جاباما
۱۰۶۰۸۹۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

نام فیلم ترنس مالیک تغییر کرد

عنوان فیلم جدید ترنس مالیک که گفته می شود قرار است در کن ۲۰۲۱ رونمایی شود به «مسیر باد» تغییر پیدا کرد.

خبرگزاری صبا: عنوان فیلم جدید ترنس مالیک که گفته می شود قرار است در کن ۲۰۲۱ رونمایی شود به «مسیر باد» تغییر پیدا کرد.
نام فیلم ترنس مالیک تغییر کرد
خبرها درباره فیلم تازه ترنس مالیک این روزها به سرعت به ‌روز می شود و بعد از آنکه اعلام شد النی کاریندرو به عنوان آهنگساز به این پروژه پیوسته است، حالا بنا به گفته یکی از افراد نزدیک به گروه سازنده فیلم ترنس مالیک در صفحه فیسبوک، عنوان فیلم که در ابتدا «آخرین سیاره» بود نیز به «مسیر باد/The Way of the Wind» تغییر پیدا کرده است.
نام فیلم احتمالا از یک جمله در کتاب مقدس گرفته شده است. این جمله این گونه است: «همانطور که نمی دانید مسیر باد کجاست یا نمی دانید چگونه بدن انسان در وجود مادر شکل می گیرد، پس شما نمی توانید کار خداوند را که خالق همه چیز است، درک کنید.»
روز گذشته جوردن ریمی منتقد هم یک خبر تازه درباره این فیلم در صفحه شخصی خودش منتشر کرد. ریمی گفت به تازگی ایمیلی از یکی از تهیه کننده های فرانسوی دریافت کرده که در آن گفته شده است ترنس مالیک و تیه‌ری فرمو دبیر جشنواره کن یک گفتگوی خصوصی درباره اولین نمایش جهانی فیلم «مسیر باد» در جشنواره کن ۲۰۲۱ انجام داده اند.
البته همه این ها به این بستگی دارد که ترنس مالیک در اتاق تدوین به نسخه ای برسد که او را برای عرضه فیلم قانع کند. مشهور است مالیک برای آنکه فیلم هایش به فرم درست برسند وقت زیادی در اتاق تدوین می گذارند زمانی که ممکن است حتی چندین سال هم طول بکشد.
یکی از خبرهای دیگر مربوط به این پروژه پررمز و راز ترنس مالیک، مربوط به گفتگوی تازه مارک رایلنس بازیگر نقش شیطان در این فیلم است. رایلنس بعد از بازگشت خود از مراحل فیلمبرداری فیلم، همکاری با کارگردان پرسابقه سینما را اینچنین توصیف کرده است: تازه از سر فیلمبرداری فیلم ترنس مالیک برگشته ام، فیلم یک برداشت ۹۰ دقیقه ای بود، (می خندد) در طول برداشت صدای فیلمبردار می آمد که می گفت «یکی بیاد به من کمک کنه دوربین رو بگیره» بعد یک نفر دیگر می آمد و دوربین را از او می گرفت، در این مدت هم صدای خود ترنس مالیک می آمد که می گفت «شما ادامه بدید نگران نباشید.»
مارک رایلنس، ماتیاس اسخونارتس، آیدان ترنر،جوزف فاینس، بن کینگزلی، داگلاس بوت و گیزا رورینگ که در نقش عیسی مسیح (ع) ظاهر شده است، بازیگران فیلم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج