۱۰۶۰۹۶۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

قورباغه‌های «کمراایمیج» برندگانشان را شناختند

جشنواره «کمراایمیج» برندگان قورباغه‌های طلایی و نقره‌ای ۲۰۲۰ خود را معرفی کرد.

خبرگزاری مهر: جشنواره «کمراایمیج» برندگان قورباغه‌های طلایی و نقره‌ای ۲۰۲۰ خود را معرفی کرد.
قورباغه‌های «کمراایمیج» برندگانشان را شناختند
به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم تحسین شده «سرزمین آوارگان» موفق به کسب جایزه قورباغه طلایی جشنواره «کمراایمیج» شد. در همین حال فیلم «هلن» قورباغه نقره‌ای را برد و «پینوکیو» قورباغه برنز را دریافت کرد.
«سرزمین آوارگان» به کارگردانی کلویی ژائو موفق شد تا برای فیلمبرداری جاشوا جیمز ریچاردز قورباغه طلایی این رقابت‌ها را دریافت کند.
قورباعه نقره‌ای هم به آنتی جی.جاکینن برای «هلن» رسید و قورباغه نقره‌ای را هم «پینوکیو» ساخته متیو گارونه برای فیلمبرداری نیکولای بروئل دریافت کرد.
مهدی آزادی نیز برای فیلمبرداری «یک اسب خون بیشتری از یک انسان دارد» ساخته ابوالفضل طالونی جایزه قورباغه طلایی را در بخش مستند کوتاه از آن خود کرد.
فرد المس که جایزه یک عمر دستاورد فیلمبرداری امسال را از انجمن فیلمبردارهای آمریکا دریافت کرده از دریافت کنندگان جایزه طلایی امسال برای فیلمبرداری یک برنامه تلویزیونی بود که برای «شکارچیان» از آمازون پرایم این جایزه را دریافت کرد.
در مراسم پایانی جانی دپ جایزه بازیگر کمراایمیج را دریافت کرد و با نامه‌ای برای جشنواره گفت: رابطه بین بازیگر و فیلمبردار رابطه‌ای اساسی است. حتی شاید بتوان گفت مهم‌ترین رابطه است، زیرا سینما بیش از هر چیز، یک رسانه تصویری است.
مراسم اختتامیه با نمایش فیلم کوتاهی از لاخمن که ۲ بار نامزدی اسکار و سال ۲۰۱۵ قورباغه طلایی را دریافت کرد، شروع شد. این فیلم درباره نیویورک در دوران پاندمی کرونا بود.
در بخش یادبود این مراسم یاد آلن داویو فیلمبرداری که ۵ نامزدی اسکار را در کارنامه داشت، انیو موریکونه آهنگساز، کرک داگلاس و چادویک بوزمن گرامی داشته شد.
بیست و هشتمین دوره اهدای جوایز جشنواره «کمراایمیج» که برای تجلیل از هنر فیلمبرداری انجام می‌شود شب پیش شنبه ۲۱ نوامبر برابر با اول آذر به کار خود خاتمه داد.
«کمراایمیج» هر سال در لهستان برگزار و به نوعی آغازگر رقابت فیلمبرداری در اسکار محسوب می‌شود. در پنج سال اخیر سه بار برندگان قورباغه طلایی «کمراایمیج» نامزدی اسکار را در بخش فیلمبرداری کسب کرده‌اند که شامل «کارول»، «شیر» و «جوکر» می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج