جاباما
۱۰۶۱۱۹۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

درخواست تجدیدنظر ترامپ درباره آرای پنسیلوانیا

به دنبال رد شکایت ترامپ در زمینه حذف آرای پستی در ایالت پنسیلوانیا از سوی یک قاضی فدرال، کمپین ترامپ در یک دادگاه فدرال درخواست تجدید نظر کرد.

خبرگزاری فارس: کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با شمارش آرای پستی ایالت پنسیلوانیا در یک دادگاه فدرال درخواست تجدید نظر کرد.

این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که روز یک شنبه یک قاضی فدرال شکایت ستاد انتخاباتی ترامپ برای حذف آراء پستی در این ایالت را به دلیل «استدلال‌های حقوقی ناروا و اتهامات سوداگرانه» رد کرد.

رودی جولیانی وکیل ترامپ با تنظیم شکایتی خواستار ابطال میلیونها رای پستی در ایالت پنسیلوانیا شده بود که از سوی قاضی فدرال «متیو بران» رد شده بود.

براساس گزارش پایگاه خبری هیل، رودی جولیانی وکیل ترامپ خواستار تجدید نظر در حکم متیو بران شده و دادخواستی را در این زمینه به حوزه قضایی سوم دادگاه فدرال آمریکا ارائه کرده است.

قاضی بران، شکایت ستاد انتخاباتی ترامپ را مملو از «استدلال‌های حقوقی ناروا و مخدوش و همچنین اتهامات سوداگرانه» دانسته و با درخواست حذف آراء پستی در این ایالت مخالفت کرد.

به نوشته وبگاه «بلومبرگ»، این قاضی سپس حکم کرد که مسئولان انتخاباتی پنسیلوانیا می‌توانند نتایج رأی‌گیری ریاست‌جمهوری در این ایالت را تایید کنند، نتایجی که طبق ارزیابی رسانه‌های آمریکایی، «جو بایدن» را پیروز این ایالت نشان می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج