جاباما
۱۰۶۹۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آغاز فصل افزایش مصرف آب در تهران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: بزودی با روشن شدن کولرهای آبی در پایتخت مصرف آب به میزان ۴۰۰ هزارمترمکعب افزایش خواهد یافت؛ از اینرو در صورت عدم رعایت مجبور خواهیم شد در برخی مناطق مدیریت فشار را اعمال کنیم.

خبرگزاری مهر: محمد پرورش گفت: در روزهای اخیر با توجه به گرم‌ شدن هوا ۲۲۰ هزار مترمکعب به مصرف آب در تهران افزوده شده و در روزهای گذشته مصرف آب از مرز دو میلیون و ۸۰۰ هزار مترمکعب گذشته است.

مدیرعامل آبفای استان تهران اظهارداشت: در روزهای آینده که کولرهای آبی به کار می‌افتند و با افزایش مصرفی معادل ۴۰۰ هزار مترمکعب روبرو خواهیم شد که به همین علت در برخی مناطق اگر صرفه‌جویی نشود مجبور هستیم فشار آب را مدیریت کنیم.

پرورش افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال در شهر تهران یک میلیارد و ۳۵ میلیون مترمکعب و در استان تهران یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون مترمکعب آب تولید می‌شود، در حالی که مصرف آب تهران در روزهای گذشته به دو میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب رسیده و برای عبور موفق از تابستان و حتی زمستان امسال نیاز به مشارکت مردم داریم.

وی با بیان اینکه نیاز به صرفه‌ جویی ۱۰ تا ۱۵ درصدی در شهر تهران و ۲۰ درصدی در استان تهران داریم بیان داشت: در روزهای آینده که کولرهای آبی به کار می‌افتند، با افزایش مصرفی معادل ۴۰۰ هزار مترمکعب روبرو خواهیم شد که به همین علت در برخی مناطق اگر صرفه‌جویی نشود، مجبور هستیم فشار آب را مدیریت کنیم.

این مقام مسئول در وزارت نیرو با بیان اینکه ۹۱ درصد مشترکان شهر تهران مشترکان مسکونی هستند ادامه داد: خواهش ما این است که مردم صرفه‌جویی را جدی بگیرند.

پرورش درباره سناریوهای مختلف مدیریت فشار گفت: با توجه به اینکه هوا رو به گرم‌شدن است، نخستین کار ما مدیریت مصرف و اطلاع‌ رسانی و فرهنگ‌ سازی است تا بتوانیم مشارکت مردم را بیش از پیش افزایش دهیم.

مدیرعامل آبفای استان تهران در پایان از پیگیری دریافت مجوز برای برخورد قانونی با مشترکان پُرمصرف و قطع انشعاب آنان خبر داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج