۱۰۷۲۳۱
۴۴ نظر
۵۰۸۵
۴۴ نظر
۵۰۸۵
پ

تندر ۹۰ یا ۲۰۶ صندوقدار؟

تندر ۹۰ و ۲۰۶ صندوقدار از آن دست خودروهایی هستند که در زمان عرضه آنچنان تحویل گرفته نشدند. هنوز هم خیلی ها سرشان را به نشانه تاسف تکان می دهند و می گویند به نظرشان طراحی ظاهری هر دو خودرو زشت است.

تندر 90 یا 206 صندوقدار؟





روزنامه هفت صبح: تندر ۹۰ و ۲۰۶ صندوقدار از آن دست خودروهایی هستند که در زمان عرضه آنچنان تحویل گرفته نشدند. هنوز هم خیلی ها سرشان را به نشانه تاسف تکان می دهند و می گویند به نظرشان طراحی ظاهری هر دو خودرو زشت است اما از آنجایی که همه خانواده ها نمی توانند پورشه های خوش فرم و مازراتی های دلربا بخرند، کم کم می توان با ظاهر زشت هم کنار آمد.

از این نکته که بگذریم، گذشت زمان نشان داده است هر دو خودرو توانسته اند به عنوان یک سدان خانوادگی خود را به بازار تحمیل کنند و نشان دهند که از نظر فنی قابل اعتمادند. استهلاک پایین در کنار امکانات مطلوب و فضای کافی، بزرگترین نقاط قوت تندر ۹۰ و ۲۰۶ صندوقدار به شمار می آیند.

مقایسه طراحی دو رقیب

تندر را نمی توان خودروی زیبایی دانست. فرم مکعبی بدنه در کنار بلند بودن سقف آن باعث شده تا نمای بیرونی این سدان تا حدی ناهماهنگ به نظر برسد هر چند که همین سقف بلند فضای داخلی را تا حد مطلوبی بیشتر کرده است، ضمن اینکه طراحی عقب تندر به علت ارتفاع صندوق و استفاده از چراغ مستطیل شکل به صورت افقی نمای جالبی را به وجود نیاورده است. در به روز رسانی های جدید پارس تندر هم ایراد به صورت کامل رفع نشده است، با اینحال فرم جلوی آن را می توان بهتر از نمای عقب دانست.

تندر 90 یا 206 صندوقدار؟

در نقطه مقابل، ۲۰۶ صندوقدار حضور دارد. شاید مهمترین چالشی که این سدان در طراحی ظاهری با آن روبروست، مربوط به نمای جانبی باشد. صندوق بار اضافه شده به آن و تغییر ندادن ابعاد در عقب، باعث شده این نمونه از ۲۰۶ در طراحی جانبی چندان هماهنگ و دلچسب نباشد. نمای جلو نیز هر چند کمی قدیمی شده اما هنوز قابل قبول و زیباست. در مورد بخش عقب هم باید گفت به خاطر اینکه از پژو ۶۰۷ الگو گرفته شده، فرمی عامه پسند دارد.

تندر 90 یا 206 صندوقدار؟

در کل نمی توان گفت این دو رقیب از خودروهای زیبای داخلی محسوب می شوند و اینجاست که سلیقه خریداران در مورد آنها تصمیم نهایی را می گیرد. هر چند که شایدبتوان ۲۰۶ را به خاطر فرم آیرودینامیک تر، بهتر از تندر در نظر گرفت.

مقایسه کابین دو رقیب

با ورود به کابین تندر با نمایی مواجه می شوید که مانند طراحی خارجی چندان دلچسب نیست و این موضوع را در فرم دریچه هیا هوا و پوشش درها می توان به وضوح دید. صندلی ها نیز حالت مطلوبی ندارند و شاید فکر کنید روی یک نیمکت نشسته اید!

تندر 90 یا 206 صندوقدار؟

با اینحال فضای کابین بسیار خوب و پذیرفتنی بوده و همانطور که اشاره شد بلند بودن سقف، نکات مثبتی را به وجود آورده است. در قسمت عقب فضای پا و ارتفاع سقف بسیار مناسب است تا جایی که سه نفر به راحتی می توانند در قسمت عقب این خودرو بنشینند.

البته یکی دیگر از نکات خوب تندر فضای خوب صندوق بار است که به جرأت می توان گفت از بسیاری از رقبای بزرگتر هم فضای بیشتری دارد! همچنین به علت بالا بودن شاسی این سدان، دید جلو و اطراف رضایتبخش بوده ولی متاسفانه دید عقب چندان جالب نیست اما داشبورد ۲۰۶ صندوقدار نسبت به سایر خودروهای این رنج قیمت طراحی زیباتری دارد و هماهنگی پوشش روی در با روکش صندلی ها، کاملا به چشم می آید.

تندر 90 یا 206 صندوقدار؟
ارگونومی در این خودرو به خوبی رعایت شده و صندلی ها اگرچه زیاد راحت نیستند اما در برابر تندر 90 طراحی مطلوب تری داشته و به خوبی بدن سرنشینان را دربر می گیرند. فضای 206 در قسمت جلو راضی کننده است اما فضای عقب تنگ بوده و این موضوع در برابر رقیب هموطن، خود را بیشتر نشان می دهد. همچنین فضای صندوق بار 206 را هم باید مناسب دانست هر چند که نسبت به تندر کمی کوچکتر است که البته با خواباندن صندلی های عقب می توان آن را تا حدی جبران کرد. در مجموع 206 کابین زیباتری را به شما هدیه می کند ولی تندر 90 را می توان به دلیل فضای زیاد و راحت تر کابین، انتخاب معقول تری دانست.

مقایسه تجهیزات دو رقیب

هر دوی این خودروها تجهیزات رفاهی و ایمنی قابل قبولی در رنج قیمتی خود دارند. شیشه های برقی، آینه های برقی به همراه گرمکن، کامپیوتر سفر، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو از داخل، تنظیم ارتفاع و گودی کمر صندلی راننده، قفل مرکزی همراه با ریموت کنترل و ایموبلایزر، دو کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل ABS به همراه EBD از مهمترین تجهیزات رفاهی و ایمنی در تندر 90 به شمار می روند.

در مقابل از مهمترین تجهیزات رفاهی و ایمنی در 206 نیز جدا از امکانات مشترک با تندر، به تنظیم ارتفاع چراغ های جلو از داخل، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم همراهی تا در منزل Follow me، سیستم صوتی با 4 بلندگو و 2 توییتر به همراه کنترل های پشت فرمان، سیستم تنظیم سرعت برف پاک کن با سرعت خودرو اشاره کرد. همچنین هر دو رقیب، ایمنی مناسبی دارند و تندر 3 ستاره ایمنی را از موسسه Euroncap کسب کرده که این ستاره ها برای 206 به 4 عدد می رسد.

کیفیت رانندگی با دو رقیب

هر دو خودرو از موتوری 1600 سی سی نیرو می گیرند و با توجه به توان تولیدی نزدیک به هم طبق اعلام کمپانی های سازنده، 206 در 11.4 ثانیه سرعت خود را به 100 کیلومتر بر ساعت می رساند و تندر در 10.2 ثانیه به این سرعت می رسد.

البته به نظر می رسد که عددی که کمپانی برای تندر اعلام کرده کمی از واقعیت دور باشد چرا که شتاب رقیب در عمل تفاوت فاحشی با آن نشان نمی دهد. همچنین سیستم تعلیق تقویت شده 206 صندوقدار باعث شده که این سدان نسبت به گونه هاچ بک خود عملکرد نرم تری داشته باشد و تکان های سطح مسیر حرکت را کمتر به راننده و سرنشینان منتقل کند که خب این مسئله در مورد تندر هم صدق می کند. با اینحال 206 سواری نرم تر و کیفیت سواری بهتری نسبت به رقیب هموطن دارد.

البته فراموش نکنید هر دو خودرو تا سرعت 110 کیلومتر بسیار خوب نشان می دهند اما از این میزان که بالاتر بروید، تندر به علت نقطه ثقل بالا و بدنه ای که آیرودینامیک نیست، کمی تعادلش را از دست می دهد و مانور دادن با این خودرو در سرعت های بالا واقعا دور از انتظار است! اما 206 حتی اگر در عمل نتواند در چنین سرعتی مانور دهد اما حداقل احساسی که به راننده منتقل می کند آنچنان ناخوشایند نیست.

هر دو خودرو در هنگام رانندگی راحت هستند و دنده ها یکی پس از دیگری به راحتی تعویض می شوند، ضمن اینکه 206 خوش دست تر بوده و راننده تسلط بهتری بر آن دارد و به علت حالت قرارگیری راننده در پشت فرمان، حس بهتری از لذت رانندگی را به راننده منتقل می کند. در مورد مصرف سوخت هم باید گفت اشتهای تندر 90 در سیکل ترکیبی 6.9 لیتر است که وضعیت بهتری را نسبت به رقیب نشان می دهد.

وضعیت قطعات در بازار

زمانی بود که قطعات تندر در بازار یافت نمی شد تا جایی که حتی فیلتر روغن آن نیز نایاب بود اما در حال حاضر داستان به گونه دیگری است و نه تنها لوازم یدکی آن فراوان شده بلکه قیمت ها هم همانند خودروهایی چون پژو 405 نسبتا ارزان فروخته می شوند. نکته دیگر هم موجود بودن نمونه های ترک، اسپانیا و رومانیایی قطعات تندر است که با قیمتی مناسب به دست خریداران می رسد؛ با اینحال پیدا کردن قطعات اصلی 206 صندوقدار هم اصلا ساده نیست.

در نهایت؟

هر دور قیب از محبوبترین تولیدات داخلی برای خانواده محسوب می شوند که به نسبت قیمت، امکانات قابل قبولی را ارائه می کنند. با این حال اگر بخواهیم مقایسه ای دقیق تر داشته باشیم، باید گفت اگر خانواده پرجمعیتی دارید، تندر 90 به دلیل فضای عالی در این رنج قیمت می تواند بهترین انتخاب شما باشد ولی اگر جمعیت خانواده تان زیاد نیست یا دنبال مانورهای بهتر در رانندگی هستید و طراحی برای شما اولویت دارد، 206 صندوقدار بهتر می تواند جوابگوی نیاز شما باشد.

نکات قوت 206 صندوقدار

هندلینگ بهتر، طراحی ظاهری و داخلی به روزتر، تسلط بیشتر راننده به محیط اطراف، قیمت: مدل V2 حدود 36 میلیون و 800 هزار تومان

نکات قوت 90

مصرف سوخت کمتر، فضای کابین بیشتر، شتاب بالاتر، قیمت: تیپ E2 حدود 42 میلیون و 700 هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تندر سروره اون اشغال حالا حالاها باید بگازه تا به تندر برسه
      206 اشغاله

      پاسخ ها

      • حامد

        متعصب عقب افتاده

    • بدون نام

      متن كلا اشتباه هست صندلي ال 90 نرم هست بعد ال 90 درسرعت 160 ماشين تكان نمي خورد 206 سرعت 140 شاسي مي لرزونه

    • بدون نام

      نتیجه گیری های آخر درسته من هم 206 وی8 داشتم هم ال نود ای 2
      ال نود زیر پاش می لرزه و طراحیش داخلیش بده و لی مصرفش کم و جا داره و 206 داخل تنگ و کوچیکه ولی کم صدا تره

    • بدون نام

      206 هم ایمن تره هم خوشکله هم هندلینک بهتری داره کلا خوبه فقط فظاش کمتره

    • بدون نام

      من الان ال ۹۰ خریدم. قبلش ۲۰۶ صندوق دار داشتم مدل وی ۸. اگر ماشینی می خواهید که بادوام و جون دار و جادر باشه ال ۹۰ بخرید...فقط ال ۹۰

    • حسین

      سلام من تا یک ماه پیش 206 تیپ پنج داشتم الان یک ساله ال نود گرفتم واقعا ال نود از 206 سر تره شاسی عالی نرم تر و صدای کمتر بدنه قوی انصافا تو ماشینای ایرانی عالیه 206 گیر بوکس 405 داره نصف قطعاتش هم چینیه پر خرجه و زود به خرج میفته 50 هزار با هاش رفتم هر روز تو تعمیر گاه بود فقط ظاهرش خوبه و از ال نود بهتره امکانات جانبی هم بیشتر داره ولی 206 جدید اصلا سراغش نرید

    • تارا

      سلام . من سه ساله پژو405 دارم ، قبلشم پراید داشتم . از 405 بسنبت راضی بودم بخصوص ارگونومی صندلی هاش عالیه. ولی میخوام بفروشم و یه نو بگیرم موندم بین النود و 206وی8.هردو یه قیمت هستند، با ظاهر النود اصلا نمیتونم کنار بیام ، 206 هم ظاهر و هم فنی خیلی تعریفشو شنیده بودم اما جدیدا میگند 206 های 90 به این طرف افت کیفیت پیدا کردند . این درسته؟ از طرف دیگه اینو هم شنیدم که سیاست ایرانخوردرو بر اینه که بتدریج 206 متوقف بشه تولیدش ، ایا در این صورت 5 سال دیگه که بخوام بفروشمش، خیلی افت قیمت پیدا میکنه یا پیدا کردن قطعاتش سخت میشه؟

    • احسان

      سلام ما قبلا 206 تیپ 6 داشتم و الان تندر90داریم بابا انصافا معلوما تندر نود بهتره ما جفتشو داشتیم و من می گم تندر نود بهتره 206 فقط قشنگه همین فقط همین ***فقط ال نود****دو دل نباشید فقط ال نود بخریدش

    • سعید

      با سلام یه کلمه خلاصه میکنم گیربوکس zfالمان کجا و گیربکس 405 چینی کجا والاااااا

    • هادی

      با تشکر از شما

    • حسین

      دوستان این چیزی که میگم بخدا براساس واقعیته و هیچگونه تعصبی ندارم بنده هم پرشیا و سمند و ۴۰۵ و وی هشت داشتم و الان ال نود مدل نود ویک فول دارم از هرنظر به جز زیبایی این ماشین عالیه تو خریدش اصلا شک نکنید تو جاده فوق الاده اس ترمزهای عالی و بسیار بسیار نرمه؛فقط اگ خواستین بخرین سعی کنید از پارس خودرو بگیرین ؛یبار دیگ میگم تو خریدش اصلا دودل نباشین ؛یاعلی

    • رضا ش

      من تا همین دوماه پیش ال نود داشتمو به علت نیاز مالی مجبور شدم بفروشمش و اگر بخوام دوباره ماشین بخرم بدون شک بازهم ال نود میخرم چون واقعا ازش راضی بود به جز بنزین و روغن هیچ خرج دیگه ای برام نداشت

    • مجید

      من موندم کی با سرعت بالای 110 مانور میده ؟ اونم با این سطل زباله ها:)
      206 کلا جلوی تندر حرفی برای گفتن نداره (البته نوع وطنی منظور بنده هست)
      هر سازنده ای یه سبک خاص برای داخل کابین داره طراحی رنو هم اینجوریه و اونقدری که تو سرش زدین هم بد نیست و باید بگم قیمت این ماشین خیلی کمتر از این هاست که داره عرضه میشه و طراحی داخلش نسبت به قیمت اصلیش قابل قبوله
      کلا تندر 90 خیلی راضی کننده تر هستش از 206

    • Hhhhhh

      باور کنید قابل قیاس نیستن فقط ال نود فوق الاده س

    • رضا

      ال ۹۰ موتور قوی داره
      شتابش حرف نداره
      مصرفش پایینه
      ماشین قرص و محکمیه
      فقط ی کم سر پیچ باید مواظب باشی

    • دانیال

      هر دو ماشین تقریبا در یک سطح امکانات هستن ولی اگه جادرا بودن براتون مهمه تندر شما رو راضی میکنه از نظر زیبایی خارجی هر دو قابل قبول هستن ولی از لحاظ تزیینات داخلی 206 خیلی بهتره مخصوصا با وجود مانیتور تیپ b وسیستم مالتی مدیا.

    • رضا

      یه ۲۰۶ صندوقدارسال ۹۳ صفر گرفتم هنوز۴۰۰۰کیلو متر نرفته بود که دوداز گریکس بلند شدبعداز کلی پیگیری با گارانتی اولین دیسک وصفحه را عوض کردم خلاصه تاحالا سه مرتبه عوض کردم البته من نمیدونم ۲۰۶ خریدم یارانا چون هر چه رو که می خوای تعویض کنی تعمیر کاران می گویند رانایی مثل دیسک وصفحه لنت ویا خیلی قطعات دیگر باور کنید هر روز یه مشکلی داره اکثر لوازمش چینی است من به همه میگم نخرید اخه ماشین فرانسوی یاایرانی با گریبکس چینی

    • hasan

      ***************************************** سلام *******************************
      من خودم قبل اینکه بخوام بخرم خیلی این سایت هارو نگاه میکردم و به خودم گفتم اگر خریدم بد یا خوب بود حتما بنویسم به بقیه کمک بشه.
      206 صندوق دار ماشین خیلی خوبیه الان 2 ماهه خریدم واقعا راضیم واینم بگم حواستون باشه 8.7 دهم بنزین میسوزونه و زورم میاد پول بنزین بدم همین . ولی واقعا ماشین خوبیه تا الان هم مشکلی نداشته خدایش . یا علی

    • امیر

      سلام خدمت دوستان من هر دو خودرو رو داشتم باید حقیقت رو گفت که موتور وگیربکس تندر 90 قابل مقایسه با 206 با گیربکس چینی نیست حتی ماشین های چینی که موتور میتسوبیشی دارن بازم کیفیت تندر 90 رو ندارن تازه دیگه طراحی 206 خز شده وتکراری تندر 90 از نظر ظاهری به منظرم خیلی خوبه فقط تزئینات داخلی ضعیف تر نسبت به هم رده هاش داره شتاب ودر موارد دیگه هم بهتره از 206 هست

    • فرزام

      من هنوزم این صندوقه، 206 رو میبینم کلا تو حیرتم حیف اون 206 خودمون درسته واسه عهد بوقه ولی بازم 206 با شکل اصلیش زیباست

    • صادق راستین

      ال نود بخرید حالشو ببرید من چهارساله این ماشینو دارمو از کوه گرفته تا بیابون باهاش با بدترین وضعیت رانندگی کردمو آخ نگفته نودهزارتاهم تا الان باهاش رفتم به جز روغن و بنزین هیچ خرجی نداشته ،۲۰۶ نخرید که گیربکسشون رومخه

    • Parham

      آقا یک کلاااااااام فقط اس دی تندرو شد ماشین انگار قوطیه مدل داخلی و خارجی خارجیشم اشغاله آگه شما راس میگی الان اس دی خیلی بیشتر از تندر بی قیافه تو خیابان ها هست فقططططططططط اس دی یکبار یاعلی

    • محمدرضا

      اینکه واقعا دیگه سوال نداره جای شک هم نداره ال نود از هر نظر که بگین سرتره

    • Laleh

      سلام نمیدونم ک کدوم یکی از اینا خوبه اما با این نظرها ک می بینم تندر بهتره ...تندر میخرم

    • محسن پورحیدری

      خیلی ها میگن ال نود قیافش فلانه ولی خداییش من با قیافش خیلی حال میکنم . شاید اولش یه ذره غیر عادی به نظر میومد ولی الان کاملا جا افتاده . پس فقط ال نود

    • حامد

      آقا این 206 بدرد آب و هوای ایران نمیخوره این ماشین برای یه آب و هوای کاملا معتدله نه اینجا که زمستونش تا منفی 20 میره تابستونم به پنجاه درجه میرسه. تو تابستون توجه کنید از کنار یه 206 یا رانا که رد میشید این فن ماشین با نهایت سرعت داره کار میکنه انگار میخواد منفجر شه این موتور. خب مسلمه این حرارت بالا قطعات ماشینو مستهلک میکنه و زود به خرج میفته اما برعکسش ال90 ساخته شده برای شرایط سخت آب و هوایی و جاده های ناهموار بخاطر همین زیر و بندش عالیه دمای موتور هم همیشه ثابته. توجه کنید توی زمستون که اصلا فن ال90 به کار نمیفته که من خودم یه بار شک کردم فکر کردم خرابه وایسادم کلی گاز دادم تا روشن شد اونم در حد سی ثانیه بعد دوباره خاموش شد

    • کویر

      سلام من هم پارس تندر ثبت نام کردم لطفا راهنمایی کنید تشکر

    • 206sd love

      انصافا اس دی یه چیز دیگست.هم خوشگل تره هم راحت تره.طراحی داخلیش هم حرف نداره

    • esi

      سلام خدمت دوستان من هر دو خودرو را داشتم کسانی که میگن ال ۹۰ خوب برن یه تراکتور بخرند اصلا با تراکتور فرقی نداره یادتون باشه تو قرن ۲۱ هستیم ماشینی که با داشبورد ساده با قیافیه فرگون بدون امکانات تعریف نداره ۲۰۶ خیلی به روز تر ه وبهتره

    • محمد

      تندر واقعا خوب نیس فقط کاملا اقتصادی هست
      من دویست شش میپسندم صندوقدار

    • محمد

      206 تیپش قشنگه البته مدل90 به زیر خوبه،جدیدها مزخرفه،من نتیجه گرفتم بین این دو ال 90 پسندیدم،206 دگه آشغالش کردن،یا علی

    • بدون نام

      با سلام
      من تجربه هر دوتاش رو دارم. از نظر گیربکس بهترین ماشین ال نوده، اصلا شک نکنید تو این مورد. حتی گیربوکسش از ماشین های خیلی گرونتر از خودش بهتره ولی بزرگترین مشکلش اینه که رانندگیش لذت نداره اگه تجربه سواری ماشین های خوب داشته باشین می دونید من چی می گم. از نظر لذت رانندگی، طراحی داخلی و خارجی زیباتر و امکانات بروزتر، 206 یه سر و گردن بالاتره. از نظر موتور هم هر دوتاش خوبه ولی 206 رو چون یکم توش دستکاری کردن مخصوصا مدل 93، یکم خوب و بد داره.

    • حسام

      من راضیم هرروز فرم تعمیرگاه ولی سوار ال90 زاقارت نشم

      پاسخ ها

      • محمد

        دمت گرررررررررم داداش که گل گفتی

    • بدون نام

      ۲۰۶تیپ۵ فقط عشق است

    • منصور

      سلام لطفا راهنمایی با دلیل منطقی و محکم ارایه کنید خلق الله بتونند تصمیم بگیرند, فلان ماشینو عشقه یعنی چی؟

      پاسخ ها

      • حامد

        ال نود چیه با اون طراحی عین جعبس،سرپیچ ها هم گیج میزنه،روی بلندگو ها رو عین ظرف ابکشه،داشبورد در حد پراید و ارتفاع شتری

    • حامد

      موتور گیربکس تندر خوبه اما ظاهرش رو هر کسی نمیپسنده،ایرودینامیک و هندلینگشم ضعیفتره نسبت به ۲۰۶ sd,همون گیربکس که ازش تعریف میکنید به یه گردگیر پلوس جونش بستس،تندر سوارا میدونن چی میگم،موتور tu5 ۲۰۶ با موتور k4m تندر در یه سطحه ، ۲۰۶ خواستی تست کنی ۲۰۶ ۷.۴.۴ ایسیو بوش سوار شو تندرو باید با تلسکوپ تو اینه وسط ۲۰۶ پیدا کنی،هر چند این جدیدا هم تقریبا تو یه سطح با تندر راه میرن و شاید سرعت بالا تندرو بگیرن

    • امیر

      با سلام خدمت دوستان عزیز بنده ۲۰۶ اس دی دارم وی ۸ برادرم هم تندر ۹۰ داره مدل فولش ماشین من مدلش ۹۶ واسه برادرم ۹۱
      از رو انصاف میکم جفت ماشین ها خوبن بیشتر سلیقه ایه
      ماشین من درسته ۵مدل بالاتره ولی ال ۹۰ بعضی وقت ها کمی سرتر از واسه منه
      تو بعضی موقیعت ها هم ۲۰۶ سرتره
      درکل اگه میخوای ماشین خوب بگیری و برات تومخی نباشه به نظر شخصی من ال ۹۰ کمی بهتره
      سروصداش کمتره و شتابشون هم تقریبا تو یه حده ولی تا دنده ۳ لذت سواری ۲۰۶ اس دی بهتر از دنده ۳ به بالا تندر
      تو جاده هم هرجفتش تو یه حدن ولی با ال ۹۰ خیالت کمی راحتره
      یاعلی...

    • Mr. 206

      206اگه دریچه گازش سیمی بود ال نود رو می زاشت تو جیبش ولی الان هم میزاره (مدل های زیر 90).بعد هم 206 از نظر تیپ و قیافه ماشین جدید و به روزی هست و جوان پسند

    • سایپا مطمئن

      فقط پراید

    • حمیدرضا

      چرا باید خودمان را الکی درگیر کنیم.206 واقعا ماشین خوبیه امنیت بهتر از ال نود،امکانات بیشتر از ال نود، بی صداترین ماشین، جوان پسند و....من به عنوان راهنما هرکس بین این دو ماشین گیر کرده که کدوم رو بخره من بهش 100 درصد 206 پیشنهاد میدم.یا علی.

    • علی

      با سلام بنده سه سال ال نود دارم مدل 90 با اینکه 160000تا کارکرده همچنان عین ماشین صفر پرشتاب وبی صداست یکبارم به جز مصرفی ها به تعمیرگاه نرفتم فقط ظاهرش اونم سلیقه ای یه ضعفم که داره سر پیچ کم میاره موتور گیربکس عالی در کل بین خودروهای داخل بهترین گزینه است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج