۱۰۸۴۹۵۶
۱۲۱ نظر
۵۰۱۲
۱۲۱ نظر
۵۰۱۲
پ

جهانگیری: همه در یک کشتی نشسته‌ایم

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مهارت گفت وگو و مدارا کردن مهم است و نباید وقتی به هم می رسیم با زبان خشونت با همدیگر سخن بگوییم، گفت: ما دشمنان هم نیستیم، یک ملتیم، در یک کشتی نشسته ایم و یک سرنوشت داریم. تاب آوری عامل موفقیت است. نیازمند کسب مهارت تاب آوری، آینده اندیشی و مهارت های اخلاقی هستیم.

ایسنا: معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مهارت گفت وگو و مدارا کردن مهم است و نباید وقتی به هم می رسیم با زبان خشونت با همدیگر سخن بگوییم، گفت: ما دشمنان هم نیستیم، یک ملتیم، در یک کشتی نشسته ایم و یک سرنوشت داریم. تاب آوری عامل موفقیت است. نیازمند کسب مهارت تاب آوری، آینده اندیشی و مهارت های اخلاقی هستیم.

اسحاق جهانگیری در افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، افزود: هرکدام از ما در مسئولیت هایی که داریم نسبت به آینده کشور دغدغه ها و نگرانی هایی داریم؛ به ویژه کسانی که در پیروزی انقلاب نقش داشتند و سرمایه گذاری کردند.

وی افزود: اکنون در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، افراد بسیاری جانفشانی کردند تا این انقلاب به پیروزی برسد. برای همه مردم و به ویژه این نسل، نسبت به آینده نظام دغدغه هایی وجود دارد. همچنین افرادی که بعد از پیروزی انقلاب در روزگارهایی سختی چون جنگ قرار گرفتند، نیاز بود نه در حرف و شعار، بلکه در عمل از کیان کشور و نظام دفاع کنند و شهید بدهند، عده ای بسیار مردانه ایستادند. یک عده اکنون هم شعار می دهند، اما عده ای در دوران سختی مرد میدان بوده اند، ایستاده اند و شهید داده اند. اینها نسبت به آینده با حساسیت نگاه می کنند.

جهانگیری: همه در یک کشتی نشسته‌ایم

معاون اول رئیس جمهور اظهارکرد: جلسه مجلس دانش آموزی هرکسی که نسبت به آینده انقلاب نگرانی دارد را امیدوار می کند، زیرا می بینند یک عده جوان باشور و نشاط و توانمندی بالا وجود دارند که سرنوشت کشور و انقلاب به دست آنها خواهد افتاد و آنها به بهترین وجه ممکن اداره خواهند کرد ،چنین پیام بزرگی را می توان از این جلسه دریافت کرد.

جهانگیری خطاب به نمایندگان مجلس دانش آموزی گفت: امید است موفق باشید و کارتان را با انگیزه انجام دهید. از این ظرفیت می توان برای حل مشکلات استفاده کرد. سعی کنید هرجلسه ای برگزار می کنید نتیجه آن را در قالب مصوبات مورد توافق به وزیر آموزش و پرورش و دولت و حتی سه قوه ارائه و اعلام کنید که چنین انتظاراتی داریم و می خواهیم مسائل اینگونه پیش بروند. امید وار هستم همه به نظرات سازنده شما توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، خاطرنشان کرد: در چنین روزهایی بود که امام عزیز به عنوان رهبر انقلاب عزم کردند در شرایطی سخت و ویژه از پاریس به ایران بیایند، با وجود دلهره ای که یاران انقلاب داشتند امام آمد و چنین استقبالی در تاریخ بی نظیر بود. از هیچ رهبری در دنیا چنین استقبالی سابقه نداشته است. انقلاب در 10 روز به پیروزی رسید آن هم در شرایطی که امریکایی ها سعی کردند مانع پیروزی انقلاب شوند. اما با هوشمندی امام حکومت نظامی لغو شد. بعضی فکر می کردند لغو حکومت نظامی یعنی مردم را جلوی گلوله فرستادن، اما همان فرمان منجر به این شد که ارتش تسلیم اراده ملت شود و انقلاب در 22 بهمن به پیروزی برسد. باید قدر این پیروزی را دانست.

جهانگیری ادامه داد: مجلس دانش آموزی در یک دوره ای شکل گرفت و باید به بانیان آن تبریک و دستمریزاد گفت که بنیان کار خوبی را گذاشتند. این مجلس در دروان آقای خاتمی شکل گرفت و کار ارزشمند و ماندگاری شد که آثار مبارک آن در ارتقای توان و فرهنگ شهروندی هویدا شده است. آموزش مردمسالاری، تقویت روح همکاری، بالابردن مهارت مشارکت، رقابت موثر اجتماعی و سیاسی از جمله ضروریاتی است که انتظار می رود همراه با آموزش دروس، به فرزندان منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اشکالاتی که گاهی به جوامع در حال توسعه گرفته می شود این است که در کار جمعی ناموفق هستند، عنوان کرد: آموزش و پرورش باید در دورانی که فرزندان مردم در اختیارش قرار دارند کمک کند که این اتفاق بیفتد و روحیه کار جمعی تقویت شود. بسیاری از صاحبنظران توسعه و آموزش در ایران و جهان معتقدند ضرورت های دیگری وجود دارد که باید حتما یادگیری آنها در کنار آموزش عمومی مورد توجه باشد که نظام مردم سالاری از جمله آنها است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه باید حتی از فصل مدرسه و دانشگاه فراتر برویم و از زمانی که کودک در خانواده است آموزش مهارت های زندگی را آغاز کرد، گفت: مهارت گفت وگو با یکدیگر بسیار مهم است. بارها تاکید کردیم که گفت وگوی ملی راهکار حل مشکلات کشور است، اما بسیاری نتوانستند موضوع را به رسمیت بشناسند. مهارت گفت وگو و مدارا کردن مهم است. نباید وقتی به هم می رسیم با زبان خشونت با همدیگر سخن بگوییم. ما دشمنان هم نیستیم، یک ملتیم، در یک کشتی نشسته ایم و یک سرنوشت داریم. تاب آوری عامل موفقیت است. مردم ایران در دوران اخیر که امریکایی ها جنگ اقتصادی را شروع کردند و بسیار هم جدی بود توفیق یافتند و آنچه امریکایی ها را تسلیم کرد، مقاومت ملت ایران بود.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند کسب مهارت تاب آوری، آینده اندیشی و مهارت های اخلاقی هستیم، افزود: گاهی در مقابل مسائل عادی زندگی از کسانی انتظار رفتار طبیعی اخلاقی داریم اما گاهی می بینیم شخصی وزیر و وکیل و نماینده می شود و در رده سطوح عالی مدیریتی کشور قرار گرفته اما رعایت حداقل های اخلاق در او دیده نمی شود.

جهانگیری ادامه داد: فرایند رقابت برای راهیابی به مجلس دانش آموزی سخت است و نمایندگان به سادگی انتخاب نمی شوند و در نهایت در سن دانش آموزی موضوع انتخابات یک مسئله جدی تلقی می شود. چرا انتخابات؟ چرا انتخاب کردن و انتخاب شدن مهم است؟ یک رژیم سلطنتی 1500 ساله داشته ایم ، ولی جزو اولین کشورهای منطقه ایم که مجلس و پارلمان دارد. در کشورهای عربی منطقه هنوز مسئله انتخابات و مجلس وجود ندارد.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: در آموزش و پرورش گفته می شود که انتخابات، خوب انتخاب کردن و خوب انتخاب شدن مسئله مهمی است که باید به آن توجه شود. چه طور می توان انتخابات را اثر بخش کرد؟ باید از همین دوره دانش آموزی این فرایند را آموزش داد.

وی ادامه داد: اینکه چه کنیم انتخابات موجب همبستگی بیشتر شود و هرکسی با هرتفکر و جریانی در آن حضور داشته باشد را می توان در دوره دانش آموزی آموزش داد و تمرین کرد. اینکه چه کنیم که با انتخابات امید مردم به اینده بیشتر شود و روح جدیدی به جامعه تزریق شود. وقتی مردم به شما را به عنوان نماینده انتخاب می کنند وکیل مردم هستید قیم آنها نیستید. باید نظر اکثریت کسانی را که به شما رای داده اند در جامعه اجرا کنید. حتما انتخابات در یک مدرسه به عنوان نمونه می تواند در حدی درس آموز باشد که بشود به کل کشور آن را تسری داد و از آن تبعیت کرد.

جهانگیری افزود: باید یاد بگیریم چگونه از مسائل و مشکلات کشور درک مشترک پیدا کنیم، با تهدیدها و فرصت های مختلفی در جامعه روبرو هستیم و وقتی می توانیم به راهکار مشترک برسیم که درک مشترکی پیدا کرده باشیم. در آموزش و پرورش فرصت های طلایی بزرگی وجود دارد و آموزش و پرورش باید در ارتباطی تنگاتنگ برخی مسائل و اقدامات را به نمایندگان دانش آموزان توضیح دهد تا آنها موضوع را در میان دانش آموزان دیگر جا بیندازند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال می توان به وضعیت سیستم های گرمایشی مدارس اشاره کرد. همه ما لرزیدیم و گریستیم وقتی شنیدیم دانش آموزی در حادثه ای آسیب دید و ما را واداشت که راهکاری بیابیم تا مساله گرمایش را یکبار برای همیشه حل کنیم که اکنون منابع و راهکارهای آن دیده شده تا مسئله حل شود. خوب است که این مسائل مطالبه شود و آموزش و پرورش توصیح دهد کدام حل شده است. باید در مجلس یاد بگیریم مطالبه گری کنیم.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه باید یادبگیریم چگونه از ظرفیت ها برای غلبه بر محدودیت ها استفاده کنیم،تصریح کرد: تفاوت تصمیم گیری جمعی و فردی همینجا خودش را نشان می دهد. می توانیم با تکیه بر همین قابلیت ها بر مشکلات غلبه کنیم و مطمئن هستم این کشور آنقدر ظرفیت و فرصت دارد که می توان ساعت ها درباره آن سخن گفت. آینده این کشور درخشان است و نباید اجازه دهیم عده ای از روی ناآگاهی نسل جوان را نسبت به آینده مایوس و ناامید کنند. دهها و صدها مریم میرزاخانی در میان شما هست و هرکدام استعدادی برای توسعه ایران هستید. بدخواهانی در منطقه هستند که ایران پیشرفته را نمی خواهند باید با تدبیر از همه مشکلات عبور کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بزرگترین دشمن ما مردم شما مسئولین هستین،چه بدبختیا داریم میکشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک...

      • بدون نام

        بزرگترین دشمن شما مردم، خود شما مردم هستید که به محض اینکه چهار کلمه حرف احساساتی و هیجان انگیز از زبان اینها میشنوید برای هزارمین بار ازشون فریب میخورید. هرچه بدبختی میکشید از خودتان میکشید

      • نفس بهراد

        آره واقعا

      • بدون نام

        مثال چرت تکراری کشتی

      • بدون نام

        به درک تو کشتی باشیم سوراخ شه اصلا به درک

      • ferishon

        تکبیر

      • ایرج

        چرانظرات منونمیگذاریدباوفا

      • بدون نام

        نمیتونیم دیگه تحملتان کتیم. میشه شماها پیاده شید و...

      • بدون نام

        منو یاد تایتانیک انداخت طبقه بالا زودتر سوار قایق نجات شدند:خخخ

      • بدون نام

        کشتی که افتاده دست دزدان دریایی

    • بدون نام

      عجب!!!!!

      پاسخ ها

      • ایرج

        شماهاتوکشتی هستید ما مردم تو قایق هستیم که با بدبختی برای امورزندگی پارومیزنیم هیچ پیشروی هم نداریم .

      • ferishon

        همه توی کشتی نوح هستیم مثلا
        ولی داخل کشتی نوح حیوانات هم هستند
        اگه توهین نباشه

    • بدون نام

      تو خودت را با ملت یکی نکن

      پاسخ ها

      • ماوشما

        اینکه همه مادریک کشتی نشسته ایم برای عاقلان مناسب است.

      • ایرانی کاربر قدیمی

        اسحاق چاخان

    • بدون نام

      شماها اصلا ایرانی نیستید

    • عبدالله الاهوازی

      دقیقا شما دشمن ملتین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشاله که در این. کشتی همه مسولین غرق بشن ملت از دستشون راحت

      • برای YOU..

        .. و..ما همچنان در اتوبوس BRT نشسته ایم..!

    • کاوه

      آقای جهانگیری چرا همیشه در فکر فرودآوردن سر تعظیم پیش این یا آن هستید این چه ادبیات سخیف در بین سیاسیون ماست آیا با دنیا با ادب نمیشود صحبت کرد یا شماها بلد نیستید ما در کلام هیچ سیاستمداری از هیچ کجای دنیا اینگونه ادبیاتی نشنیده ایم بس کنید اینهمه نفرت پراکنی را

    • بدون نام

      از اقای مهدی جهانگیری چه خبر!!!؟

    • محمد

      دشمن مرام داره و می توان به ان پشت کرد ، ولی دوست نادان و جاهل از داشمن آگاه خطرناکتره !

    • بدون نام

      ملت هم نیستیم برده چین هستیم

      پاسخ ها

      • 20:30

        اره تو یه کشتی هستیم ولی ما مردم فقط داریم پارو میزنیم که شما رو به مقصد برسونیم هر کی هم اعتراض کنه خوراک کوسه میشه

      • بدون نام

        لابد لیاقتتون در همین حده

    • بدون نام

      شما دشمن ملت هستید

    • بدون نام

      همونایی که برای این .. غش و ضعف میرفتند و کف و سوت میزدند الان بدو بدو میایند در بخش نظرات نق نق میکنند و غر میزنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کشتی لوکس ودرجه وان را شما نشستهاید زورق شکسته در حال غرق را ملتی که از روی اجبا ویا نادانی به شم وامثال شما دل بسته بودن

    • بدون نام

      چه ملتی که ماگداشدیم وشما ووابستگانتون پولدار مگه شماها چه برجستگیی نسبت به سایرین داشتید که شدید این وماشدین اون
      خیرما یک ملت نیستیم

    • بدون نام

      کدوم سر تعظیم؟!فعلن که فقط مردم ایران به جز مسىولین فلاکت رو تجربه میکنن

    • بدون نام

      الان مثلا امریکا سر تعظیم اورده ولی بدبختیش واسه ماست

    • منصور

      آقای جهانگیری اگردریک کشتی نشستی چرا ملت رارهاکردین فقط به فکر خودتونن هستین این انصاف نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کشتی را رها نکردن کشتی رو سوراخ کردن

    • بدون نام

      حرف مفت

    • بی نام بی نام

      ضربه ای که توواربابت به مملکت زدیدتاکنون هیچ دشمنی نزده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمدی نژاد بدترشو زده بود

      • بدون نام

        دولت روحاني؛ دولت بي‌عرضه‌هاي ناکارآمد يا نابودگران حرفه اي؟!

    • سید علی

      موقع خوردن و چپاول کردن تک خوری میکنید و یک ملت نیستیم الان که لب دره اید یک ملتیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون شناختنتون

    • فاطمه

      اتفاقا اینجا همه دشمن همدیگن هیچکس معنی منافع ملی رو نمیدونه ،هیچ کس برای حق کسی پشیزی ارزش قائل نیست

    • بدون نام

      ولی شماها دشمن ملتین... وگرنه برای ارانش واسایش ملت کاری میکردین تا ارزونی بشه

    • بدون نام

      منتهی مثل تایتانیک این کشتی اول بیچاره ها طبقات پایین غرق میشن کم کم میرسه ب شما ک بالا ها رقص و پایکوبی دارین

    • م.ح

      ای کاش زمان انتخابات هم به این مسائل اهمیت می دادی تا مرد اغفال حرف های فریبنده شما را نمی شدند،و به شخص دیگری رأی می‌دادیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به هر کی رای بدی همین آش و همین کاسه است

    • بدون نام

      من از بیگانگان هرگز ننالم.
      که بامن هرچه کرد آن آشنا کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها کجا آشنا هستند؟!!! خخخخ

    • بدون نام

      اینو به بغل دستیت بگو ,که یاد بگیره به کسانی که پیشنهاد یا انتقادی دارند با ادبیات درست صحبت کنه.

    • بدون نام

      برو پی کارت بابا
      ما ملت توی قایق شکسته ایم که داریم غرق میشیم ولی شما مسئولا با کشتی بی تفاوت از کنارمون رد میشین میگین طاقت بیار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونم با کشتی کروز و تفریحی

      • بدون نام

        در ذورق شکسته منم ای ناخدای عالم ......

    • بی نام

      اما سفر ه هامان خیلی فرق داره به اندازه دریا

    • بدون نام

      اره ما قسمت سوراخ نشستیم تو اون بالا کناره بالگرد وایسادی

    • بدون نام

      اره ما ملت تو ی کشتی هستیم. شما ها اقازاده هاتون توی دنیای دیگه‌هستید

    • بدون نام

      پس حقوق کارگر رو امسال مراقب باشید از کم افزایش دادنش

    • بدون نام

      فقط به دروغ مایه از مردم میگذارید مردم از سیستهای شما بیذارن

    • بدون نام

      لابد شما ها هم ناخدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما درکشتی کاغذی نشستیم وشما درتایتانیک
        خوش باشید بالاخره روزی پس خواهیدداد

    • بدون نام

      منتها سوراخش کردید

    • بدون نام

      اره کاش این کشتی غرق میشدمردم یه نفس میکشیدن ازته دل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      لعنت‌خدابرشما‌باد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توهین مکن جناب دکتر جهانگیر ی خانواده با اصالت خانواده محترم شهدا جانبازان دفاع مقدس میباشد خداحافظ نگهدارشان

    • لیلا

      اسحاق سلام تا حالا کجا بودی بودی رای میاد یا بوی سوختگی

    • یک شهروند

      این جملات بوی تعفن و لجن و بسیار مشمئز کننده است، بله همه در یک کشتی هستند،اما عده ای برای یک زندگی بسیار ساده و حتی یک وعده غذای ساده محتاج هستند، اما عده ای درحال چپاول و غارت بصورت کاملا" قانونی هستند. اللهم عجل لولیک الفرج.

    • بدون نام

      موقع استفاده از مقام و منصب و موقعیت شغلی و کسب مال و منال و در دوران تحریم و گرانی و فشار اقتصادی چرا در یک کشتی نبودیم !!!!!! الان که به آخر خط رسیدین اومدنی نشستن تو کشتی طوفان زده مردم !!!!!

    • رضا

      ما مردم نه !!
      فقط شما مسئولین !!

    • مهدی محمددوست

      یک کشتی چن طبقه که هرطبقش بالایه یاطبقه زیریش زمین تااسمانتفاوت داره خوش بحال این دنیای طبقه بالاییا

    • بدون نام

      این نظرات شما را خسته تر کرد

    • بدون نام

      کشتی سوراخه همه روغرق میکنی

    • شاپور خان لر

      حاجی من نخوندم ولی کشتی شما نو هستش مال ما سوراخه

    • شاپور خان لر

      اقای ماون اول پنس خونی برای نشستن نداره شما چی شما چند هزار متر زمین و واحد دارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاهپور تو خودتم فهمیدی چی گفتی؟!!

    • بدون نام

      شماها دارید کشتی رو سوراخ میکنید

    • موری

      درست میفرمایند همه دزدها در یک کشتی جمع شده‌اند و در حال غارت و چپاول هستن

    • بدون نام

      قدرت شیرینه به هر قیمتی؟!

    • بدون نام

      شما هم اون شخصی هستید که کشتی را سوراخ میکنه

    • بدون نام

      وقتی میتونی جماعتی را از یک سوراخ هزاران بار بگزی معناش این نیست که تو خیلی زرنگ هستی بلکه معناش اینه که اون جماعت خیلی ..

    • بدون نام

      کشتی ما سوراخه

    • بدون نام

      همه در یک کشتی هستیم ولی بعضیا
      دست به اختلاسشون واویلا.
      حقوقاشون ماشاءالله
      بی تدبیر وبی مدیریتیشون علی برکت الله

    • بدون نام

      امیدوارم این کشتی سوراخ بشه دولت و رئیس باهم حال کنید

    • امیر حسین

      شما در کشتی چهار درصدیها نشستید

    • بدون نام

      دشمن ما همین جاست دروغ میگن امریکاست

    • سیبو

      الهی کشتی تو غرق بشه کوسه بخوره تو رو

    • عارف

      ما همه در یک کشتی هستیم ولی شما با یه قایق تندرو به موقع خودش جدا میشی ازمون

    • سپاس خدا را.

      کاش در دولت قبل وبعد هم فکرمیکردید وفکرکنید که همه در یک کشتی نشسته ایم !

    • انصـاری خـزرج

      ایـن ڪشتـی هـم بـه دستــ تـو و اربـابتــ سـوراخ میشـه.

    • بدون نام

      لعنت .....

    • بدون نام

      و شما متخصص سوراخ کردن این کشتی هستید .

    • بدون نام

      اسم کشتی هم کشتی تایتانیک است

    • عزیز

      بیا حقوقمون رو پس باهم عوض کنیم اگه تو یه کشتی هستیم

    • بدون نام

      راست میگه همه در یک کشتی هستیم اما شما دلواپسان در قسمت vipو مردم دنبالتون می دون

    • داسی

      و شما زدید کشتی رو غرق کردید

    • جانم ایران

      باید در پاسخ جناب جهانگیری گفت خیر! بلکه دولتمردان در کشتی نجات هستید وملت در زورق شکسته که هر لحظه ممکنه به قعر دریا فرو رود مارا زتو خیری نیست شر مرسان

    • بدون نام

      الهی روی کشتی غرق بشید

    • پاد

      مثل کشتی تایتانیک که همه سوارش بودن، ولی ثروتمندان سوار قایقهای نجات شدن

    • بدون نام

      مدیرسایت خبراخبارداغ چرا همه نظرهارو نمایش نمیدین

    • بدون نام

      آخر و عاقبت رای دادن ،ازماست که برماست.

    • اتودا

      روغن انبار کردن ...حالا نوبت قند شده

    • خسروی

      بزار غرق بشه شمارو بریم توآب

    • بدون نام

      نظرات را خواندم
      فکر کنم باید به آقای جهانگیری تبریک گفت بابت اینهمه محبوبیتی که بین مردم داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      اقای حهانگیری ، هشت سال کشور را طوری اداره کرده ای که اگر یک ادم معمولی بی تجربه هم بود ، فرقی
      نمی کرد ، خدایی از همه بیشتر فکر
      خودتان بودید که مبادا به پرستیژتان
      خدای نکرده صدمه ای وارد شود ،
      کاش کمی از خود گذشتگی داشتید و
      از خودتان میگذشتید .

    • یی سو

      بیچاره میخ خیلی وقط احمدی نژاد درکشتی زده وشماها هم میخ درآوردید دیگر دور شده برای ترمیم کشتی

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه من یک دامدار هستم امروز یک کیلو جو باید بخرم6200اینجوری از تولید کننده حمایت میکنید

    • بدون نام

      بله همه در یک کشتی نشته ایم اما در کشتی تایتانیک

    • بدون نام

      امیدوارم بخدا که کشتی تون غرق بشه

    • بدون نام

      کشتی تو و امثال تو vip ما توی قایق سوراخ شما نشسته ایم

    • علیرضا

      نخیر کشتی شما جداست

    • مجید

      ملت از کشتی که امسال تو توش باشه پیاده بشن درامانتر هستن

    • بدون نام

      اگر من با شماها هم کشتی باشم حاضرم غرق بشوم و شماها نیست و نابود بشید

    • بدون نام

      داری برای کی میگی این کشتی رو شما دارین سکان داری میکنی

    • بدون نام

      کشتی .....

    • سرخه سرخ

      فرقش اینکه که کشتی شما تفریحی مال ما باری

    • بینام

      خیلی وقته که کشتی رو آب برده بیشتر پارو بزنید تا به ساحل برسید اون غیر ممکن است ساحل را ببینید

    • بدون نام

      آقای جهانگیری ببخشید قصد ناراحتی ندارم والی ملاقات آقا مهدی رفتید؟

    • م ح ص

      اما شما و دولت بیمار وپر خرجتون این کشتی رو سوراخ کرده وتلاش میکنین این کشتی غرق شود

    • yes

      مطمئنی برادر.!!!!

    • بدون نام

      همه دریک کشتی هستیم که سکانش دست شماست وهرطرف دلتان خواست میچرخانیدوهرجایش راهم خودوفامیلتان دلتان خواست سوراخ میکنید وهیچ کس هم حق اعتراض ندارد اگرکسی اعتراض کرداعلام جنگ میکنید

    • بدون نام

      ما جنگ کردیم این همه شهید دادیم حالا باید این وضعیت کشورمان باشه

    • بدون نام

      مثل تایتانیک که جک غرق شد ولی قایق کم بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج