جاباما
۱۰۹۲۷۸۲
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

فراز و فرودهای ارکستر ملی ایران

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل دفتر موسیقی و مدیرعامل بنیاد رودکی از ضبط اجرای ارکستر ملی ایران بازدید کردند.

خبرگزاری صبا: معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل دفتر موسیقی و مدیرعامل بنیاد رودکی از ضبط اجرای ارکستر ملی ایران بازدید کردند.
فراز و فرودهای ارکستر ملی ایران
به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، سید مجتبی حسینی معاون امور هنری در بازدید از ضبط اجرای ارکستر ملی ایران در جشنواره موسیقی فجر گفت: از تشکیل ارکستر ملی ایران ۲۲ سال می‌گذرد و در این ۲۲ سال طبیعتا فراز و فرودهای مختلفی را در فعالیت‌ها و برنامه‌های ارکستر ملی ایران می‌توان دید. در واقع فعالیت‌های این ارکستر مثل هر پدیده فرهنگی دیگری با فراز و فرود همراه بوده است.
حسینی در ادامه گفت: حدود ۲ سال پیش، بنیاد رودکی برای ایجاد شوراهای ارکسترها و برنامه‌ریزی برای ارکسترها تمهیداتی اندیشید، اما متاسفانه شیوع بیماری کرونا موجب شد مدتی فعالیت اجرایی این ارکستر ملی ایران و ارکستر سمفونیک تهران کم‌تر شود و آثار این ۲ ارکستر کم‌تر شنیده شود. البته اعضای محترم هر ۲ ارکستر در این مدت به فعال بودند و تمرینات و اجراهایی را دنبال کردند.
معاون امور هنری عنوان کرد: اجرای ارکستر ملی ایران در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر متفاوت است و شاید این اجرا گواهی بر این باشد که ارکستر ملی پیشرفت قابل توجهی داشته است و این اجرای ارکستر ملی ایران می‌تواند برای بسیاری از سوالاتی که درباره فرآیند فعالیت ارکستر بیان می‌شد، پاسخی ارایه کند.
حسینی در پایان بیان کرد: از مدیرعامل بنیاد رودکی، رهبران و نوازندگان هر ۲ ارکستر ملی ایران و سمفونیک تهران و اعضای شورای ارکستر قدردانی می‌کنم.
معاون امور هنری، مدیرکل دفتر موسیقی و مدیرعامل بنیاد رودکی پس از ضبط اجرای ارکستر ملی ایران با بردیا کیارس، رهبر ارکستر و پوریا اخواص خواننده ارکستر گفتگو کردند.
اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی پوریا اخواص، ساعت ۲۱:۳۰ امروز، شنبه دوم اسفندماه در سایت‌های جشنواره موسیقی فجر، انجمن موسیقی ایران، تیوال، بیپ تونز، تماشاخونه، گپ فیلم و نواک پخش می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج