۱۰۹۲۸۰۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

موسوی تبریزی: نباید انتخابات را تحریم کرد

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین گفت: تا این لحظه مجمع مدرسین و محققین برای انتخابات پیش‌رو برنامه خاصی تدوین نکرده است.

خبرگزاری مهر: دبیرکل مجمع مدرسین و محققین گفت: تا این لحظه مجمع مدرسین و محققین برای انتخابات پیش‌رو برنامه خاصی تدوین نکرده است.

سیدحسین موسوی تبریزی دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم درباره برنامه‌های حزب متبوع خود برای انتخابات ۱۴۰۰ گفت: تا این لحظه مجمع مدرسین و محققین برای انتخابات پیش‌رو برنامه خاصی تدوین نکرده است. برنامه نهایی این مجمع در چارچوب کل جبهه اصلاحات خواهد بود.

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین با تاکید بر اینکه نماینده این مجمع در جلسات نهاد اجماع‌ساز حضور دارد اظهار کرد: کمیته و کارگروهی تشکیل نداده‌ایم؛ اما نماینده مجمع در جلسات اجماع‌ساز، نظرات اعضای شورا را منتقل خواهد کرد. هنوز مذاکرات ناتمام است و منتظر نتایج نهایی هستیم؛ ولی نتیجه جبهه اصلاحات هرچه باشد مجمع مدرسین و محققین همان را انجام خواهد داد.

موسوی تبریزی معرفی کاندیدای پیشنهادی مجمع مدرسین و محققین برای ریاست‌جمهوری را به آینده موکول کرد و گفت: اول باید نظرات و تصمیمات جبهه اصلاحات مشخص شود، فعلاً نمی‌توانیم اسم کسی را مطرح کنیم.

وی درباره انتخابات شوراهای شهر خاطرنشان کرد: در انتخابات شوراها هم تا حد امکان شرکت خواهیم کرد اما شرطش این است که کاندیداهای مورد تأیید خودمان برای شوراها حضور داشته باشند.

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین شرکت آگاهانه در انتخابات را وظیفه شرعی دانست و تاکید کرد: نباید انتخابات را تحریم کنیم؛ اما باید با پیدا کردن شناخت صحیح از کاندیداها و اطمینان از کارآمدی و صلاحیت آن‌ها پای صندوق‌ها برویم. ضروری است بدانیم با انتخاب و رأی دادن، مسئولیت کارها و تصمیمات فرد منتخب را برعهده می‌گیریم. رأی و نظر ما اگر کسی را به مسئولیت برساند و در پیروزی او اثر داشته باشد، ما هم در دستاوردها با او شریک خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج