جاباما
۱۰۹۲۹۲۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کمک ۲۰میلیونی بهزیستی به مددجویان زلزله‌زده

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در پی وقوع زلزله در شهرستان‌های دنا و سی سخت سازمان بهزیستی برای خانواده‌های مددجوی خود، مبلغ ۲۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض برای تعمیرات یا نوسازی منازل آسیب‌دیده پرداخت خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در پی وقوع زلزله در شهرستان‌های دنا و سی سخت سازمان بهزیستی برای خانواده‌های مددجوی خود، مبلغ ۲۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض برای تعمیرات یا نوسازی منازل آسیب‌دیده پرداخت خواهد کرد.

وحید قبادی دانا در خصوص اقدامات صورت گرفته در پی وقوع زلزله در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های دنا و سی سخت گفت: با توجه به وقوع زلزله در استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان دنا و شهر سی سخت و روستاهای اطراف و حضور حدود ۱۵۰۰ خانوار از مددجویان سازمان بهزیستی در منطقه، همکاران ما در استان از ساعات اولیه سرکشی به منازل را آغاز و آسیب‌های حاصله را برآورد کردند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه افزود: با توجه به اینکه در این زلزله فوتی نداشتیم، مصدومان نیز ساماندهی شدند.

وی با اشاره بااهمیت حمایت از خانواده‌هایی که در این شرایط به دلیل معلولیت مشکلات پیچیده‌تری دارند گفت: برای جبران خسارات ایجادشده و آسیب منازل مسکونی، علاوه بر مبلغی که دولت به خانواده‌هایی که منزلشان آسیب‌دیده در نظر خواهد گرفت، سازمان بهزیستی برای خانواده‌های مددجوی خود، مبلغ ۲۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض برای تعمیرات یا نوسازی منازل آسیب‌دیده پرداخت خواهد کرد که بعد از کارشناسی لازم برای منازل، این کار انجام خواهد شد.

قبادی دانا بابیان اینکه تا پایان روز جمعه منازل مسکونی حدود ۲۰۰ خانوار مورد بازدید قرار گرفت، گفت: بلافاصله نماینده ویژه رئیس سازمان و مدیرکل بهزیستی استان در منطقه حضور پیدا کرد تا رسیدگی های لازم انجام شود.

وی اعلام کرد: همچنین امروز مبلغی بین ۵۰۰ هزار تومان تا یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای هر خانوار بابت کمک‌هزینه معیشتی برای جبران شرایطی که به خاطر زلزله در منطقه ایجادشده، به کارت‌بانکی ۱۵۰۰ خانوار مددجوی تحت پوشش واریز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج