۱۰۹۳۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

۵ راه براي اين‌كه همه را مجذوب خودتان كنيد

اصول برقراری یک رابطه سفت و سخت !

تمايل زيادي به صحبت با جمع نداريد و به ندرت براي شركت در يك بحث داوطلب مي‌شويد؟ حتي از ابراز عقيده در ميان جمع هم خود‌داري مي‌كنيد و ارتباط برقرار كردن با ديگران يك استرس بزرگ براي شماست؟ اما اگر به توصيه‌هاي ما دقت كنيد مي‌بينيد كه دليلي براي اين استرس‌ها وجود ندارد.

اصول برقراری یک رابطه سفت و سخت !
اصول برقراری یک رابطه سفت و سخت !

تمايل زيادي به صحبت با جمع نداريد و به ندرت براي شركت در يك بحث داوطلب مي‌شويد؟ حتي از ابراز عقيده در ميان جمع هم خود‌داري مي‌كنيد و ارتباط برقرار كردن با ديگران يك استرس بزرگ براي شماست؟ اما اگر به توصيه‌هاي ما دقت كنيد مي‌بينيد كه دليلي براي اين استرس‌ها وجود ندارد. نيازي نيست كه در ارتباطات‌تان خود را با ديگران مقايسه كنيد بلكه مي‌توانيد به شيوه خود وارد ارتباط با اطرافيان‌تان شويد و از اجتماع‌تان هم فاصله نگيريد. البته اين نكته‌ها تنها به درد گوشه‌گيرها نمي‌خورد. اگر شما يك فرد اجتماعي و برون گرا هم باشيد، يادگيري اين ريزه‌كاري‌ها باعث خواهد شد، در ارتباطات‌تان موفق‌تر باشيد.


از تخصص‌تان كمك بگيريد

قرار نيست تغيير دادن رفتاري كه يك عمر با آن زندگي كرده‌ايد آسان باشد اما شما مي‌توانيد از آسان‌ترين مرحله، كار را شروع كنيد و به اين تنهايي پايان دهيد. استفاده از توانايي‌ها، تخصص‌ها و دانش‌هاي‌تان نخستين قدم شما مي‌تواند باشد. اگر در جمعي حضور داريد كه موضوع صحبت‌شان به تخصص شما ارتباط دارد، خود را وارد گفت‌وگوي‌شان كنيد و اين مي‌تواند بهترين و آسان‌ترين شروع باشد. مي‌توانيد از نظرات خود در مورد موضوعي كه كاملا از آن آگاه هستيد را ابراز كنيد و با گفتن نكاتي كه براي حاضران اهميت دارد خود را مورد توجه قرار دهيد.


رابطه‌تان را محكم‌تر كنيد

براي ساختن رابطه‌اي عميق‌تر پيش قدم شويد. مثلا مي‌توانيد با گرفتن آدرس ايميل، شماره همراه يا وبلاگ اين شنونده‌هاي نيمه غريبه، ارتباط‌تان را گسترش دهيد. اگر شما در يك شبكه مجازي موضوعات مورد علاقه‌تان را به اشتراك بگذاريد، مي‌توانيد امكان يك صحبت مجازي با اين دوستان تازه را ايجاد كنيد. از طرف ديگر با يك پيامك گاه‌گداري يا ارسال يك ايميل به اين دوستان تازه نزديك‌تر خواهيد شد و از اين طريق در ديدار دوباره آن‌ها مشكل كمتري براي برقراري ارتباط خواهيد داشت.


خاطرات‌تان را بيرون بريزيد

تجربه‌هاي‌تان را در دل‌تان نگه نداريد. آن‌ها را با ديگران قسمت كنيد، خاطراتي كه ممكن است در ذهن شما انبار شده باشند، مي‌توانند موضوع جالبي براي اين دوستي‌هاي تازه باشند. اطرافيان شما دوست دارند شما را بيشتر بشناسند و از اين‌كه با شما افكار و موضوعات مشتركي دارند، اطمينان پيدا كنند. بهترين راه براي ايجاد اين اعتماد متقابل و شناخت اين است كه خاطرات‌تان را با ديگران به اشتراك بگذاريد. البته به بي‌راهه نرويد. يادتان باشد كه صحبت‌هاي شما و خاطرات‌تان هم اولا بايد جزو موضوعات مورد علاقه اطرافيان‌تان باشد و دوما به بحث‌هايي كه در آن لحظه مي‌كنيد ارتباطي داشته باشد. البته اگر شما يك تازه وارد هستيد از حرف زدن‌هاي طولاني بپرهيزيد و اجازه ندهيد كه با پرحرفي، طرفدارهاي‌تان را در آن جمع از دست بدهيد.


شنونده‌ها را بشناسيد

براي اين‌كه به يك جمع وارد شويد و اين ورود براي‌تان موفقيت آميز باشد، بايد بيش از هر چيز آن جمع را بشناسيد. شما كنار چه كساني نشسته‌ايد و چه حرف‌هايي مي‌تواند براي‌شان يك خوراك خوب باشد. بي‌گدار به آب نزنيد. صحبت از آخرين اخبار سياسي براي جمعي كه هيچ علاقه‌اي به آن ندارند و تنها براي استراحت كردن و آرامش به مسافرت آمده‌اند، صحبتي موفقيت‌آميز نخواهد بود. قرار نيست شما گوينده اصلي باشيد بلكه مي‌توانيد در صحبت‌هاي آن‌ها مشاركت كنيد و بعد از اين‌كه نوع نگاه‌شان به زندگي و موضوعاتي كه مي‌تواند براي‌شان جالب باشد را شناختيد، خودتان هم وارد اين بازار گفت‌وگو شويد.


سراغ متخصص برويد

اگر احساس مي‌كنيد شما براي وارد شدن به گفت‌وگوهاي جمعي تنها به اين نصيحت‌ها احتياج نداريد و مشكل‌تان جدي‌تر از اين است و همين‌طور اگر هنگام صحبت كردن با ديگران دچار اضطراب شديد، تپش قلب، تعريق يا سردي بدن مي‌شويد بايد هرچه زودتر از يك متخصص كمك بگيريد. اگر شما چنين علائمي را تجربه مي‌كنيد بايد بگوييم كه مشكل شما ندانستن راه‌هاي ورود به جمع نيست بلكه بايد با كمك گرفتن از يك روان‌شناس و درصورت لزوم يك روان‌پزشك اين اضطراب‌ها را از خود دور كنيد. شما با يك دوره درمان به طرزي باور نكردني اين هراس‌ها را از دست خواهيد داد و يكي از كساني خواهيد شد كه هميشه حرفي براي گفتن دارد.


اگر هنگام صحبت كردن با ديگران دچار اضطراب شديد، تپش قلب، تعريق يا سردي بدن مي‌شويد بايد هرچه زودتر از يك متخصص كمك بگيريد

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

اصول برقراری یک رابطه سفت و سخت !


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج