۱۰۹۸۳۷۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

استاندار تهران:

تهران یک شبکه تلویزیونی مستقل هم ندارد

استاندار تهران گفت: مردم استان تهران از داشتن حتی یک شبکه تلویزیونی مستقل استانی محروم هستند و روزانه ۵ ساعت برنامه اختصاصی با هدف بیان مسائل استان تهران از تلویزیون پخش می شود.

خبرگزاری مهر: استاندار تهران گفت: مردم استان تهران از داشتن حتی یک شبکه تلویزیونی مستقل استانی محروم هستند و روزانه ۵ ساعت برنامه اختصاصی با هدف بیان مسائل استان تهران از تلویزیون پخش می شود.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران بعد از ظهر دوشنبه در جلسه واگذاری اراضی ملی برای ساخت شهرک سینمایی «سلمان فارسی» به سازمان صداو سیما طی سخنانی گفت: شهروندان استان تهران باید حق بهره مندی از یک شبکه مستقل استانی را داشته باشند و متأسفانه رویکرد شبکه پنج ملی است.

وی افزود: استان تهران پیشانی سیاسی اقتصادی و صنعتی کشور محسوب می‌شود و بازتاب عملکرد مطلوب اقدامات در این استان می‌تواند به کشور تعمیم داده شود، اما در شبکه خبر شاهد پخش گزارشی ۳۰ دقیقه‌ای از استان‌های مختلف کشور هستیم اما متأسفانه استان تهران از این برنامه هم در رسانه ملی محروم است.

محسنی بندپی ادامه داد: در بدو تصدی استانداری تهران متوجه خلأ شبکه مستقل تلویزیونی در استان شدم و بلافاصله از طریق شورای امنیت کشور موفق به اخذ مجوز برای پخش ۵۰ درصدی برنامه‌هایی با موضوع مسائل استان تهران تا زمان تأسیس شبکه مستقل تلویزیونی شدیم.

وی گفت: با واگذاری ۶۰ هکتار از مجموع ۳۰۰ هکتار زمین در شهر آبسرد برای احداث شهرک سینمایی «سلمان فارسی» در شورای برنامه ریزی که به صورت مرحله‌ای صورت می‌گیرد در صورت تصویب اعضای شورای شهر آبسرد موافقت می‌شود.

استاندار تهران گفت: با توجه به اینکه فلسفه تأسیس شبکه پنج بازتاب مسائل و مشکلات و موضوعات مرتبط با استان تهران است شبکه ۵ سیما باید زمینه‌های ارائه گزارش خدمات از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به شهروندان استان تهران فراهم کند

شبکه ۵ سیما باید ظرفیت‌های جدیدی جدا از پخش اخبار در اختیار مدیران استان تهران در قالب پخش زنده باشد به طوری که مجموع پخش برنامه‌های مختص به استان تهران باید ۵ ساعت باشد، استانداری تهران و سازمان برنامه استان هرگونه پرداخت اعتبارات را در قالب بند چ صرفاً به شبکه ۵ سیما خواهد داشت، معتقدم اگر اعتباری در حوز رسانه ملی از سوی دولت تخصیص می‌یابد به شبکه استانی پرداخت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج