۱۱۰۰۵۲۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

نظرسنجی جدید سریال‌ها در تلویزیون

تهیه‌کننده «سریالیست» از شروع پخش این برنامه در نوروز ۱۴۰۰ و نظرسنجی سریال‌های تلویزیونی در سال ۹۹ خبر داد.

خبرگزاری مهر: تهیه‌کننده «سریالیست» از شروع پخش این برنامه در نوروز ۱۴۰۰ و نظرسنجی سریال‌های تلویزیونی در سال ۹۹ خبر داد.
نظرسنجی جدید سریال‌ها در تلویزیون
محمد باریکانی تهیه‌کننده برنامه «سریالیست» که نوروز امسال از شبکه یک پخش می‌شود گفت: برنامه «سریالیست» از ۳۰ اسفند هر شب حدود ۲۳:۲۰ روی آنتن می‌رود و قرار است در ۱۵ قسمت به پخش برسد.
وی ادامه داد: این برنامه با اجرای پدرام کریمی فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون تا ۱۳ فروردین روی آنتن می‌رود و یک قسمت اختتامیه دارد که رتبه بندی آخر سریال‌ها اعلام می‌شود.
او که یکی از تهیه‌کنندگان «سریالیست» است درباره تعداد سریال‌هایی که قرار است به نظرسنجی گذاشته شود بیان کرد: ۲۹ سریال امسال تولید شده و قرار است همین تعداد هم به نظرسنجی گذاشته شود که از دو طریق سایت تلوبیون و پیامک مردمی انجام می‌شود.
وی درباره نحوه نظرسنجی نسبت به این سریال‌ها عنوان کرد: امکان جدیدی قرار است روی سایت تلوبیون قرار بگیرد که همزمان با پخش برنامه افتتاح می‌شود و همان سامانه رای‌گیری و نظرسنجی در تلوبیون است.
تهیه‌کننده «سریالیست» تصریح کرد: در این نظرسنجی سریال‌های تلویزیونی براساس مرکز افکارسنجی سازمان و رده بندی مخاطبان در چند گروه قرار می‌گیرند و بعد «بهترین سریال» به رای گذاشته می‌شود.
وی اضافه کرد: طی شب‌های پخش برنامه، عوامل و بازیگران این سریال‌ها به تدریج در برنامه حضور پیدا می‌کنند و درباره سریال خود تبلیغ می‌کنند. به نوعی با این برنامه جشنواره‌ای برگزار می‌شود که جشن سریال سازی تلویزیونی است و از همه این دوستان تقدیر می‌شود.
این تهیه‌کننده درباره امکان خطا یا اشتباه در رای‌ها و اینکه مردم چطور می‌توانند به نظرسنجی‌ها اطمینان کنند توضیح داد: ما هر شب آمار را ارائه می‌دهیم هر کسی می‌تواند آمار لحظه‌ای را ببیند. قطعاً سعی ما بر این است که همه چیز شفاف و روشن باشد. سامانه نظرسنجی روی سایت تلوبیون لحظه به لحظه آمار را نشان می‌دهد و مردم می‌توانند خودشان در جریان قرار بگیرند. همچنین کسانی که گوشی هوشمند ندارند می‌توانند با پیامک نظر خود را اعلام کنند و ما هر شب این آمار را اطلاع رسانی می‌کنیم.
وی درباره اینکه چرا در رشته‌هایی مثل انتخاب کارگردان یا بازیگر نظرسنجی نمی‌شود گفت: هدف برنامه فقط انتخاب بهترین سریال است و اسم برنامه هم بر همین اساس است. فرصت کوتاهی است و اگر می‌خواستیم در همه رشته‌ها این نظرسنجی انجام شود شاید نیاز به زمان بیشتری داشت. از طرفی سریال سازی کاری تیمی است و ما کار تیمی یک گروه را بررسی می‌کردیم.
مسابقه «سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی محصول گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک از شنبه ۳۰ اسفند روی آنتن می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج