جاباما
۱۱۰۰۷۱۳
۱ نظر
۵۰۴۰
۱ نظر
۵۰۴۰
پ

پوشک بچه هم سهمیه‌بندی شد؟

برخی از منابع خبری از آغاز توزیع شش میلیون پوشک سهمیه‌بندی خبر دادند اما عضو هیات مدیره انجمن صنایع سلولزی و بهداشتی می‌گوید: پوشک بچه سهمیه‌بندی نشده و مردم به راحتی می‌توانند پوشک بخرند!

تجارت‌نیوز: برخی داروخانه‌دارها از بسته شدن ثبت سفارش پوشک بچه از سوی شرکت‌های تولیدی خبر دادند و می‌گویند به دلیل تعطیلی ایام نوروز ثبت سفارش پوشک بچه بسته شد. یعنی داروخانه‌ها برای فروش کالاهایشان از موجودی قدیم خود استفاده می‌کنند.

وضعیت تولید پوشک چگونه است؟ عضو هیات انجمن صنایع سلولزی بهداشت گفت: فعلا پوشک بچه تولید می‌شود و کمبودی در بازار وجود ندارد. پوشک بچه سهمیه‌بندی نشده و مردم فعلا به راحتی می‌توانند پوشک بخرند!

اگرچه نیما بصیری کمبود مواد اولیه برای تولید پوشک بچه را تایید می‌کند و می‌گوید: مواد اولیه پوشک بچه همچنان در بازار کم است و تولیدکنندگان به سختی کار می‌کنند.

مقصر کمبود مواد اولیه پوشک بچه کیست؟ به گفته عضو هیات مدیره انجمن صنایع سلولزی بهداشتی، هر کالایی که در بازار کم است مقصر اصلی آن سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار است. این دو ارگان با دخالت‌ها و تعیین قیمت دستوری باعث می‌شوند که تولیدکنندگان وزن کالاهای‌شان را کم کنند.

آغاز توزیع شش میلیون پوشک سهمیه‌بندی

کانال خبری خبره ویژه هم از آغاز توزیع شش میلیون پوشک سهمیه‌بندی خبر داده و در این باره نوشته است: « توزیع شش میلیون پد پوشک بچه برای جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار به مناسبت عید نوروز و با قیمت ۹۵ هزارتومان، در سه سایز ۳ ،۴ و ۵ از طریق سامانه مردمیِ «هست‌اینجا» آغاز شد. این سامانه در راستای کمک به تامین بخشی از نیازهای اساسی اقشار متوسط جامعه است.»

وی در ادامه عنوان کرد که «عرضه پوشک به صورت سهمیه‌های استانی در نظر گرفته شده و متقاضیان می‌توانند با ثبت کد ملی از طریق سامانه http://hastinja.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      این مبلغ که دولتی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج