جاباما
۱۱۰۶۳۷۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آمریکا در حال بررسی ورود به مناقشه اوکراین-روسیه است

یک مقام آگاه در وزارت دفاع آمریکا امروز جمعه گفت که واشنگتن در حال بررسی ورود به مناقشه اوکراین با روسیه است.

خبرگزاری مهر: یک مقام آگاه در وزارت دفاع آمریکا امروز جمعه گفت که واشنگتن در حال بررسی ورود به مناقشه اوکراین با روسیه است.
یک مقام آگاه در وزارت دفاع آمریکا امروز جمعه به سی ان ان گفت که واشنگتن در نظر دارد تا در هفته های آینده کشتی های جنگی خود را در حمایت از کی یف در برابر مسکو به دریای سیاه اعزام کند.
این مقام گفت که نیروی دریایی آمریکا به صورت منظم در دریای سیاه فعالیت می کند ولی اعزام این کشتی ها پیام مشخصی به مسکو ارسال می کند مبنی بر آنکه واشنگتن به دقت تحولات منطقه را زیر نظر دارد.
به گفته سی ان ان، آمریکا ملزم است بر اساس معاهده ۱۹۳۶ دو هفته پیش از اعزام نیروهای خود به دریای سیاه، ترکیه را که کنترل مبادی ورودی و خروجی این پهنه آبی را در دست دارد، آگاه سازد. مشخص نیست که واشنگتن چنین اقدامی را انجام داده باشد.
سی ان ان به نقل از مقام مذکور نوشت که نیروی دریایی آمریکا کماکان به پروازهای شناسایی خود در فضای بین المللی دریای سیاه ادامه می دهد تا فعالیت های دریایی روسیه و جابجایی احتمالی نیروهایش در کریمه را رصد کند.
این مقام افزود که گرچه آمریکا تجمع نیروهای نظامی روسیه در مرز با اوکراین را موضع گیری این کشور برای حمله آتی نمی داند با این حال اگر چیزی تغییر کند، ما آماده واکنش هستیم.
این مقام گفت که برآورد فعلی پنتاگون این است که روس ها در حال آموزش و تمرین بوده و دستور نظامی برای اقدام بیشتر صادر نشده است. با این حال پنتاگون آگاه است که اوضاع ممکن است هر آن تغییر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج