۱۱۱۴۲۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کاله از تيمداري در ليگ برتر انصراف داد

مسئولان کاله آمل از تيمداري در ليگ برتر فصل آينده انصراف دادند.

خبرگزاری فارس: مسئولان کاله آمل از تيمداري در ليگ برتر فصل آينده انصراف دادند.

تيم واليبال کاله آمل که عنوان قهرماني رقابت‌هاي ليگ برتر واليبال و قهرماني جام باشگاه هاي آسيا و نايب قهرماني فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ برتر را در کارنامه خود دارد، فصل آينده در مسابقات ليگ حضور نخواهد داشت.

طي آخرين نشست هيأت مديره باشگاه ورزشي کاله مازندران در روز يکشنبه رويکرد اين باشگاه اولويت‌هاي مشروح زير اعلام شده است:

۱- ادامه پروژه احداث سالن سرپوشيده چند منظوره ۱۰ هزار نفري باشگاه ورزشي کاله مازندران در قالب اقدامات زيربنايي

۲- پرداختن به فعاليت‌ها و اقدامات پايه، شناسايي و آموزش استعدادهاي نهفته واليبال و ادامه حضور تيم کاله جوان در رقابت‌هاي ليگ دسته اول واليبال کشور

همچنين باشگاه ورزشي کاله مازندران از ادامه تيمداري در رقابت‌هاي سوپرليگ سال ۹۳ اعلام انصراف داده است.

در سال ۱۳۸۶ شرکت کاله با سرمايه‌گذاري و تيمداري در بخش واليبال در ليگ دسته اول کشور حضور يافت که علي‌رغم نتايج خوب موفق به صعود به سوپر ليگ نشد. در سال بعد باشگاه ورزشي کاله با برنامه‌ريزي بلندمدت و با هدف راهيابي به ليگ برتر ايران يک تيم قدرتمند و منسجم را با عنوان تيم واليبال کاله راهي ليگ دسته اول کشور کرد که اين تيم توانست مقام اول را کسب و جواز صعود به ليگ برتر را کسب کند.

در سال ۱۳۸۸ باشگاه با يک برنامه‌ريزي خوب و با در اختيار قراردادن امکانات ورزشي و رفاهي و تشکيل يک تيم قدرتمند در سوپر ليگ برتر واليبال کشور با بازي‌هاي قدرتمند و منسجم خود يک تيم منظم را در ليگ نمايش داد و در اولين حضور خود در سوپر ليگ موفق به کسب عنوان سوم گشت. در سال ۱۳۸۹ با نظر هيأت مديره باشگاه مقرر شد تيم واليبال همچون سال قبل منسجم و قوي در سوپرليگ واليبال حاضر شود.

همچنين به دليل عدم استفاده مستقيم بازيکنان نوجوان و جوان آکادمي باشگاه در تيم سوپر ليگ، يک تيم واليبال با عنوان باشگاه واليبال کاله جوان در ليگ دسته اول کشور حضور يافت تا از بازيکنان بومي و آکادمي واليبال کاله در اين تيم استفاده شود. تيم واليبال کاله مازندران در ليگ سال ۱۳۸۹ نيز با بازي‌هاي درخشان خود موفق به کسب عنوان سومي اين رقابت‌ها شد. اين تيم در سال ۱۳۹۰ با بازي خوب خود موفق به کسب اولين عنوان قهرماني در ليگ برتر ايران شد و از آن پس کاله به عنوان تيمي صاحب سبک به عنوان يکي از باشگاه‌هاي نامدار در ليگ برتر ماند.

کاله در سال ۱۳۹۲ با قهرماني در مسابقات قهرماني باشگاه‌هاي آسيا ۲۰۱۳ براي اولين بار به مسابقات قهرماني باشگاه‌هاي جهان ۲۰۱۳ راه يافت.

کاله در سال ۱۳۹۰ با جذب عليرضا نادي، سعيد معروف، شهرام محمودي، عبدالرضا عليزاده، حمزه زريني و کراسيمير گايدارسکي به تيم کهکشاني مبدل شد و اين لقب در سال بعد با جذب فرهاد قائمي، محمد موسوي و والدو پتکوويچ ادامه يافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج