۱۱۱۵۶
۶ نظر
۵۰۲۹
۶ نظر
۵۰۲۹
پ

بازوهای شكيل با این ۸ حرکت ساده

تناسب اندام: آب کردن چربی های بالا تنه

شايد شما هم جزو آن دسته از افرادي باشيد كه فكر مي‌كنند تنها در باشگاه‌هاي ورزشي و با دستگاه‌هاي حرفه‌اي مي‌توانند ورزش كنند ولي ما در اين شماره به شما ۸ حركت ساده كه با ساده‌ترين وسايل ورزشي انجام مي‌شود را آموزش مي‌دهيم تا بتوانيد در خانه خود مثل يك حرفه‌اي ورزش كنيد.

تناسب اندام: آب کردن چربی های بالا تنه
شايد شما هم جزو آن دسته از افرادي باشيد كه فكر مي‌كنند تنها در باشگاه‌هاي ورزشي و با دستگاه‌هاي حرفه‌اي مي‌توانند ورزش كنند ولي ما در اين شماره به شما ۸ حركت ساده كه با ساده‌ترين وسايل ورزشي انجام مي‌شود را آموزش مي‌دهيم تا بتوانيد در خانه خود مثل يك حرفه‌اي ورزش كنيد. تمامي اين حركات براي سوختن چربي‌هاي اضافه «بازوها، كتف و شانه» درنظر گرفته شده است و شما مي‌توانيد با تهيه يك هالتر (با صفحه‌هايش) و ۲ عدد دمبل شروع كنيد و از انجام اين حركات لذت ببريد.


تناسب اندام: آب کردن چربی های بالا تنه

  • حركت يك: سرشانه، هالتر
صاف بايستيد، هالتر را با هر ۲ دست بگيريد. پا را كمي بيشتر از عرض شانه باز كنيد، هالتر را با كمك دست‌ها به سمت سينه بالا بياوريد به‌طوري كه هالتر روبه‌روي چانه شما قرار بگيرد، بعد هالتر را به سمت بالاي سر بلند كنيد و مجدد به سمت سينه برگردانيد. در اين حركت شما فشار را روي عضله سرشانه و پشت بازو احساس مي‌كنيد. اين تمرين را در ۴ ست ۱۲تايي انجام دهيد.


تناسب اندام: آب کردن چربی های بالا تنه

  • حركت ۲: سرشانه، ‌دمبل
صاف بايستيد و در هر دست خود يك دمبل بگيريد، دست‌ها را از سمت پهلو به نزديك سر خم كنيد و بعد هر ۲ دست را صاف و كشيده به سمت بالاي سر ببريد و مجدد دست‌ها را به سمت گردن خم كرده و بالا ببريد، در اين حركت شما فشار را روي سرشانه از بغل و پشت بازو احساس مي‌كنيد. اين تمرين را در ۴ ست ۱۵ تايي انجام دهيد.

انتخاب وزن دمبل به تناسب فيزيك بدن و وزن شخص بستگي دارد. انتخاب وزن صفحه‌هاي هالتر به اين صورت است كه در شروع ست‌هاي اوليه كمترين وزن را انتخاب كرده و با مرور زمان صفحه‌هاي سنگين‌تر روي هالتر قرار دهيد.


تناسب اندام: آب کردن چربی های بالا تنه
  • حركت 3: نشر از بغل
صاف بايستيد، دمبل‌ها را در دست‌ها گرفته و دست‌ها را در طرفين بدن قرار دهيد، بعد هر 2 دست را همزمان به سمت بالا و پايين حركت دهيد و مچ دست‌ به سمت سرشانه حركت كند. در اين حركت شما فشار را روي سرشانه بغل، عضله روي سرشانه و بازوها احساس مي‌كنيد. اين تمرين را در 3 ست 20 تايي انجام دهيد.


تناسب اندام: آب کردن چربی های بالا تنه

  • حركت ۴: نشر از جلو
صاف بايستيد، در هر دست يك دمبل بگيريد، دست‌ها را به سمت جلو رو به‌صورت گرفته و به‌ترتيب به بالا و پايين حركت دهيد به‌طوري كه مچ‌ دست‌ها به سمت صورت حركت كند. در اين حركت شما فشار را روي سرشانه از جلو و بازوها احساس مي‌كنيد.


تناسب اندام: آب کردن چربی های بالا تنه

  • حركت ۵: زيربغل، پلاور، دمبل
نكته: اين حركت براي كساني كه دچار افتادگي سينه هستند بسيار مناسب است و باعث مي‌شود سينه به سمت بالا كشيده شود.

روي زمين دراز بكشيد (يا مطابق تصوير روي يك نيمكت) يك دمبل را با هر ۲ دست بگيريد. دست‌ها را صاف و مستقيم روبه‌روي صورت بالا گرفته بعد هر ۲ دست را به سمت عقب پشت سر برده و مجدد به‌صورت اول يعني روبه‌روي صورت برگردانيد. در اين حركت شما فشار را روي زير بغل، سرشانه و زير سينه خود احساس مي‌كنيد. اين تمرين را در ۴ ست ۱۵ تايي انجام دهيد. براي چربي‌سوزي بهتر، بهتر است استراحت بين ست‌ها كم باشد. به‌طور مثال، بعد از انجام يك ست ۱۵ تايي فقط مي‌توانيد ۱۰ تا ۱۵ ثانيه استراحت كنيد. هر چقدر زمان استراحت بيشتر باشد شما از هدف ايده‌آل خود يعني سوزاندن چربي‌ها ي موضعي دورتر مي‌شويد.


تناسب اندام: آب کردن چربی های بالا تنه

  • حركت ۶: زير بغل، ‌پارويي، ‌دمبل
يك پا را عقب و يك پا را جلوتر قرار دهيد. پاي جلويي را از زانو خم كرده به‌طوري كه پاي عقبي صاف باشد. دست‌ طرف پاي جلويي را به‌عنوان تكيه‌گاه روي ران پاي جلويي قرار دهيد. درحالي‌كه در دست ديگر يك دمبل داريد دست را به سمت بالا و پايين بدن حركت دهيد. اين تمرين را با پا و دست ديگر انجام دهيد. در اين حركت شما فشار را روي زير بغل، عضله پشت، عضله سرشانه و پشت بازو احساس مي‌كنيد. اين تمرين را در ۳ ست ۱۲ يا ۱۵تايي انجام دهيد.


تناسب اندام: آب کردن چربی های بالا تنه

  • حركت ۷: زير بغل، هالتر خم
صاف بايستيد. از كمر به حالت تعظيم خم شويد و همزمان زانوها را نيز كمي به سمت جلو خم كنيد. هالتر را با ۲ دست بلند كنيد (دست‌ها روي هالتر با فاصله كمي بيشتر از عرض شانه قرار بگيرد) هالتر را به حدي بالا بياوريد كه وسط هالتر به نزديك ناف شما برسد و مجدد به همان حالت هالتر را به زمين بگذاريد (گردن خم نشود و سر رو به جلو باشد.)در اين حركت شما فشار را روي عضلات زير بغل، سينه و پشت بازو احساس مي‌كنيد. اين تمرين را در ۴ ست ۱۲ تايي انجام دهيد.


تناسب اندام: آب کردن چربی های بالا تنه

  • حركت ۸: بارفيكس قدرتي
زير بارفيكس بايستيد و دست‌ها را كمي بيشتر از عرض شانه روي بارفيكس قرار دهيد، خود را به كمك بارفيكس به سمت بالا بكشيد. در اين حركت مي‌توانيد پاها را به سمت عقب جمع كنيد يا يك بارفيكس معمولي برويد. اگر براي جمع‌كردن پاها به سمت عقب مشكل داريد مي‌توانيد از كسي كمك بگيريد.

در اين حركت شما فشار را روي سرشانه، بازوها و پشت بازوها و زير بغل و بالاي سينه احساس مي‌كنيد اين تمرين را در ۲‌ست ۱۰‌تايي انجام دهيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

تناسب اندام: آب کردن چربی های بالا تنه


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهنام صفایی

      اطلاعات خیلی خوب به من داده . با تشکر از تمام کسانی که این اطلاعات وتصاویر زیبا را میفرستند موفق باشید

    • اتنا

      من میخوام چندتا از حرکاتشو از امروز تا ۳ماه انجام بدم نتیجشو حتما میام میگم

    • ندت

      هالی

    • ندا

      عالی بود

    • a10a

      اصلا تاثیر نداره هیچ ورزشی من امتحان کردم.

    • مریم م

      هیچ ورزشی بدون رژیم غذایی اصلا تاثیر نداره درضمن اگه ادامه ندی چاقترم میشی،بیفایده است حرکتهای ورزشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج