۱۱۱۵۹۰۸
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

کلید خوردن تفحص از پاداش به دولتی‌ها

عضو هیئت رئیسه مجلس از کلید خوردن دو تحقیق و تفحص از پاداش های اعطای به دولتی ها و اسپانسر تبلیغاتی "روحانی" در پارلمان خبر داد.

تسنیم: عضو هیئت رئیسه مجلس از کلید خوردن دو تحقیق و تفحص از پاداش های اعطای به دولتی ها و اسپانسر تبلیغاتی "روحانی" در پارلمان خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی از کلید خوردن دو تحقیق و تفحص از سوی نمایندگان خبر داد و گفت: در چند سال گذشته رئیس جمهور در مراسم تقدیر از شهدای هسته ای به تعدادی از دولتی ها از جمله محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه نشان لیاقت و سکه پاداش داد.

وی با بیان اینکه در آن مراسم حدود ۲۱ نفر از رئیس جمهور لوح تقدیر دریافت کردند که برای آنها مزایای مادی داشت، ادامه داد: در بودجه سنواتی که در مجلس مصوب شده بود محل تامین سکه های که به دولتی ها داده شد مشخص نشده بود.

نماینده محلات در مجلس عنوان کرد: در تحقیق و تفحصی که آماده شده و در حال جمع آوری امضاء برای آن هستیم باید مشخص شود پاداش های که داده شده از کدام محل بودجه اش تامین شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس دومین تحقیق و تفحص کلید خورده از سوی نمایندگان را از اسپانسرهای تبلیغاتی دور دوم ریاست جمهوری روحانی عنوان کرد و اظهار داشت: باید مشخص شود چه افرادی اسپانسر تبلیغات دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی بودند و پس از انتخابات در کجاها پست گرفتند.

سلیمی اضافه کرد: در حال جمع آوری امضا برای این دو تحقیق و تفحص که محورهای متعددی دارد، هستیم و در روزهای آینده برای ارجاع به کمیسیون مربوطه تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا الان دنبال تحقیق وتفحص هستید که نزدیک به پایان رییس جمهوری روحانی است همان چند سال پیش بایستی اینکار را انجام می دادید وایشان را استیزا می کردید اینهمه گرانی و مشکلات برای مردم امد که شما نمایندگان مجلس مقصر واب روی هرچه نماینده است برده اید مملکت را در پایین ترین سطح اقتصادی قرار دادید ....

      پاسخ ها

      • بینام

        داداچ اول برو نوشتنشو یاد بگیر بعد مطلب بنویس تو یه جای عمومی استیضاح جانم نه استیزا هرچی تو دهنت اومد که نمیتونی بنویسی مجید جان دلبندم

      • احمد

        بابا این اجنبیا تا همین الان چندصدبار کلید تفحض زدن ولی باز نشده
        بابا اینا همشون فیلم و خیمه شب بازیشونه
        پس چطور میخوان سر من و تورو گرم کنن
        باهمین حرفا دیگه

    • بدون نام

      عضوهیت رئیسه مجلس و دیگر نماینده ها بهتر نیست به فکر مشکلات مردم و معیشت مردم هم باشند به فکر حقوق کارگران و بیمه آنها مشکلات کارخانه ها را حل کنند شماها یا دنبال جمع کردن امضا هستید یا دنبال برکناری استیضاح یا حاشیه سازی با این کارها فقط می خواهید مردم را سرگرم خودتان کنید نه به وعده های خودتان عمل کردید هیچ کس از این مجلس راضی نیست

    • حسین ح

      موقع رٱی گیری شد

    • بدون نام

      اول از خود نماینده ها شروع کنید مخصوصا از رئیس وهیت رئیسه با گندی که به بودجه 1400زدن دستکاری کردن

    • بدون نام

      اره راست میگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج