۱۱۱۵۹۸۹
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

قیمت خودرو نزولی شد

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران اظهار داشت: قیمت‌ خودروها اکثرا نسبت به یک هفته گذشته ۳ تا ۵ میلیون تومان یا حدود ۴ تا ۵ درصد کاهش داشته است. امروز که اولین روز کاری نمایشگاه‌های خودرو بود تا این لحظه هیچگونه خرید و فروشی انجام نشده و حتی تماسی هم برای گرفتن قیمت برقرار نشده است.

ایلنا: نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران اظهار داشت: قیمت‌ خودروها اکثرا نسبت به یک هفته گذشته ۳ تا ۵ میلیون تومان یا حدود ۴ تا ۵ درصد کاهش داشته است. امروز که اولین روز کاری نمایشگاه‌های خودرو بود تا این لحظه هیچگونه خرید و فروشی انجام نشده و حتی تماسی هم برای گرفتن قیمت برقرار نشده است.

اسد کرمی در مورد وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: بازار خوردو به شدت راکد است و هیچگونه خرید و فروشی نمی‌شود. علت این است که بازار خودرو همیشه متاثر از نرخ دلار است، وقتی قیمت دلار کاهش می‌یابد مردم هیچگونه خریدی نمی‌کنند ولی وقتی قیمت‌ها کمی جهش پیدا می‌کنند مجددا شروع به خرید و فروش می‌کنند. مگر در مورد خودروهایی مانند پراید، L۹۰ یا ساندرو که تولید نمی‌شوند خریداری باشد. ولی در مورد خودروهایی که در بورس هستند و همچنان تولید می‌شوند هیچگونه خرید و فروشی در بازار نیست.

وی افزود: احتمال کاهش قیمت خودرو نسبت به افزایش قیمت آن بیشتر است، فکر نمی‌کنم فعلا قیمت‌ها جهشی رو به بالا داشته باشد. با توجه به شرایطی که در بازار وجود دارد احتمال افزایش قیمت نمی‌رود. قیمت‌ خودروها اکثرا نسبت به یک هفته گذشته ۳ تا ۵ میلیون تومان یا حدود ۴ تا ۵ درصد کاهش داشته است. امروز که اولین روز کاری نمایشگاه‌های خودرو بود تا این لحظه هیچگونه خرید و فروشی انجام نشده و حتی تماسی هم برای گرفتن قیمت برقرار نشده است.

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران با اشاره به نرخ روز خودرو بیان کرد: پراید هفته گذشته با قیمت ۱۱۵ میلیون تومان فروخته می‌شد که امروز هم قیمت مشابهی داشته، تیبا هاچ بک هفته قبل ۱۳۶ میلیون تومان بود که امروز ۱۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. به همین نسبت بیشتر خودروها کاهش قیمت داشته است.

وی با اشاره به تصمیم شورای رقابت مبنی بر افزایش ۸.۲ درصدی خودروهای ایران خودرو و ۸.۹ درصدی خودروهای سایپا و تاثیر آن بر بازار خودرو گفت:‌ تصمیم شورای رقابت مبنی بر افزایش قیمت خودرو در کارخانه هنوز اعمال نشده است ولی به نظر نمی‌رسد در بازار خودرو تا بعد از انتخابات افزایش قیمتی رخ دهد، بنابراین این تصمیم تاثیر روانی روی بازار نداشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کاهش نرخ ارز تاثیر چندانی روی قیمت خودرو نگذاشته است، در واقع این موضوع روی راکد شدن بازار تاثیر گذاشته اما قیمت خودرو نسبت به نرخ دلار عکس‌العمل نداشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیون

      شورای رقابت خوابیده بلند شو یه کاری کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شورای رفاقت یا رقابت ؟

      • عادل م

        گفتم که این دولت بی ابرو هنوزم رای میخواد و داره قیمت خودرو و طلا و دلار رو میاره پایین بعدم بورس رو میبره بالا تا رای جم کنن

    • بدون نام

      مردم بتوانند شکمهای خود را سیر کنند کافی است .خرید خودرو پیش کش.

    • سیتی

      عجب .نمردیم و معنی سیر نزولی فهمیدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط چرت وپرت میگن پنج شش میلیون تومان میبرن بالا بعد هفته دیگه همون مبلغ رو کم میکنن و جار میزنن که سیر نزولی.....خودتونین

    • بدون نام

      ملت نخرید.تا نابود شوند گرانفروشان

    • مجی

      آخه تا کی این ملتو سر کار میذارید بس کنید

    • ارش کماندار

      ....رای بی رای

    • بدون نام

      اگر کمی غیرت در مردم وجود داشته باشه...قول میدم قیمت ها میشکند.‌

    • بدون نام

      اینا به مواد عدایی بند کرده اند چون مردم مجبورن بخرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج