۱۱۱۸۰۲۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

قالیباف در انتخابات ثبت‌نام می‌کند اما رئیسی نه

کنعانی مقدم درباره کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مگر آقای رئیسی استعفا دادند که می خواهند ثبت نام کنند. نزدیک انتخابات شایعات و حرف ها زیاد است. تحلیل من این است که آقای رئیسی نمی آید ولی آقای قالیباف خواهند آمد. به نظر من این چنین است.

مدارا: حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه آیا روز جمعه رئیسی برای ثبت نام به وزارت کشور می رود؟ گفت: این شایعه است. معلوم نیست چطور می شود شاید هم آقای قالیباف و هم رئیسی هر دو ثبت نام کنند. تا روز آخر معلوم نیست. تا خود کاندیداها اعلام نکنند این مباحث گمانه زنی است.

وی ادامه داد: مگر آقای رئیسی استعفا دادند که می خواهند ثبت نام کنند. نزدیک انتخابات شایعات و حرف ها زیاد است. تحلیل من این است که آقای رئیسی نمی آید ولی آقای قالیباف خواهند آمد. به نظر من این چنین است.

او بیان کرد: آقای رئیسی اگر بخواهد وارد صحنه شود باید استعفا دهد. هنوز این اتفاق نیفتاده است. آقای قالیباف قبلاً عنوان کرده بود اگر آقای رئیسی وارد صحنه شوند من نمی آیم. به نظرم می رسد آقای رئیسی نمی آید ولی آقای قالیباف می آید.

کنعانی مقدم با اشاره به اینکه آیا اجماع بر روی آقای قالیباف صورت می گیرد تصریح کرد: بعید می دانم. آن طور که آقای رئیسی می تواند اجماع سازی کند آقای قالیباف نمی تواند. اگر آقای رئیسی وارد نشوند از بین اصولگرایان حداقل ۵ نامزد انتخاباتی خواهیم داشت.

او افزود: اصولگرایان اگر بخواهند در انتخابات پیروز شوند باید اجماع کنند و با یک نفر جلو بیایند، در غیر این صورت تعدد کاندیداها باعث ایجاد شکاف می شود و اگر رئیس جمهور از بین این کاندیداها انتخاب شود با رای حداقلی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج