۱۱۲۱۳
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

حمام هم بخشي از دكوراسيون منزل است

حمام و سرويس بهداشتي را چگونه بزرگتر جلوه دهیم

همه افرادي كه منزل آن‌ها سرويس بهداشتي و حمام كوچكي دارد علاقه زيادي به بزرگ‌تر جلوه دادن آن دارند. اين تغييرات ساده، كم‌هزينه و موثر بوده و در كمتر از چند ساعت انجام مي‌شود. با كمي سليقه به خرج دادن مي‌توانيد سرويس بهداشتي كوچك خود را وسيع‌تر و زيباتر نشان دهيد.

حمام و سرويس بهداشتي را چگونه بزرگتر جلوه دهیم
حمام و سرويس بهداشتي را چگونه بزرگتر جلوه دهیم

همه افرادي كه منزل آن‌ها سرويس بهداشتي و حمام كوچكي دارد علاقه زيادي به بزرگ‌تر جلوه دادن آن دارند. اين تغييرات ساده، كم‌هزينه و موثر بوده و در كمتر از چند ساعت انجام مي‌شود. با كمي سليقه به خرج دادن مي‌توانيد سرويس بهداشتي كوچك خود را وسيع‌تر و زيباتر نشان دهيد. البته قبل از خريد وسايل لازم حتما اين نكته را به ياد بسپاريد كه براي تغيير دكوراسيون حمام و دست‌شويي هميشه نمي‌توانيد هزينه كنيد و نمي‌توانيد طراحي داخلي آن را به دلخواه و بنا به سليقه شخصي تغيير دهيد و در بيشتر مواقع ايده جديد براي اين قسمت از خانه هزينه‌هاي بالايي دربردارد اما اگر چند نكته را رعايت كنيد هميشه مي‌توانيد دست‌شويي مناسب و زيبايي داشته باشيد.


حمام و سرويس بهداشتي را چگونه بزرگتر جلوه دهیم

حمام و سرويس بهداشتي را چگونه بزرگتر جلوه دهیم

حمام و سرويس بهداشتي را چگونه بزرگتر جلوه دهیم

سفيدها در كنار رنگ‌ها

وسايل تزئيني ساده و سفيدرنگ معمولا با هرمدل دست‌شويي و توالتي هماهنگ مي‌شوند اما بهتر است براي خوش‌رنگ شدن اين مكان‌ها وقتي از تزئينات سفيدرنگ استفاده كنيد كه ديوارها رنگ داشته باشند.


روش‌هاي متعددي براي آراستن حمام و دست‌شويي وجود دارد اما مشكل، انتخاب تنها يكي از روش‌هاست. اگر ايده شما شامل وسايل پرتعداد و خرده‌ريزها و ديگر وسايل گران‌قيمت تزئيني است، حتما قبل از قرار دادن تمام اقلام موردنظرتان، به تناسب و تركيب آن‌ها با ديگر وسايل اين سرويس فكر كنيد؛ ممكن است اضافه كردن يك عنصر تزئيني از نظر شما بسيار عالي باشد اما اين شئ با باقي وسايل حمام مانند آينه، قفسه داروها و... تناسبي نداشته باشد.


از اشتباهات رايج در تزئين حمام و دست‌شويي، استفاده از چند طرح و نقش مختلف است. براي مثال اگر ديوارها نقش و نگاري متفاوت از حوله‌ها و پرده حمام داشته باشند، تصويري مغشوش و عصبي‌كننده به وجود مي‌آورند. بهترين راه، استفاده از حداكثر ۲نقش متناسب از نظر رنگ، طرح و بافت با يكديگر در فضاي حمام است.


حمام و سرويس بهداشتي را چگونه بزرگتر جلوه دهیم

حمام و سرويس بهداشتي را چگونه بزرگتر جلوه دهیم

كلاسيك‌هايي كه كهنه نمي‌شوند

شايد شما دوست نداشته باشيد وسايل بهداشتي حمام و دست‌شويي‌تان فانتزي باشد در اين صورت مي‌توانيد از وسايلي استفاده كنيد كه به شكل كلاسيك طراحي شده‌اند، پس سليقه‌تان را بكار ببريد كه اين وسايل همگي با هم هماهنگ باشند.



حمام و سرويس بهداشتي را چگونه بزرگتر جلوه دهیم

دريايي شويد

شما مي‌توانيد براي ايجاد هماهنگي، حمام را هم مانند بقيه منزل تزئين كنيد يا قسمتي را در نظر بگيريد كه به كلي با فضاي باقي خانه متفاوت باشد براي مثال اگر به ساحل دريا علاقه داريد، مي‌توانيد دريا را موضوع تزئين حمام قرار دهيد، رنگ ديوارها را آبي روشن يا بژ به رنگ ماسه، انتخاب كنيد و براي تقويت موضوع يكي، دو عكس مرتبط با دريا به ديوار نصب كنيد.


نکته تکمیلی

سبك‌هاي نوين سرويس‌هاي حمام و دست‌شويي كه در اغلب كشورهاي توسعه‌يافته استفاده مي‌شود تحت عنوان سبك معاصر مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در اين سبك، حمام و دست‌شويي بسيار ساده و با كارآيي بالا هستند. دكوراسيون اينگونه سرويس‌ها تركيبي با خطوط قوسي و اشكال هندسي دارد. فضاي حمام و دست‌شويي، توالت و به‌خصوص كابينت‌ها و مدل و فرم آن‌ها بيشتر تاكيد بركاربرد خطوط عمودي و افقي دارد.


حمام و سرويس بهداشتي را چگونه بزرگتر جلوه دهیم

از مشكي استفاده نكنيد

رنگ‌هايي مثل قرمز، نارنجي و مشكي بهتر است در دست‌شويي‌هايي استفاده شوند كه مساحت بيشتري دارند چون استفاده از اين رنگ‌ها باعث كوچك‌تر نشان دادن اين مكان‌ها مي‌شود.


آرامش با رنگ

اگر سبك مورد علاقه شما به سمت آرامش و سادگي تمايل دارد، براي ايجاد فضايي مناسب با اين روحيه بايد حمام و دست‌شويي را با رنگ‌هاي روشن تزئين كنيد. رنگ‌هاي روشن فضا را بزرگ‌تر نشان داده و موجب تقويت روحيه شخص مي‌‌شوند. اگر به بوها حساسيت نداريد در حمام از خوشبوكننده‌هاي طبيعي كه اسانس دارند استفاده كنيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

حمام و سرويس بهداشتي را چگونه بزرگتر جلوه دهیم


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • SAHAR

      man mohandese shahrsaz hastam vaghean honari bod very good

    • سمانه نسخی

      عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج