جاباما
۱۱۲۲۴
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

براي شمايي كه مي‌خواهيد آگاهانه لباس انتخاب كنيد

برگ های پاییزی را خوش تیپ لگد کنید!

تغيير كردن فصل‌‌ها براي بسياري از افراد مهم است و به آن توجه مي‌كنند اما براي كساني كه به خوش ‌لباس بودن اهميت مي‌‌دهند، رفتن از فصلي به فصل ديگر علاوه بر تغييرات معمولي، معناهاي ديگري هم دارد؛ اين افراد به‌دنبال طرح، رنگ و مدل‌هاي زيبا، جالب و در عين حال مناسب فصل جديد مي‌گردند.

برگ های پاییزی را خوش تیپ لگد کنید!
تغيير كردن فصل‌‌ها براي بسياري از افراد مهم است و به آن توجه مي‌كنند اما براي كساني كه به خوش ‌لباس بودن اهميت مي‌‌دهند، رفتن از فصلي به فصل ديگر علاوه بر تغييرات معمولي، معناهاي ديگري هم دارد؛ اين افراد به‌دنبال طرح، رنگ و مدل‌هاي زيبا، جالب و در عين حال مناسب فصل جديد مي‌گردند. اصولا طراحي و انتخاب رنگ و طرح لباس براي فصول گرم سال ساده‌تر است اما حالا با رسيدن پاييز و وارد شدن به نيمه‌سرد سال دوباره خيلي‌‌ها اين دغدغه را دارند كه چه لباس‌هايي مناسب‌‌تر است. اگر شما هم از خريد پارچه يا لباس‌هاي پاييزي‌تان در سال‌هاي گذشته احساس رضايت نمي‌كرديد و با پوشيدن آن‌ها احساس خوبي نداشتيد، شايد ايراد كارتان اين بوده كه نكات و ريزه كاري‌هاي لازم را درنظر نمي‌گرفتيد؛ پس حالا وقتش رسيده كه هنگام خريد پاييزي جديدتان آگاهانه‌تر اقدام كنيد.


برگ های پاییزی را خوش تیپ لگد کنید!

با اين شال گردن هيچ وقت احساس سرما نمي‌كنم


چه رنگي شويم؟

آنچه اغلب به آن بي‌توجهي مي‌شود اين است كه علاوه بر جنس پارچه و لباس، بهتر است رنگ آن نيز با فصل هماهنگي داشته باشد و هارموني مناسب در اين رابطه رعايت شود. اما حالا سوال اينجاست كه كدام رنگ‌ها براي اين فصل مناسبند؟ جواب اين سوال را مي‌شود از خود طبيعت گرفت. رنگ‌هاي نارنجي و قهوه‌اي درختان، ما را به همسو شدن با طبيعت دعوت مي‌كند. اصولا رنگ‌‌هاي تيره ‌براي فصل‌هاي سرد سال بيشتر مد نظر طراحان لباس قرار مي‌گيرد و علاوه بر رنگ مشكي كه هميشه مورد توجه است، از ساير رنگ‌‌هاي تيره و گرم به تناسب نوع لباس‌تان مي‌‌توانيد بهره بگيريد. يكي از مهم‌ترين اين رنگ‌‌ها، قهوه‌اي است كه به خاطر طيف وسيع پررنگ و كمرنگي كه دارد و علاوه بر آن در كنار ساير رنگ‌‌ها تركيب مناسبي ‌مي‌سازد، مي‌تواند بيشترين كاربرد را براي‌تان داشته باشد. شتري، خاكي و سدري هم در شمار رنگ‌هايي هستند كه در كنار مشكي و قهوه‌‌اي تركيب مناسبي ‌مي‌سازند و مي‌‌توانند به‌عنوان شال و روسري براي دختران يا تي‌شرت و كت براي پسران در پوشش به كار گرفته شوند.


برگ های پاییزی را خوش تیپ لگد کنید!

دوست دارم تو پاييز خوش‌پوش باشم


تركيب‌هاي ايده‌آل

يكي از رنگ‌هايي كه ممكن است كمتر استفاده شود ولي زيبايي خاص خودش را براي شما به‌دنبال دارد، رنگ يشمي است؛ اين رنگ چه به‌عنوان مانتو براي دختران و چه به‌عنوان پيراهن و تي‌شرت براي پسران با انواع شلوارهاي پارچه‌‌اي و جين در رنگ‌هاي مختلف تركيب خوب و چشمگيري خواهد ساخت كه خوب است در اين فصل از آن غافل نشويد. اگر جزو دختران و پسران نوجوان و جواني هستيد كه طرفدار تيپ‌هاي اسپرت هستند توصيه ما اين است كه قرمز را در تركيب لباس‌هاي پاييزي‌‌تان فراموش نكنيد. اگر هم كمي سن‌تان بالاتر است يا به پوشيدن لباس‌هاي رسمي و كلاسيك علاقه داريد خوب است زرشكي و بادنجاني را نيز براي روزهاي پاييزي امتحان كنيد. تركيب لباس آجري با كيف، كفش و كمربند قهوه‌‌اي نيز از ديگر پيشنهادهاي ما براي اين فصل است. زيتوني نيز رنگي است كه اصولا در فصل پاييز بيشتر از هميشه مد مي‌شود؛ رنگي كلاسيك و شيك كه به راحتي با روسري و شال‌هاي متنوع و شلوارهاي پارچه‌اي و جين هماهنگ مي‌شود.


برگ های پاییزی را خوش تیپ لگد کنید!

با اين لباس‌هاي گرم توي پاييز هم پارك رفتن را فراموش نمي‌كنيم


چهارخانه شويد يا گلدار

در كنار حساسيتي كه روي رنگ و مدل لباس‌هاي‌تان داريد، از انتخاب پارچه مناسب نيز غافل نشويد؛ پارچه‌هايي كه براي لباس‌هاي پاييزه درنظر مي‌گيريد بايد گرم و در عين حال راحت باشند بنابراين پارچه‌هاي مخمل ساده و كبريتي، چرم، جير و پارچه‌هاي پشمي مناسب لباس‌هاي اين فصل هستند. اگر خواستيد پالتو، دامن يا يك كت زمستاني بدوزيد خوب است بدانيد اصولا پارچه‌هاي پشمي چهارخانه براي اين كار درنظر گرفته مي‌شوند بنابراين استفاده از پارچه‌هايي با چهارخانه ريز يا درشت و حتي تركيبي از اين 2، تجربه‌اي است كه پيش از اين به‌خوبي جواب داده و زيبايي‌اش ثابت شده است؛ اما در عين حال مي‌توانيد به جاي استفاده از تجربه‌هاي قديمي، به سراغ پارچه‌هاي گلدار، پارچه‌هايي كه پر از طرح و نقش هستند و حتي پارچه‌هاي ساده‌اي كه خودتان روي آن‌ها گلدوزي كرده‌ايد، برويد و لباسي ويژه خودتان داشته باشيد.


برگ های پاییزی را خوش تیپ لگد کنید!

پاپوشي براي پاييز

از مهم‌ترين نكاتي كه بايد درنظر بگيريد اين است كه فقط لباس‌هاي گرم نيستند كه براي شروع اين فصل جديد بايد آماده‌شوند بلكه كفش مناسب اين فصل نيز به همان اندازه اهميت دارد. حالا وقتش رسيده كه با كفش‌هاي جلوباز، كفش‌هاي پارچه‌اي و صندل‌هاي تابستاني‌تان خداحافظي ‌كنيد اما در عين حال به اين هم دقت كنيد كه هنوز براي پوشيدن چكمه‌هاي ساق بلند و كفش‌هاي خيلي گرم زود است و بهتر است براي پوشيدن آن‌ها تا رسيدن روزهاي باراني و برفي صبر داشته باشيد. كفش‌هاي ورزشي سبك، كفش‌هاي چرم با ساق كوتاه يا نيمه بلند و به‌طور كلي كفش‌هايي كه بتوانند از پاها در برابر باد و باران‌هاي ناگهاني پاييزي محافظت كنند كافي است.


برگ های پاییزی را خوش تیپ لگد کنید!

گليم‌هايي براي روي شانه شما

حالا كه قرار است همه چيز حساب شده باشد، پس بهتر است به سراغ كيف‌هاي‌تان رفته و آن‌ها را هم تابستاني و زمستاني كنيد. كيف‌هاي پارچه‌اي نازك را جمع كرده و به جاي آن‌ها كيف‌ها و كوله پشتي‌هايي را كه جنس گرم‌تر و كلفت‌تري دارند در قفسه‌هاي كمدتان جايگزين كنيد؛ كيف‌ها و كوله پشتي‌هايي كه از جنس گليم درست شده‌اند و اين روزها با طرح‌هاي متنوع و قيمت‌هاي مناسب در بازار پيدا مي‌شوند گزينه خوبي براي روزهاي پاييزي هستند. حتي مي‌توانيد از هنر دست خودتان استفاده كرده و كيف‌هاي ساده‌اي را ببافيد يا با پارچه‌هاي پشمي بدوزيد. اگر در شهري هستيد كه زياد باران مي‌بارد بهتر است كيفي انتخاب كنيد كه در مقابل خيس شدن مقاوم باشد مثلا كيف‌هاي برزنتي گزينه مناسبي به‌نظر مي‌رسند.


فرزنداني پاييزي

وقتي همراه با فرزندتان به سراغ كمد لباسش مي‌رويد تا لباس‌هاي خنك و تابستاني‌اش را جمع كنيد و به سراغ لباس‌هاي گرمي برويد كه از سال گذشته كنار گذاشته شده‌اند، خيلي براي بيرون آوردن لباس‌هاي گرم زمستاني عجله نكنيد. هنوز براي بيرون آوردن لباس‌هاي فصل زمستان فرصت هست. لازم نيست فوري دست به كار شويد و پالتوها و كاپشن‌هاي خيلي گرم را براي استفاده آماده كنيد؛ لباس‌هاي سبك اما گرم براي پاييز كفايت مي‌كنند. روسري‌هاي گرم، شال‌گردن‌‌هاي سبك و نه‌چندان ضخيم، كلاه و دستكش براي روزهاي در پيش رو كه با باد و باران همراهند ضروري است اما نيازي نيست آنقدر فرزندتان را بپوشانيد كه از فرط گرما اصلا تغيير فصل را احساس نكند و از تحرك در هواي دلپذير پاييزي محروم شود. شال گردن‌هايي كه بخشي از گردن را مي‌پوشانند، لباس‌هاي آستين بلند، كت‌ها و ژاكت‌‌هاي سبك و گرم، جليقه‌و باراني‌‌هاي نسبتا گرم، دستكش‌هايي كه بخشي از انگشتان دست را آزاد مي‌گذارند، ساق‌هايي كه دست و پا را گرم نگه مي‌دارند و كفش‌ها و چكمه‌هاي ساق كوتاه براي اين فصل مناسبند.


برگ های پاییزی را خوش تیپ لگد کنید!

وقتي يه كفش خوب پامه نگران بارون پاييزي نيستم

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

برگ های پاییزی را خوش تیپ لگد کنید!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • aida

      خیلی خوب بود. ممنونم

    • ناشناس

      خيلي خوب بود ممنون از لطف شما.

    • farhang

      aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    • maryame doosti

      aaliye! ama heyf ke man farsi nadarm ziyad baraton benevisam . akhe farsi sazam paak shode.

    • نيوشا

      خيلي خوب بود.مرسي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج