جاباما
۱۱۲۲۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عطر بايد با روحيه و كاراكتر شما هماهنگ باشد

عطرهایی پرطرفدار برای رومانتیک ها

در اين شماره سعي كرده‌ايم تعدادي از رايحه‌هاي نه چندان جديد اما پرطرفدار را معرفي كنيم. شايد اين رايحه‌ها همان رايحه‌هايي باشد كه روزگاري مورد پسندتان قرار گرفته بود و دوباره براي‌تان يادآور خاطرات و لحظات شيرين گذشته را داشته باشد و اگر از آن دسته افرادي هستيد كه به رايحه‌ها و بوهاي قديمي علاقه‌مند هستيد نيم‌نگاهي به پيشنهاد اين شماره ما بيندازيد.

عطرهایی پرطرفدار برای رومانتیک ها
عطرهایی پرطرفدار برای رومانتیک ها

در اين شماره سعي كرده‌ايم تعدادي از رايحه‌هاي نه چندان جديد اما پرطرفدار را معرفي كنيم. شايد اين رايحه‌ها همان رايحه‌هايي باشد كه روزگاري مورد پسندتان قرار گرفته بود و دوباره براي‌تان يادآور خاطرات و لحظات شيرين گذشته را داشته باشد و اگر از آن دسته افرادي هستيد كه به رايحه‌ها و بوهاي قديمي علاقه‌مند هستيد نيم‌نگاهي به پيشنهاد اين شماره ما بيندازيد. رايحه‌هاي اين عطر و ادكلن‌ها حتي با گذر زمان نه چندان زياد همچنان جزو پرطرفدارها در بين رايحه‌هاي مختلف و شيشه‌هاي رنگارنگ به حساب مي‌آيند.در انتخاب هر رايحه ۳ مرحله وجود دارد. قابل ذكر است اول از همه با توجه به شخصيت و روحيه‌اي كه داريد رايحه مورد نظر را انتخاب كنيد، كمي از آن را روي كاغذ تستر بزنيد و بو كنيد. بعد از ۵ الي ۱۰ دقيقه صبر كرده و دوباره كاغذ را بو كنيد در اين مرحله الكل موجود در عطر تبخير شده است. براي رسيدن به رايحه اصلي عطر حدود نيم‌ساعت صبر كنيد، رايحه‌اي كه بعد از گذر اين زمان به مشام‌تان مي‌رسد. براي ۳ الي ۴ ساعت ماندگار خواهد بود و اگر مورد پسندتان قرار گرفت مي‌توانيد آن عطر يا ادكلن را تهيه كنيد.


در انتخاب عطر روحيات و احساسات خود را درنظر بگيريد. ممكن است رايحه‌اي كه از عطر دوست‌تان به مشام‌تان رسيد، مناسب شما نباشد.


شايد براي شما دشوار باشد كه بوي عطر گرم و سرد از هم تشخيص دهيد. توجه داشته باشيد به‌طور معمول رنگ شيشه عطرهاي گرم صورتي، قرمز و نارنجي است ولي، ‌عطرهاي سرد بطري‌هاي خاكستري، آبي و سرمه‌اي دارند.


( Linstant de (Guerlain

Guerlain از برندهاي محبوب و پرطرفداري است كه رايحه‌هاي متنوعي دارد اما رايحه اين ادكلن نزديك به بوهاي شرقي و معطر است كه مورد پسند آقايان كلاسيك پوش قرار مي‌گيرد. گل مگنوليا ، عسل و زنجبيل از درون مايه‌هاي اصلي رايحه‌اش هستند.


Homme Exceptionnel montblanc

رايحه اين ادكلن در سال ۲۰۰۸ با بويي تلخ و مرموز روانه بازار شد. اگر از روحيه‌ قوي و اعتماد به نفس بالايي برخوردار هستيد مطمئن باشيد رايحه‌اش مورد پسند قرار مي‌گيرد. اسطوخودوس، نعنا، ميخك، گياه خزه بويي تلخ و معطر گياهان را به مشام مي‌رساند.


L'INSTANT DE

Guerlain-crystalline Floral

مخلوطي از بوهاي گل زنبق، مشك سفيد، گل ياس و گل ياسمن، گل رز كه رايحه‌اي شيرين، گرم و بادوام را به مشام مي‌رساند كه براي خانم‌هاي ميانسال و استفاده در مناسبت‌هاي ‌رسمي پيشنهاد مي‌شود.


CAROLINA HERRERA

شركت CAROLINA HERRERA همچنان با رايحه‌هاي قديمي‌اش علاوه بر رايحه‌هاي جديدي كه روانه بازار كرده است در حال رقابت‌كردن با ديگر رايحه‌هاي هم‌تراز خود است. زنجبيل، گريپ‌فروت، چوب صندل و مشك‌درون مايه‌هاي اصلي اين ادكلن هستند. اگر رايحه‌اش را هنوز بو نكرده‌ايد مطمئن باشيد قدرت بالايي در ماندگاري لحظات شيرين را دارد.


insense) ultramarine)

اگر از طرفداران رايحه‌اش بوده‌ايد قطعا همچنان رايحه خاص و اسپرت‌اش در خاطره‌تان باقي مانده است. رايحه‌اي كه از مخلوط پوست مركبات هل، چوب سرو، نعنا از درون‌مايه‌هاي اصلي هستند كه در تركيباتش استفاده شده است همچنين براي استفاده در طول روز پيشنهاد مي‌شود.


( Hot coutyre ( Givenchy

يكي از قديمي‌هاي برند Givenchy كه در حوالي سال ۲۰۰۰ روانه بازار شد. ردپاي ترنج، ‌بالنگ، توت‌فرنگي و مشك سفيد رايحه‌اي را به ارمغان آورده كه اغلب مورد پسند خانم‌هايي با روحيه فعال و با اعتماد به نفس بالا قرار مي‌گيرد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

عطرهایی پرطرفدار برای رومانتیک ها


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزانه

      L'INSTANT DE

      Guerlain
      این که یک عطر مردونس نوشتین مناسب خانم های میانسال!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج