۱۱۳۴۲۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افزایش تردد در مسیر تهران به مشهد

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه جاده‌های سمنان هم‌اکنون لغزنده است، گفت: از عصر امروز تردد در مسیر تهران به مشهد افزایش یافته است.

خبرگزاری فارس: علی‌رضا رضوی‌خبیر دقایقی پیش با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی اظهار داشت: در بررسی وضع تردد در محورهای ارتباطی استان سمنان، باید توجه داشت که در حال حاضر در مسیر تهران به مشهد، عبور و مرور از تراکم بیشتری برخوردار است.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: هم‌اکنون شاهد بازگشت کاروان‌های حاضر در مراسم ارتحال امام خمینی در تهران به سمت شهرهای مبدأ خود هستیم.

رضوی‌خبیر ادامه داد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باید به گونه‌ای طی مسیر داشت که همه مسافران به سلامت به مقاصد خود برسند.

وی با اشاره به وضع جوی و آب و هوایی جاده‌های استان سمنان اضافه کرد: در حال حاضر، در محدوده شهرستان سمنان و شهرستان سرخه بارش باران را شاهد هستیم و از این رو، لغزندگی سطح معابر و جاده‌ها وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: این شرایط سبب خواهد شد تا وسایل نقلیه کنترل لازم را نداشته باشند و توصیه می‌شود رانندگان در برخورد با جاده‌های لغزنده، با دقت تمام رانندگی کنند.

رضوی‌خبیر یادآور شد: در محدوده شهرستان‌های دامغان و شاهرود نیز وزش باد نسبتاً شدید گزارش شده است که رانندگان در این مقاطع باید با رعایت سرعت مطمئنه و مجاز، سالم به مقاصد خود برسند.

وی بیان داشت: قبل از وقوع شرایط جوی جدید در استان سمنان، حوادثی در محورهای این استان رخ داد که بیشتر از نوع واژگونی بود.

رئیس پلیس راه استان سمنان خاطرنشان کرد: ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و توجه نداشتن کافی به رانندگی از عوامل وقوع این سوانح بوده است.

رضوی‌خبیر متذکر شد: این امور می‌طلبد تا رانندگان به توصیه‌های ماموران پلیس راه و راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: استفاده از کمربند ایمنی می‌تواند در حوادث احتمالی، سرنشینان و راننده را از شدت جراحات دور سازد و سبب می‌شود صدمات کم‌تری به مسافران وارد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج