جاباما
۱۱۳۵۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۶ / ۰۳ / ۱۳۹۳

فال روزانه 16 / 03 / 1393




فال روزانه 16 / 03 / 1393
فروردین

امروز دایم منتظر فرصتی هستید که بتوانید با فرد مورد علاقه خود که در شهر یا کشوری دیگر است تلفنی صحبت کنید. اما اتفاق های ناخواسته مانع از این کار می شوند. یا حتی ممکن است تلفن یا اینترنت مشکل داشته باشد و نتوانید با یکدیگر در تماس باشید. اجازه ندهید این مساله موجب ناامیدی شما بشود. این مشکلات موقت هستند و دوباره خیلی رود با هم حرف خواهید زد. اگر هم با فردی در محل زندگی خود در ارتباط هستید، امروز این فرصت را دارید تا جدی تر در مورد رابطه خود با هم حرف بزنید و برای آینده برنامه ریزی های مهمی داشته باشید.

اردیبهشت

مسایل مالی امروز به خوبی پیش می روند و می توانید با خیال راحت برای آینده خود برنامه ریزی داشته باشید. اما در محیط کار یا خانه هر کسی هر چیزی می گوید را خیلی راحت قبول نکنید. بهتر است در مورد صحت شنیده های تحقیق کنید و پس از اطمینان از درست بودن آنها در موردشان فکر یا برنامه ریزی کنید. نگذارید خبرهای بد حس های خوب شما را تحت تاثیر خود قرار دهند. در مورد رابطه عاطفی خود نیز این فرصت را دارید تا با یکدیگر در مورد مسایل آینده حرف بزنید و برنامه ریزی کنید. اگر با جریان زندگی همگام باشید، لحظه های شادتر و بهتری را تجربه خواهید کرد.

خرداد

امروز بسیار به دنبال این هستید تا با دوستان برنامه ای بریزید و با هم بیرونی بروید یا در یک جا جمع شوید. اما ممکن است در این هماهنگی ها با مشکلاتی روبه رو شوید و شرایط آن طور که شما می خواهید پیش نرود. اما هراسی به دل راه ندهید. همه این مسایل موقتی هستند و باید با تمرکز روی خواسته های خود برای آنها برنامه ریزی کنید. این در مورد مسایل کاری هم مصداق دارد و باید با شجاعت به سوی آینده حرکت کنید. در مورد مسایل عاطفی، هم شاید کمی هراس داشته اشید. اما همیشه خودتان باشید و سعی نکنید احساسات خود را مخفی کنید. از چیزی هم هراس نداشته باشید.

تیر

امروز از لحاظ روحی و جسمی بسیار حس خوبی دارید و فکر می کنید از چند روز گذشته خیلی بهتر هستید. همین طور هم هست. البته شاید مشکلات کوچک یا موانعی هم سرراه برنامه های شما وجود داشته باشد. اما خیلی به آنها بها ندهید و هراسی هم نداشته باشید. می توانید با فکر باز و برنامه ریزی درست در مسیر درست قرار بگیرید. شاید لازم باشد برخی برنامه ها را به تاخیر بیندازید. بسیار مشتاق هستید بدانید فردی که دوستش دارید چه احساسی به شما دارد. اگر در رابطه عاطفی با کسی نیستید، امروز احتمال آشنا شدن و آغاز دوستی با رد دلخواهتان را دارید.

مرداد

امروز در یک جمع دوستانه یا خانوادگی شرکت خواهید کرد. اما همه افراد موجود در آن جمع تا اندازه ای استرس دارند و خیلی حس آرامش به شما نمی دهند. بهتر است شما موضوع جالبی را پیش بکشید تا دیگران هم از آن فاز بیرون بیایند و لحظه های شادی در در کنار یکدیگر تجربه کنید. اما در همه حالت مراقب حرف ها و نظرات خود باشید. از نظر عاطفی که یک روز عالی و شاد در انتظار شما است. می توانید با فردی که دوستش دارید به نتیجه های بسیار خوبی دست پیدا کیند.

شهریور

امروز استرس هایی که در چند روز گذشته تجربه کرده اید به کلی از بین خواهند رفت. می توانید روز آرام و شادی را تجربه کنید. فقط باید مرافب احساسات خود باشید. از تصمیم گیری های مهم در این روز پزهیز کنید. شاید لازم باشد از برخی از افراد دوری کنید تا فضای متشنج و ناراحت کننده ای در انتظارتان نباشد. در مورد مسایل عاطفی نیز احساس خوب و قوی بودن خواهید داشت و بالاخره می توانید به یک حالت احساسی استوار و ثابت برسید و بتوانید حس های خود را با راحتی بیان کنید. ترجیحا با شریک عاطفیتان در مورد موضوعات ساده و روزمره حرف بزنید و تصمیم گیری خاصی هم در هیچ موردی نداشته باشید.

مهر

امروز همه آدم هایی که می بینید به نظرتان شاد و خالی از هرگونه فشار و استرس هستند. این حس خوبی به شما می دهد. می توانید به راحتی با دوستان، خانواده و همسایه های ارتباط نزدیک برقرار کنید. برای مطالعه و در خانه ماندن هم روز خوبی است. می توانید به خوبی همه خستگی هفته را از تن به در کنید. یا حتی فیلم تماشا کنید. اینکه احساسات واقعی خود را مخفی می کنید چندان کار درستی نیست. شما باید بتوانید در رابطه عاطفی خود، همانی باشید که هستید و از این موضوع هم هراسی نداشته باشید. هر چه بیشتر به خودتان نزدیک باشید، رابطه بهتری با عشقتان خواهید داشت.

آبان

در مورد مسایل مالی کمی امروز فکرتان مشغول خواهد بود. اما خیلی سخت نگیرید و این را بدانید این مسایل خیلی راحت قابل برطرف شدن هستند. فقط باید در زمان درست، تصمیم گیری درست و دقیق داشته باشید. با جریان زندگی همگام شوید و منتظر بمانید تا ببینید کائنات برای شما چه می خواهد. این ایمان را داشته باشید که همه چیز به سوی بهتر شدن پیش می رود. در مورد مسایل عاطفی، شاید بهتر باشد که همه چیز را شاد و پرهیجان برگزار کنید و خیلی در رابطه خود جدی نباشید. البته این شوخی و شاد بودن به این مفهوم نیست که عشق ورزی خود به طرف مقابل را فراموش کنید.

آذر

استرس و اضطرابی که شریک زندگی شما دارد، به شما هم منتقل می شود و نمی توانید با آرامش کارهای خود را پیش ببرید. حتی ممکن است در کار و رفتار شما هم نمود پیدا کند و احتمالا از نظر روحی روز سختی در پیش دارید. اما ناامید نباشید و بگذارید این شرایط موقتی از بین برود. با ایمان استوار به سمت اهداف خود قدم بردارید. شما هر دو یکدیگر را دوست دارید و نباید اجازه دهید مشکلات موقتی این رابطه را خراب کند.

دی

امروز احتمالا استرس زیادی را تجربه خواهید کرد. شاید امید یا هیجان خود به زندگی و انجام برنامه هایتان را از دست بدهید. اما این روش درستی نیست. باید با فکر باز و مشورت گرفتن از دیگران، در مسیر درست قرار بگیرید و نگذارید موانع همه انرژی شما را بگیرند. این شرایط موقت است و خیلی سریع برطرف خواهند شد. در مورد مسایل عاطفی احساس ثبات دارید و می دانید که در این رابطه بسیار خوشحال هستید. این مساله می تواند بسیار به شما کمک کند. از این فرصت برای پیشبرد بهتر مسایل زندگی استفاده کنید.

بهمن

امروز از طرف دوستان یا خانواده یک سوپرایز خوب دارید. شاید فردی که مدت ها از شما دور بوده است، نزدتان بیاید و این موجب خوشحالی بسیار شما می شود. در جمع های دوستانه شرکت کنید و از همه انرژی ها و لحظه های خوب امروز تا می توانید بهره بگیرید و خستگی های این هفته را از تن بیرون کنید. هیچ مانعی نباید شما را از شاد بودن بازدارد. در مورد مسایل عاطفی نیز، احساس بسیار خوبی خواهید داشت و طوری می شود که امنیت بسیار زیادی را در این رابطه احساس خواهید کرد. می توانید با یکدیگر در مورد آینده صحبت و برنامه ریزی کنید.

اسفند

ذر خانه با مسایل جالب و متفاوتی روبه رو خواهید بود. شاید در ابتدای روز انرژی همه پایین باشد اما در انتهای آن بسیار شاد و خوشحال خواهید بود و می توانید شادی های بسیاری را تجربه کنید. همه درهای امروز به روی شما باز هستند و می توانید برنامه های خود را اجرایی کنید. هر کاری امروز انجام دهید، به بهترین شکل پیش خواهد رفت. در مورد مسایل عاطفی نیز بسیار حس خوبی خواهید داشت. رابطه تان به پایداری رسیده است و می توانید امروز با هم در مورد آینده بیشتر حرف بزنید و حتی برای آن برنامه ریزی کنید.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج