۱۱۳۵۵۷۶
۳ نظر
۵۰۱۴
۳ نظر
۵۰۱۴
پ

خیز احتمالی قیمت طلا در راه است

رئیس انجمن طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی خراسان رضوی گفت: اگر برنامه‌های اقتصادی کلان کشور همین برنامه‌هایی باشد که در حال حاضر در دست اجراست، احتمال دارد که با رشد دوباره قیمت دلار و طلا مواجه شویم.

ایسنا: رئیس انجمن طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی خراسان رضوی گفت: اگر برنامه‌های اقتصادی کلان کشور همین برنامه‌هایی باشد که در حال حاضر در دست اجراست، احتمال دارد که با رشد دوباره قیمت دلار و طلا مواجه شویم.

شهرام مرصعی در خصوص وضعیت بازار طلا بعد از انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: شرایط گویای این است که اقتصاد کشور تابع سیاست بوده و این یک امر اشتباه است. زیرا در شرایط مطلوب، سیاست باید تابع اقتصاد و سیاست‌گذاری‌های اقتصادی باشد.

وی افزود: انتظار می‌رود که با انتخاب رئیس جمهور جدید و مشخص شدن تقریبی وضعیت کشور، بخش اقتصادی نیز برنامه‌هایش را بر همین مبنا پایه‌گذاری کند.

رئیس انجمن طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی خراسان رضوی بیان کرد: البته کشور ما تابع اقتصاد دنیا نیز است. در واقع ما در یک برهه زمانی زندگی‌ می‌کنیم که از لحاظ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دوران گذار دارد و دوران گذار در خود آشفتگی‌ها و نابسامانی‌هایی به همراه داشته و پیش‌بینی را کمی مشکل می‌کند. اما با اطلاعاتی که در حال حاضر از شرایط اقتصادی در دست است، می‌توان پیش‌بینی کرد که احتمالا کشور یک دوره چند ماهه و کوتاه مدت را با نوسانات اقتصادی اندک، چه افزایشی و چه کاهشی پشت‌سر خواهد گذاشت.

مرصعی اضافه کرد: اگر برنامه‌های اقتصادی کلان کشور همین برنامه‌هایی باشد که در حال حاضر در دست اجراست، احتمال دارد که با خیز دوباره قیمت دلار و طلا مواجه شویم.

وی با اشاره به تاثیرات برجام گفت: درازمدت شدن زمان مذاکره و تکراری شدن مبحث آن، نشان می‌دهد که ما گرفتار یک لووپ (چرخه) شده‌ایم که انرژی‌ و توان‌مان را چه به لحاظ اقتصادی و چه سیاسی تحت تاثیر قرار داده است. بنابراین در درازمدت باید انتظار نوسانات بیشتری را داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الکی خوش

      نگران نباش سیرطبیعی دلاروطلادرکشورایران روبه بالاست

    • بدون نام

      دیگه ازیادمون رفته که کی ارزون بود..

    • ناامید از زندگی

      تاجایی که میتونین گرون کنین مردم مهم نیستن معیشت مردم چجوری گذران میکنن مهم نیست چراباهموطن هاتون اینجورمیکنید واقعایه روز شدبگن چیزی ارزون شدخونه گرون میوه گرون لبنیات گرون طلا گرون دارونایاب خودتون مگه جزئ از این مردم نیستین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج