جاباما
۱۱۳۶۲۸۹
۵۰۳۵
۵۰۳۵
پ

وقتی صدف بیوتی خالی‌بندی می‌کند

نوشین زرگری روزنامه نگار در صفحه اینستاگرامی خود به ادعای صدف بیوتی، بلاگر مشهور ایرانی درباره دریافت جایزه از جشنواره کن ۲۰۲۱ واکنش نشان داد.

برترین‌ها: نوشین زرگری، روزنامه نگار به ادعای صدف بیوتی، بلاگر مشهور ایرانی درباره دریافت جایزه اینفلوئنسر برتر از جشنواره کن ۲۰۲۱ واکنش نشان داد.

وی در این باره در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

مراسم «ویبا» صرفا در شهر کن فرانسه همزمان با فستیوال فیلم کن برگزار می‌شود و ربطی به فستیوال فیلم کن ندارد و این طور که این بلاگر به فالوئرهایش القا کرده! اون «برنده شدم» و نه «برنده شدیم» هم دغلکاری و بازی با کلمات در راستای القای اول شدن به دنبال‌کننده‌هاست.

وقتی صدف بیوتی خالی‌بندی می‌کند

مراسم «ویبا» از سال 2019 شروع به کار کرده که بلاگرهای بالای صد هزار فالوئر در سایت این کمپانی ثبت نام و هزینه را پرداخت کرده و در ایونت مذکور شرکت و تندیس را بعنوان یادگاری دریافت می‌کنند.

امسال این ایونت پولی در لابی هتل مارتینز برگزار شد و در ویدئوهای منتشر شده از این مراسم مشخص است که حداقل به ده بلاگر این تندیس داده شده است.

وقتی صدف بیوتی خالی‌بندی می‌کند

وی در پایان نوشت: «ویبا اوارد» را در گوگل سرچ کنید تا اگر شک و شبهه‌ای هم مانده برطرف شود، تا دروغ دونگ هر مشاطه‌گری را باور نکنید تا سال بعد با یک مجسمه حلبی عکس نگیرد و بگوید اینجانب «اسکار بردم» و در گلدن گلوب پیشنهاداتی به بنده داده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج