۱۱۳۶۳۹۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اصلا بحث کابینه فراجناحی مطرح نیست

یک فعال سیاسی اصولگرا درخصوص رابطه حامیان رئیس‌جمهور منتخب و دولت آینده گفت: آن چیزی که اکنون برای آقای رئیسی مهم است و کمک محسوب می‌شود این است که دست ایشان را باز بگذارند. فشاری به ایشان وارد نکنند، آن جا‌هایی که ایشان طلب مشورت و کمک کرد، بیایند و به ایشان کمک کنند، اما فراتر از آن نباشد به شکلی که تعبیر به زیاده‌خواهی شود.

ایلنا: یک فعال سیاسی اصولگرا درخصوص رابطه حامیان رئیس‌جمهور منتخب و دولت آینده گفت: آن چیزی که اکنون برای آقای رئیسی مهم است و کمک محسوب می‌شود این است که دست ایشان را باز بگذارند. فشاری به ایشان وارد نکنند، آن جاهایی که ایشان طلب مشورت و کمک کرد، بیایند و به ایشان کمک کنند اما فراتر از آن نباشد به شکلی که تعبیر به زیاده‌خواهی شود.

ناصر ایمانی تحلیلگر سیاسی اصولگرا، در رابطه با به وجود آمدن انتظار تشکیل یک کابینه فراجناحی در پی تماس‌های صورت گرفته از جانب دفتر سید ابراهیم رئیسی با برخی فعالان سیاسی و روزنامه‌نگاران از جناح‌های مختلف، گفت: این تماس‌ها اصلا به منظور کابینه فراجناحی نبوده است. بلکه تماس‌هایی که گرفته شده با این محتوا و منظور انجام شده که شما اگر نظر، دیدگاه یا انتقادی دارید، ارائه بدهید و تا آنجایی که اعلام شده اصلا بحث کابینه فراجناحی در تماس ها مطرح نشده است.

وی افزود: حالا اگر کسی چنین تعبیری از آن تماس‌ها داشته می‌تواند مصداق ضرب المثل «هرکسی از ذهن خود شد یار من» باشد؛ به این خاطر که چنین بحثی مطرح نبود که قرار است با این تماس‌ها کابینه فراجناحی تشکیل شود.

فعال سیاسی اصولگرا در رابطه با «طیف اقلیتی که تلاش دارند تا فشارهایی را به رئیس جمهور منتخب وارد کنند و نیروهای خود را در دولت به کار بگمارند»، ابراز داشت: چنین دیدگاه و نظری در جریان اصولگرا وجود ندارد و اگر فرد یا افرادی اظهارنظری داشته‌اند این نظر شخصی است. البته چنین فشارهایی همیشه به همه روسای جمهوری که انتخاب می‌شوند، وجود داشته و دارد و در آینده هم اینگونه خواهد بود که یک طیف‌هایی، جریان‌هایی یا احزابی تلاش کنند افراد خودشان را در کابینه بگذارند. اما تصمیم‌گیرنده نهایی آقای رئیس‌جمهور است.

ایمانی همچنین در پاسخ به این سوال که «رابطه جریان حامی آقای رئیسی با رئیس‌جمهور منتخب چگونه باید باشد؟ و چه روندی در این ارتباط بهتر است؟» گفت: حمایت. ببینید آن چیزی که اکنون برای آقای رئیسی مهم است و کمک محسوب می‌شود این است که دست ایشان را باز بگذارند. فشاری به ایشان وارد نکنند، آن جاهایی که ایشان طلب مشورت و کمک کرد، بیایند و به ایشان کمک کنند اما فراتر از آن نباشد به شکلی که تعبیر به زیاده‌خواهی شود و اجازه بدهند آقای رئیس‌جمهور آزادانه تصمیم‌گیری کرده و آن افرادی را که خودش صلاح می‌داند دعوت به کار کند.

وی تصریح کرد: این حرف به معنای آن نیست که مشورت ندهند، بلکه فشار نیاورند و اجازه دهند که ایشان کارخودش را انجام دهد و هرگونه حمایتی هم که می‌توانند از دولت ایشان در ادامه راه داشته باشند مانند حمایت سیاسی یا تبلیغاتی انجام دهند.

ایمانی در پایان بیان کرد: علیرغم اینکه حمایت کردن از رئیس‌جمهور منتخب اهمیت فراوان دارد اما در مقابل هرگونه فشار آوردن و تحمیل عقاید به ایشان کار نامطلوبی است و اثر سوء برای تشکیل دولت دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج