کد خبر: ۱۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۱۳۶۷۹
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
دختران مصری قربانی مفتیان سعودی
یک روزنامه نگار مصری در مقاله ای تحت عنوان "فروش دختران؛ خریدار ثروتمندان عرب"، از نوع جدیدی از بی بند و باری سعودی ها در مصر پرده برداشت که قربانیان اصلی آن دختران نوجوان مصری هستند.
یک روزنامه نگار مصری در مقاله ای تحت عنوان "فروش دختران؛ خریدار ثروتمندان عرب"، از نوع جدیدی از بی بند و باری سعودی ها در مصر پرده برداشت که قربانیان اصلی آن دختران نوجوان مصری هستند.

این روزنامه نگار مصری تاکید کرد: پس از انقلاب ۲۵ ژانویه و توقف بسیاری از فعالیتهای اقتصادی در مصر، نوع جدیدی از ازدواج تحت عنوان "ازدواج قراردادی" بوسیله ثروتمندانی که عمدتا افرادی مسن از کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند، رواج یافته است.

بر اساس تحقیقاتی که توسط جمعیت "حواء المستقبل" با همکاری "شورای ملی زنان" صورت گرفته، شیوع ازدواج قراردادی ناشی از وضعیت بد اقتصادی خانواده ها، و گسترش فقر است.

این نویسنده مصری خاطرنشان کرد: بیشترین طرفداران این نوع ازدواج با دختران مصری، سعودی ها و کویتی ها هستند. که در این میان استان جیزه به دلیل فقر بیشتر ساکنان آن بیش از دیگر مناطق شاهد این بحران است.

منبع: شفاف نیوز

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برترین مجله اینترنتی ایران


بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
پاسخ
2
12
ای عربای کثیف ، قدیم زنده به گور میکردن حالا...
پاسخ ها
نظر یک از عربا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
قدیم خوب بود با خواهرمان ازدواج نمی کردیم حالا هم زنا نمی کنیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
پاسخ
1
11
عربها موجوداتی کثیف هستند مرکز انها عربستان سعودی هست.
پاسخ ها
نظر الهام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
حرف دل منو زدی آقا حمید دمت گرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
پاسخ
2
9
پیامبر فرمودند من عربم ولی عرب از من نیست...
پاسخ ها
نظر fred
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
آقا اين حديث را چرا ندانسته تحريف مي کنيد!!!!! کمي مطالعه داشته باشيد لطفاً ! اصل اين حديث اين است:
من عربم و شير مرد عرب از من است
توجه کنيد که دو کلمه ي ليس و ليث براي ما فارسي زبانان هردو به يک شکل تلفظ مي شود اما ليس به معناي نيست و ليث به معناي شيرمرد است
موفق باشيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
پاسخ
0
5
به اميده دنياي بدون عرب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
پاسخ
0
2
آقایان بیایید به فرهنگ ها و قومیت ها احترام بگذاریم.فقط ادعا می کنیم فارس ها با فرهنگن.بیایید با عمل هم نشان بدهیم.اینقد به نژادها ناسزا نگیم.عرب هم مانند فارس و ... هم آدمای خوب داره هم آدمای بد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
پاسخ
0
1
بیا اینم از انقلاب مصر
دیکتاتور رفت؟؟؟!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
پاسخ
0
1
دمت گرم آقا منوچر حرفت حقه همه جا خوب و ید داریم مرسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
پاسخ
0
1
منم موافقم همه جا خوب و بد داره.آقا حمید مهم اینه که ما ازاون دسته آدمای خوب باشیم.ضمن اینکه ادبیات صحبت کردن رو رعایت کن ممکنه دفعه بعد بدجوری تو ذوقت بزنم باشما هم هستم مهسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
پاسخ
0
0
تو عربستان مردمش خیلی ثروتمندن به برکت همون خونه خداولی اینجوری ازش استفاده میکنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
پاسخ