جاباما
۱۱۴۸۲۹
۱۹۱ نظر
۶۸۵۷
۱۹۱ نظر
۶۸۵۷
پ

۱۰ ویژگی مشترک مردان خیانت کار

بعضی از نشانه های خیانت کاملاً واضح و آشکار هستند: بوی ادکلن، جلسات کاری در روزهای تعطیل و ... ولی آقایان خیانتکار نشانه های دیگری نیز دارند که چندان واضح نیستند.

برترین ها: بعضی از نشانه های خیانت کاملاً واضح و آشکار هستند: بوی ادکلن، جلسات کاری در روزهای تعطیل و ... ولی آقایان خیانتکار نشانه های دیگری نیز دارند که چندان واضح نیستند. البته اگر همسرتان فقط یکی دو نشانه از نشانه های زیر را دارد لزوماً خائن نیست، ولی اگر می بینید اکثر موارد زیر در همسرتان دیده می شود، باید کم کم نگران شوید.

پنهانکار است

به خصوص در مورد تلفن همراهش بسیار حساس است و همیشه روی آن قفل می گذارد. بعضی از تماس ها را جواب نمی دهد و سعی می کند تلفنش را از چشم شما دور نگه دارد. بیشتر خانم هایی که همسرشان به آنها خیانت می کند، اعتراف می کنند که این مورد را دیده اند و وقتی در مورد آن از شوهرشان سوال کرده اند، شوهر جوابی نداشته یا به نحوی کارش را توجیه کرده است.

10 ویژگی مشترک مردان خیانت کار

با مادرش رابطه خوبی ندارد

دکتر کارول لیبرمن هشدار می دهد: «مواظب مردی که از دست مادرش عصبانی است باشید.» اگر او به مادرش دروغ می گوید یا با او بد حرف می زند، احتمالاً رابطه این دو خراب شده است. آقایانی که به مادر خود احترام نمی گذارند، به همسرشان نیز بی احترامی می کنند. حواستان باشد که این آقایان به راحتی به شما هم دروغ می گویند.

10 ویژگی مشترک مردان خیانت کار

از خودش مطمئن نیست

نداشتن اعتماد به نفس چه بخاطر ظاهر فرد باشد (مانند ریختن موها) چه بخاطر شغل فرد، احساس تهدید کردن می تواند دلیلی برای شروع یک رابطه و بالا بردن اعتماد به نفس از این طریق باشد. خیانت می تواند دلیلی برای شوهر باشد تا دوباره احساس مرد بودن کند. اگر همسر شما نیز از خودش مطمئن نیست و اعتماد به نفس پائینی دارد، سعی نکنید زیبائی و جذابیت خودتان را به رخ او بکشید و جلوی او به موفقیت های کاری تان بنازید. در عوض سعی کنید او را تشویق کنید تا به اهدافش برسد.

10 ویژگی مشترک مردان خیانت کار

فراموشکار است

آیا شوهرتان قبلاً بی حواس و فراموشکار نبوده است؟ دکتر کوپر می گوید: «آقایان خیانتکار معمولاً تظاهر می کنند که فراموشکارند در حالی که کاملاً همه چیز را به یاد دارند.» بجای اینکه او خودش را درگیر جزئیات و توضیح دادن آنها برای شما کند، برایش راحت تر است که وانمود کند خیلی چیزها را یادش نمی آید و حتی روز تولد شما را فراموش کند.

10 ویژگی مشترک مردان خیانت کار

خودشیفته است

به گفته دکتر رامانی دورواسولا، روانشناس بالینی و استاد روانشناسی دانشگاه کالیفرنیا، آقایانی که فقط به خودشان فکر می کنند و به بلوغ فکری نرسیده اند، درست مانند بچه های لوس هستند و بطور سریالی خیانت می کنند. این افراد خودشیفته حس دلسوزی و همدردی ندارند و به زنان به عنوان شیء و بازیچه نگاه می کنند. به علاوه آنها معتقدند که حق دارند هر کاری دلشان خواست انجام دهند. دکتر دورواسولا می گوید: «شما نمی توانید این افراد را عوض کنید و خودشان هم نمی خواهند که تغییر کنند. پس باید آنها را از زندگی تان خارج کنید.»

10 ویژگی مشترک مردان خیانت کار

محبتش کم شده است

همسران خیانتکار با آنکه هنوز با شما رابطه جنسی دارند، ولی دیگر دستتان را نمی گیرند، گونه شما را نمی بوسند و دیگر به شما محبت نمی کنند. مقاربت فقط یک عمل فیزیکی است، در حالیکه صمیمیت و محبت واقعی را نمی توان وانمود کرد. البته اگر همسرتان از آن مدل آقایانی نیست که با لمس کردن محبتشان را نشان می دهند، شاید این مسئله نگران کننده نباشد. ولی اگر او همیشه با لمس کردن و بوسیدن و نوازش محبتش را به شما نشان می داد و حالا محبتش کم شده یا اضطراب دارد، وقت آن است که از او بپرسید قضیه چیست و چرا او دیگر مثل قبل نیست.

به کارهای خلاف رو آورده است

اگر همسرتان مست می کند، مواد مخدر مصرف می کند یا قمار می کند، به گفته دکتر تینا تسینا، "انضباط شخصی را درک نمی کند و فکر می کند هر کار خلافی انجام دهد می تواند از زیر آن شانه خالی کند. بنابراین دست به هر کاری می زند و به راحتی به شما خیانت می کند. بنابراین باید از خودتان مراقبت عاطفی زیادی کنید و این باور که او هنوز شاهزاده شما با یک اسب سفید است را کنار بگذارید.

10 ویژگی مشترک مردان خیانت کار

زیادی جذاب و زبان باز است

اگر هر کس او را می بیند فکر می کند که "این مرد خیلی زبان باز است" شاید واقعاً همینطور باشد و او دقیقاً در حال انجام همین کار باشد. همه ما وقتی بچه بودیم شیطنت می کردیم و راهی پیدا می کردیم تا با شیرین زبانی مادران عصبانی مان را آرام کنیم. ولی خیلی آقایان این ویژگی را تا بزرگسالی حفظ می کنند. دکتر تسینا می گوید، این آقایان کارهای عجیب و غریبی می کنند که ممکن است شغلشان را به خطر بیندازد، ولی با شیرین زبانی خودشان را از این وضعیت نجات می دهند.

قدرتمند است

به افرادی همچون الیوت اسپیتز، بیل کلینتون، تایگر وودز و آرنولد شوارتزنگر فکر کنید. تحقیقات نشان می دهند که آقایانی که خود را قدرتمند می دانند بیشتر مستعد خیانت به همسرانشان هستند. به گفته دکتر اندی هریس، "به نظر می رسد که قدرت به آقایان نیروی شهوت افزایی می دهد و باعث می شود که فکر کنند شکست ناپذیرند."

10 ویژگی مشترک مردان خیانت کار
ایرادگیر است

دکتر فران والفیش می گوید: «خصلت خیانتکاران این است که کاری می کنند شما به باورهای خود شک کنید و در مورد حقوق خود تردید داشته باشید.» کاری از این بهتر برای پرت کردن حواس شما در مورد رفتارهای مشکوک او وجود ندارد و او دائم از شما ایراد می گیرد و باعث می شود که شما بجای او به خودتان شک کنید. همچنین اگر او قبلاً هرگز به وزن و هیکل شما، عادات خانه داری تان یا شغلتان ایراد نمی گرفت، ولی حالا در مورد همه این چیزها گله دارد، نشانه آن است که او به شما خیانت می کند. دکتر والفیش می گوید: «به او واضح بگویید که این ایرادگیری و انتقادهای او از شما بدین نحو چقدر شما را ناراحت می کند و دلتان را می شکند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حدیث

      دقیقا ی احمقم منو میخواست ولی بهم خیانت میکرد فراموشکار بود و موبایلشو ازش میگرفتم نفسش بند میومد.... هیچ وقت قیافه اشو وقت برداشتن یواشکی موبایلش یادم نمیره نفس نفس میزد اصلا داشت می مرد خخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من زن داداشم اینجوریه دقیقااااان

      • بی نام

        خودت چه زن با‌شی چه مرد بد تری اشغال عوضی، حالا خوبه میگی زن داداش یعنی متاهل هست خب روی گوشیش حساس نباشه بیاد در اختیار شماها قرار بده گوشی یه چیز شخصی هست فقط شوهرش میتونه استفاده کنه نه شماره‌ای خر بدبخت

    • بدون نام

      وا خاک تو سرم!!!!!!!!!!خدا به دادم برسه!!!!!!!! ینی شوهر منم....!!!!!!!!!!!

    • سروش

      نه اینکه اوضاع خیلی خوبه و خانوما گیر الکی نمیدن شما داری راهنمایی میکنی حالا ؟؟؟؟ آقایون از فردا اگه عطر زدین ؛ تو ترافیک موندین ؛ با ننه تون مشکل پیدا کردین ؛ خسته بودید ؛ احیانا چیز سنگین بلند کردید و گفتن زورتون زیاده ؛ چیزی فراموش کردید و چه به خودتون مطمئن باشید یا نباشید و اگر به خانوم گفتی غذا شور شده باید آمادگی پاسخگویی در مورد " خیانت " رو داشته باشید .

      پاسخ ها

      • گلدی

        جواب یک مرد خیانتکار! همشون وقتی پته شونو میریزی رو آب شاکی میشن و به زمین و زمان بد و بیراه میگن!!! خخخخ

      • نفس

        خخخخخخخخ

    • امیر

      لطفاً 10 مورد از ویژگیهای زنان خیانت کار رو هم بنویسید آشنا شیم.

      پاسخ ها

      • ایمانه

        اون نگن خیلی بد میشه

      • بدون نام

        فعلا که مرداخیانتکارترن!

    • خواننده

      خیانت تو خون مرداس علایم نمیخواد که

      پاسخ ها

      • باقر

        بدبختی ما مردا هم همین که با یه مشت دهن بین و بی عقل طرفیم
        البته ببخشید منظورم با یه عده قلیل بدو نه شما

      • بدون نام

        مردا همشون خیانت کار و ظاهر بین اند عقلشون فقط تو بی عاطفگی بی غیرتی و بی مسئولیتی و هرزگی کار میکنه و گرنه بزنی تو سرسون صدای تو خالی میده

    • مرجان

      آخرالزمانه

    • بدون نام

      مردا تحمل سختى ها رو ندارن واسه همين زود به فكر خيانت ميوفتن

      پاسخ ها

      • سمانه غنی زاده

        بدبختانه فقط هارت و پورت دارن

    • حسنا

      اره واقعاراست میگید منم شوهرم به شدت با واتس ام ووایبرو... مخالف بود اماالان همه ی اینارو داره وهمچنین زبان بازهم هست و... بیخیال بایدساخت

      پاسخ ها

      • رعنا

        بنظرمنم آقایان بیشترشون نامردوهوسبازن چ مجردوچ متاهل نمیشه کاریشون کرد

    • محبوبه

      خیانت خیلی کار کثیفیه از قتل هم کثیف تر حکم قتل قصاصه حکم خیانته یه مرد چیه؟؟؟؟؟

    • مریم

      فقط خواستم بگم چیزی که خیلی بده ایته که وقتی آدما به هم خیانت میکنن تازه اطرافیان طرف اون طرف که خیانت کرده رو میگیرن و تازه میگن ببینید حتما کمبود داشته که خبانت کرده

    • فاطمه

      باید چیکار کنیم در برابر همچین ادمایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از زندگی شون بیاید بیای بیرون

    • ستاره

      یه چیزی بگم مردها اگه یکبار خیانت کردن و رسوا شدن دیگه عاری عادی میشه براشون و یه روز با ندا فردا با صغری و کبری و الهام و سارا و سهیلا و....... هیچ مرد خیانتکاری ارزش گذشت و ایستادگی را نداره رهاش کنید و به حرف دیگران گوش ندین که همه چیز درست میشه چون هیچی درست نمیشه

      پاسخ ها

      • مائده

        من اخساس میکنم داره بهم خیانت میکنه اون قد ک قبلا دوسم داشت دوسم نداره دیگه تا من نگم دوست دارم اون نمیگه دوست دارم و دارم دیونه میشم اصلا این رفتارشو نمیتونم بپذیرم

    • دردمند

      تمام مواردی که در بالا اشاره شد کاملا صحیح میباشد ودر مورد مادرشان هم با تحمیل مادر خود به زنانشان محبت خود را توجیه و عدم علاقه خود را ثابت میکنند این اشخاص علیرغم داشتن شغل خوب انسان های بی اخلاقی هستند

    • zahra tode

      سلام من همه جورشو از شوهرم دیدم چکار کنم؟؟؟

      پاسخ ها

      • حسن

        با سلام یه مشاور خوب برین حتما دکتر باشه بهتره انشاالله حل میشه خدا بزرگ هس

    • ناشناس

      درکتون میکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترکش کن .بذار بچه هات زندگی با عزت نفسو یاد بگیرن .نذار ببینن یه زن باید همه جوره تحقیر بشه و هیچی نگه . از نظر مالی مستقل شو .عدم استقلال مالی دلیل ذلت خیلی از ما زناست .

    • رها

      اره واقعا همه ی موارد بالا صحت داره
      شوهر منم همه ی این ویژگی‌ها رو داره تازه یه بارم رسوا شده

    • گلنار

      وافعا من خودم خودمو با دستای خودم بدبخت کردم رفتم براش گوشی اندروید گرفتم باحقوق خودم

    • زهرا

      شوهرمنم خیلی دلسردشده ومدام ایرادمیگیره وهمینطورخیلی روی گوشیش حساسه
      چندروزه که فهمیدم بادخترارابطه داره
      حامله هم هسم برام دعاکنین...خوب اینم بگین که چکاربایدکرد

      پاسخ ها

      • حسن

        سلام یه دکتر مشاور برین خوب نشد تنها راه طلاق بگیر خودتو راحت کن

      • مهر

        منم با وجود دو تا پسر کوچک جدا شدم .ولی راضیم

    • مینا

      با سلام
      آقا چه ربطی داره منم شوهرم همه این علائم رو داره اما خداییش از خستگی کاره چون بهش اطمینان دارم هرچند بازم مراقبم هاااابهرحال زن اگر گیر نده غر نزنه بعدش مهربون نشه که زن نیست .... بخدا زندگی مردا همش خوش بگذره بی مزه است باید یکم تلخی بچشن تا قدر شیرین بودن زن رو بفهمن

    • بدون نام

      موافقم

    • بدون نام

      همسر منم خیانت کرد,درست وقتی که فکر میکردم و میگفت همه چی خوبه.....:'(

    • بدون نام

      بخدا‌هرکی‌به‌مرداحتمادکند‌خراست‌هیچ‌مردی‌پاک‌نیست‌مگرکه‌مرده‌باشد‌پاک‌شود‌مردموجودخیانت‌کاراست‌من‌ازهرچی‌مردهست‌بدم‌میایدسررحمت‌به‌قیرت‌زن

    • بدون نام

      این موبایل شده هووی من الان که بهش مشکوکم ومیدانه .همش موبایلش را قایم میکنه برام قرص اعصاب خریده تا بخورم و ارامش بگیرم نمیدونه خودش رو اعصاب

    • غریبه

      من چی ک فقط هفده سالمه چیکا کنم

    • ملیحه

      شوهر منم همه این خصوصیاتو داره تازه دوتا هم گوشی داره با چندتا خط نمیدونم چیکار کنم

    • بدون نام

      کاش خدا هرچی خیانتکاره چی مرد چی زن به زودیه زود نابود کنه الهی صاحب الزمان رو برسون

    • بدون نام

      ماهم زیاد نفرین کردیم نمی گیره

    • ناشناس

      خیانت کار یک نفر نیست هم مرد و هم زن در اون شراکت دارن سوای خصلت بد بعضی مردها باید بگم زنها که بدون اطمینان و بی توجه به موقعیت مردان طرح دوستی می ریزن و به نظرم قدر خودشونو نمی دونن نیز موجب بروز خیانتن

    • بدون نام

      وای گیج شدم خدااااا

    • بدون نام

      شوهر من خیلییییییی زرنگه کسیو داره و نمیشه مچشو گرفت
      خط پنهانی داره
      کاش اونم ردی بجا میذاشت که انقد عذاب نمیکشیدم

    • بدون نام

      1 ماهه خیانتشو فهمیدم.همه این علائم رو داشت....واقعا برای شما مردا متاسفام...واقعا خیانت بدتریت درد جهانه...هیچ وقت اعتماد برنمیگرده..هیچ وقت زندگی درست نمیشه

      پاسخ ها

      • دنیا

        آره واقعا راست میگین منم این درد دارم...

    • بدون نام

      ایشالله که خداکار همه رو درست کنه .

    • صدف

      همه اینا کاملا درسته من 22ساله ازدواج کردم ویه دختر دانشجوی پزشکی ویه دختر16ساله دارم والانم باردارم وبدونید22ساله که خیانت میبینم ومیخواستم اینو بگم که این همجنسای بی وجدان خودمون هستن که مقصراصلین کثیف تراززنی که فکریه مردمتاهل رو مشغول میکنه دیگه موجودی نیس این ها اگه پاندن مردا حیوانیتشون گل نمیکنه.چه برسه به این که این زنها خودشونم متاهل باشن وباز دوحانبه خائن هستن هم به شوهرشون هم به هم جنسانشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودتو گول نزن مردی که خودش میخاره بالاخره یکی رو پیدا میکنه یا فریبش میده یا بهش میگه مطلقه یا زن مرده س یا میگه میخواد طلاقش بده یا هزارتا دروغ دیگه

      • علی

        عرضه داشته باش شوهرتو نگه دار چه ربطی به زنای دیگه داره ما وقتی ازتون دلزده و دلگیر بشیم میریمـ سراغ بهتراش

      • خانوم طلا

        اگه قرار باشه هرکی نامهربونی دید خیانت کنه الان هیچ زن وفاداری نداشتیم چون از مردها نامهربونتر سراغ نداریم

    • میجنگم

      سلام من هم چند مدت بود همسرم به دلایل گوشی قایم کردن ن رمز و این جور چیزا شک داشتم ولی چند روز پیش متوجه شدم واقعا در حقم بدی کرده و خیانت الان اوج سوختن قلبم هست چیکار کنم البته گردن نمیگیره از پدرش میترسه به نظر شما به پدرش بگم توروخدا کمکم کنید سر در گم و اشفته ام یه پسر سه ساله هم دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما بگو .من یه بار از شوهرم خیانت دیدم به هیچ کس نگفتم و با تمام زجری که کشیدم چشم پوشی کردم اما دوباره تکرار کرد این دفعه حیثیت نداشتش رو پیش همه بردم.

      • ت

        حتما برو پیش مشاور وکمک بخاه

      • بدون نام

        نه ب رو آوردن مرد رو پررو میکنه ترسش میریزه

    • راحیل

      منم چندوفتی شوهرم همش سرش توگوشی بودخیلی بداخلاق شده اینستاش هک کردم دیدم بایه دخترمیچته وبمن فحش میده خیلی حالم بدش داشت سکتم میزدفهمید ب حساب خودش گذاشته کناریه عذرخواهی ساده هم ازمن نکردبلکه کاراش رومخفیانه ترانجام میده خیلی داغونم بعد۱۹سال زندگی بادوتابچه واقعا چ خاکی میتونم سربریزم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظر من وقتی قوانین مملکت ما به مرد اونقدر بها میده که هر کاری خواست بکنه نتیجه ای جز این در بر نداره .تو کشورهای اروپایی خیانت به هیچ عنوان پذیرفته نیست . بچه ها بعد از طلاق به مادر تعلق میگیرند و مرد موظف به پرداخت نفقه و هزینه بچه است .

      • ناشناس

        باید هر طور شده از پیام ها وتماس های گوشی اسکرین شات بگیرید و اون زن که با شوهر شماست رو تهدید به شکایت کنید دادگاه رسیدگی می کنه

    • راحیلamirdadvand

      ازصفحش هم ایکرین شات گرفتم‌ونشونش داذم پرروترشد

    • ماندانا

      سلام دوستان خیانت مشکل خیلی بزرگیه که راه حل های متفاوتی البته بسته به نوع زندگی افراد وضعیت زندگی شون داره دوستان ازتون خواهش میکنم هرکاری روباتفکروراه درست انجام بدیدازراههای کوته فکرانه ایی مانند نفرین حرزودست به دامان غیب شدن بردارید

    • بدون نام

      شوهر من استاد دانشگاهه با دانشجوش رابطه دوستی بر قرار میکنه با سختی با او زندگی میکنم همیشه نگران اینم که یکی اونو قول بزنه

    • شيدا

      شوهر منم بهم خيانت كرده وداره ميكنه ولي چاره اي ندارم بايد بسوزم و بسازم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای.باباسوختن.وساختن.نداره.ول.کن.بروجوونیتوبه.پاش.نزار

    • درمانده

      فقط میخواستم بدون خیانت یعنی چی ایا ازدواج صیغه ای هم خیانت محسوب میشههههه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی طرفت ندونه و یواشکی باشه خیانته دیگه اونم کلاه شرعیشه.

    • تنفر

      چطور با همسری که بهم خیانت کرده و دوسش ندارم زندگی کنم‌. چقدر سخته زندگیه با نفرت.

    • بدون نام

      شوهرمنم سه سال پیش بهم خیانت کرد
      خیلی دوسش داشتم که تحمل کردم وبخشیدمش
      اماالان سه ساله که دارم باشک وتردید زندگی میکنم.احساس میکنم علاقه م داره روزبروز بهش کمترمیشه....
      چکارکنم.کاش هیجوقت خیانت نمیکرد تامنم باآسایش زندگی کنم ودوسش داشته باشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش چون شوهر من بازم تکرار کرد و من همیشه حسرت روزهایی رو میخورم که عاشقانه دوستش داشتم

    • صبا

      سلام شوهر منم بهم خیانت کرد رفتارش هم هیچ تغییری نکرده بود همون ادمی بود که ابراز علاقه میکرد ادکلن نمیزد لباس عوض نمیکرد ولی من فهمیدم وتو ماشینش جی پی اس کار گذاشتم وکشیک دادم ومچشو گرفتم وفاتحه قیافه شو خوندم اما ادم نشد منم حاضر نیستم جبهه مو خالی کنم مثل خودش منم پدر سوخته میشم

      پاسخ ها

      • وستا

        چجوری چی پی اس گذاشتین

    • بدون نام

      چی بگم والا.....

    • نازی

      ب نظرمن اصن شوهرنکنین.

    • معصومه

      به نظر من مردای خوبم زیادن ولی این خصوصیات یه مرده خیانت کار است خودمونو گول نزنم ومطمین باشیم کسی هم که خیانت کرد این کار راترک نمیکند چون توبه گرگ مرگه من تجربه کردم وحالا میخواهم ضربه ی سختی بهش بزنم که بره بغل همونا زندگی کنه

    • بی کس

      خدامرگ بده به هرچی هرزس من که زندگیم نابوده نابود

    • سها

      دوستم تازه مچ شوهرشوگرفته..خیلی ناراحته نه یجا بلکه چندجا...تازه فهمیده هم شوهرش متادون مصرف میکنه.. پیامشوبایه خانوم دیده..واینکه باخواهرخودشم رابطه داشته.. اماهنوزچیزی به روی خواهرش نیورده خودش داغونه داغونه..به نظرشماچیکارکنه؟میگه تاثیرمتادونه آدمواینجوری میکنه

    • بدون نام

      من هنوز نامزدم...رفتارای شوهرم خیلی عوض شده...گوشیشو ازم قایم میکنه...محبتش خیلی کم شده...همیشه منو مقصرمیدونه...یه بارم بهش گفتمه که حس بدی نسیت بهش دارم اماگفت من چیزی ندارم بگم...

    • مونا

      سلام.منم مچ شوهرمو تا حالا چند بار گرفتم. همش پیامای دوست دخترشو تو گوشیش میبینم. ولی هر بار منو توجیح میکنه. کلی قسم دروغ میخوره که اشتباه میکنی اینطوری نیست. گوشیم دست دوستم بوده. تازگیا هم چیزی از گوشیش پیدا نمیکنم خودم زرنگش کردم دیگه حواسشو جمع میکنم همه رو پاک میکنه. خیلی شوهرمو دوست دارم با هزار بدبختی بهم رسیدیم. ولی خیانتاش داره داغونم میکنم. فکر اینکه بخوام ازش جدا بشم دیوونم میکنه. دلم میخواست همه چی مثل روزای اول زندگیمون میشد. همه کاراش شده پنهان کاری. دروغ. نمیدونم چیکار کنم

    • باران

      من هفده سالمه توی عمرم با هیچ پسری دوست نبودم حتی به کسی هم نگاه نمی کردم که خدای نکرده به اعتماد شوهرم خیانت نکنم ولی چی در مقابل با خیانت شوهرم رو به رو شدم ولی میدونم که خدا اون بالا نظاره گر همه چی هستش و

    • بدون نام

      خانمها به دلیل خود بزرگ بینی و بی توجهی خودشان این بلا را سر خودشان می اورند

      پاسخ ها

      • سارا

        خطاب به دختر 17ساله که الان متاهل هست ومیگه تو عمرم خیانت نکردم میگم برات متاسفم که به سن من برسی هرزه خیابون وچندطلاقی میشی .تو الان باید مجرد ومحصل باشی نه متاهل چه رسد

      • بدون نام

        مردا اگه هرزه نیاشن و بی عرضه زندگی به هم نمیخوره

    • شيدا

      من سالها از همسرم خيانت ديدم تصميم گرفتم جدا بشم و به مدت يكسال با دختر ٧ ساله ام تنها زندگي كردم تو اين يكسال تنهايي به يك نتيجه رسيدم متوجه شدم همه ي مردها مثل هم هستن همه ي اونها خيانت ميكنن و تنوع طلبي رو دوست دارن تو اين يكسال تنهايي با اينكه جدا نشده بودم از فاميل و غريبه مرتب پيشنهادهاي دوستي و ارتباط واسم ميومد از هرچي مرد بود متنفر شدم حتي كساني كه فكر ميكردم خوشبختن و زنهاشونو ميپرستن و اون زنهاي خوش خيالشون فكر ميكردن بهترين مردها رو دارن اين ١٠ ويژگي خيلي از مد افتاده الان مردها اينقدر وقيح شدن و واسشون مهم نيست همسرشون شك كنه ، كه نميشه فهميد چكار ميكنن . من مجبور شدم به زندگيم برگردم فقط بخاطر دخترم كه بي پدر بزرگ نشه و هنوز هم از همسرم متنفرم و به زور دارم تحملش ميكنم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید به قول شم همه مردا خیانتکار باشن ولی قبول کنین که قوانین ضعف دارند وبه مرد اجازه هرگونه حرمت شکنی رو میدن . مردا تو همه دنیا مثل همند شاید ولی قوانین کشورهای اروپایی چنان از زن حمایت میکنن که درصورت محرز شدن خیانت مرد همه چیزشو از دست میده خونشو بچه هاشو همه چیزشو

      • بدون نام

        واقعا برات متاسفم بدبخت بیچاره

    • بدون نام

      به نظر من قوانین کشور ما به مردا اجازه هرنوع بیحرمتی و خیانت رو میده و دست زنها به هیچ جا بند نیست . در کشورهای اروپایی خیانت به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و در صورت محرز شدن خیانت بچه ها به مادر تعلق میگیرند و بعد از طلاق مرد موظف به پرداخت نفقه زن و هزینه بچه ها هستش .

    • بی نام

      تا وقتی بچه نداری مشگلی نداری واسه جدایی ولی وقتی پای بچه میاد وسط حاظری به خاطره بچه بسوزی وبسازی

    • نازلی

      ازهمه نظرازشوهرم سرم ظاهر تحصیلات وضع اقتصادی...ولی کوچکترین ارزشی برام قائل نیس،بهش حس دارم ولی اهمیت نمیده.خستم کرده ،خیانت ک میکنه یه جور رفتار میکنه ک اخر سر محکومم میکنه ب بد بینی وسرک کشیدن توزندگیه بقیه و حسادت و گناه مردمو شست.این وابستگیه بیخودیو چجوری تمومش کنم

    • نازلی

      ازهمه نظرازشوهرم سرم ظاهر تحصیلات وضع اقتصادی...ولی کوچکترین ارزشی برام قائل نیس،بهش حس دارم ولی اهمیت نمیده.خستم کرده ،خیانت ک میکنه یه جور رفتار میکنه ک اخر سر محکومم میکنه ب بد بینی وسرک کشیدن توزندگیه بقیه و حسادت و گناه مردمو شست.این وابستگیه بیخودیو چجوری تمومش کنم

    • پرنی

      تو کشوری که زنان فقط دنبال ظاهر و پول و مقام مرد هستند .خوب نباید انتظار داشته باشین مردا هم دوستون داشته باشن.وقتی شوهرت پول نداشته باشه طلاقش میدی پس اونم واسه ظاهرت باهاته و وقتی ظاهرتو از دست بدی اونم تو رو ول می کنه.چون حداقل ظاهر مرداتون واقعیه ولی دخترای ایرانی با ۷۰۰ قلم آرایش و عمل مردا رو خر می کنن و جرات ندارن با ظاهر عادی بیان بیرون خوب بعد از ازدواج اگه با دیدن قیافت شوکه و دلسرد شد نباید ناراحت بشی.اگه دو نفر واقعاً عاشق هم باشن امکان نداره خیانت کنند اصلاً دلیلی نداره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی میگی تو آدم که با خوندن یه مطلب مسخره که نمیتونه اونو به همه آدما نسبت بده اگه مردا یه کم خودشونو مدیریت کنن که هرزه و بی مسئولیت نباشن زندگی خودش خود به خود درست میشه همه چی از بی عرضگی آقایون استارت میخوره که معنی احساس و عاطفه و نمیفهمن چون شعور ندارن

    • مهدی

      من با توجه به شغلم با دخترای زیادی ارتباط دارم ولی چون زنمو دوست دارم قیافه هیچ دختر دیگه ای جلو چشمم نمیاد. نمیخوام جانماز آب بکشم ولی هر چی ما ایرانیها میکشیم از موبایل و ماهواره هستش.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوش به حال زنت. امیدوارم همیشه همینطور مرد بمونی

      • نگار

        آدم به عشقش برسه خیانت نمیکنه

    • ریحانه

      شوهر منم داره این ده مورد و.. .کاریش نمیشه کرد باید زندگی کرد.

    • دنیا

      با عزت و تنها زندگی کردن بهتر از زندگی با یه خائن
      بیایید ریشه این خائنان رو دراریم
      ماندن برای یک خائن دادن شانس زندگی برای آنهاست و گرفتن این شانس از خودمان

    • نازیلا

      خدا من میترسم از این زندگی

    • مریم

      آره منم کشیدم اما دلم قرص خدانمیبخشه چون به خودش سپردم پس بایدمحکم بود

    • الی

      به نظر من مقصر اصلی خیانت مردها خود زنها هستند,نه همه زنها بلکه اون دسته ای که حاضرن به خاطر حرص وحسادت دست به هر کاری بزنن حتی تن فروشی ومعمولا خیانت اکثر مردها به خاطر علاقه به طرف مقابل نیست فقط چشم وهم چشمی وکم نیاوردن جلوی بقیه هم جنساشون ویه تعدادشونم فقط هوس وکثافت کاری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردا همه عوضی هستن

    • بدون نام

      منم هیچ نوع کمبودی از لحاظ محبت و خونه داری تو زندگیم نیست منتهی شوهرم بخاطر شغل رانندگی شماره های مختلفی از زنها به بهونه مسافر ازشون میگیره وقتی رابطه تلفنی صورت گرفت رابطه حضوری هم صورت میگیره خودم صدای خانم رو از گوشيش شنیدم ولی میگه مسافره خانمهایی که ميريد با آژانس یا راننده های شخصی هیچوقت به راننده ها اعتماد نکنيد چون این مردها زنهای خودشون رونميذارن تا پشت درحياط برن علی الخصوص خودم پس نتیجه میگیریم فقط اونا رو براهوس میخوان آخر سر شب میان تو خونشون وبه خونه احتیاج دارن و حتی اگه ما زنها با هاشون دعوا و بحث کنیم اعصابشون بهم می ریزه و حتی سراغ دوسشتونم نميرن من که به خدا واگذار ش کردم خدا خودش رسوا ش میکنه چون داره سر من کلاه ميذاره

    • بدون نام

      از بس خاک برسرن خیانت میکنند.خدا ازشون نگذره

    • الهه

      واقعا براخیلی از اقایون متاسفم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برا همشون

    • ندا

      کرم ازخوده درخته.ربطی ب زنو مرد نداره..اونی ک ذاتش خرابه دیگه خرابه کاریش نمیشه کرد...ولی وقتی دونفرعاشق هم باشن حتی اگ بینشون بحثم پیش بیاد خیانت نمیکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردا همه کرم دارن

    • بدون نام

      ادم حیران این وسط میمونه مشکل ما ادما از چی ، وچرا اینهمه خیانت اتفاق میافته از سر تنهای ، خلا، شهوت، ناسپاسی ، بی اصالتی یا ....واقعا ضعف جامعه ما کجاست اینا همش علت روانشناختی و جامعه شناسی داره،منم خودم از همسرم خیانت دیدم و برای خودم و همه جای سوال همسر من چرا ؟ این موضوع خیانت انگار همهگیر و فراگیر شده

    • تنها

      شوهرم بهم خیانت که میکنه .... تاشکاکم هست میگه باهمه هستی ازش متنفرم بخاطردخترم باهاش زندگی میکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا که دخترت در آینده میشه یه آدم عصبی و ضد اجتماعی

    • هستی

      تمام این خصوصیات که گفته شد در مورد شوهرمنم صدق میکنه والبته تازه فهمیدم که کلی هم دوست دختر داره واسه ی من انقدر پررو شده که خیلی راحت به من میگه برو ولی من به خاطر سه تا بچه هام قبول نیکنم ولی من حلالش نمیکنم میدونم ی روزی ویجایی میخوره شک نکنیت دنیا دارالمکافات

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببین صادقانه میگم برو بچه هات با چنین پدری یا دزد میشن یا قاتل یا در آینده خیانت کار

    • Azadeh

      من مجردم و از هرکی که ازدواج کرده پرسیدم گفته بدترین کار ازدواجه چند ماهی هست درگیر یه خاستگاری خیلی خوبم و دارم فکر میکنم از همه نظر عالیه اما واقعا نمیتونم اعتماد کنم با توجه به نظرااتتون هم به این نتیجه رسیدم غلط بکنم ازدواج کنم :/

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه روزایی فکر میکردم خوشبخت ترین زن روی زمینم و بهترین و بی عیب ترین مرد دنیا نصیبم شده اما الان با دو تا بچه و یه شوهر خاین موندم چیکار کنم

      • بدون نام

        نه ازدواج نکن اون به تو خیانت میکنه تازه ادعا هم میکنه که حقشه

    • بدون نام

      به خدا نمیشه همیشه یکطرفه قصاوت کرد بیشتر این خیانتهایی که اقایون میکنن برمیگرده به خود زنها اگه این همه بی عفتی وبی حیایی از طرف خانمهاتو جامعه نبود هیچ مردی اگرم میخواست نمیتونست خیانت کنه خانمها گوش به زنگ باشین هر عملی عکس العملی داره این قانون طبیعته اگه میخوای بهت خیانت نشه پس خیانت نکن وعفاف یادت نره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردا همه پستن و بی مسئولیت بی غیرت و بی عاطفه

    • رها - روانشناس

      همه خانم ها گوش بدین
      کتاب چهار اثر از اسکاول شین بگیرن بخونین
      1- همه چیزهایی که دوست دارید بنویسید و بدون اینکه به کسی بگین جایی قایم کنین تا 21 روز
      2- این کتاب معجزه میکنه و زندگیتون عوض میکنه
      3- اصلا به خیانت فکر نکنید که اون جذب می کنید
      4- فقط با نوشتن بهترین ها برای خودتون روی یه کاغذ زندگیتون عوض کنید فقط نوشتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا هر کی به تو مدرک داده باید زد سیاه و کبودش کرد

    • بی نام

      همه ی ماهایی که بهمون خیانت شده بیایید با هم حرف بزنیم تخلیه بشیم
      شوهرم بارها بهم خیانت کرده دروغ گفته الان اصلا خجالت نمیکشه میگه دلم میخواد
      برا طلاق هیشکی حمایتم نمیکنه

    • بدون نام

      آزاده جون ازدواج خیلی هم خوبه فقط بچه خیلی زندگی رو سخت میکنه و خسته می کنه مادر رو(هر چند خیلی هم شیرینیه) ،اونهم از شدت خستگی غرغرو میشه و مردها عوض توجه طلبکار میشن

    • زری

      صبا خانم چی پی اس چه جوری تهیه کردی. شوهر منم به من خیانت کرده ولی میگه پشیمون میخام ببینم راست میگه خواهش میکنم بگید راه حلاتون که. چطور ی مچ میگیرید

    • بدون نام

      همه هم که خیانت کار شدن خخخ

    • نوشین

      ذات مرد چند همسری اینو خدا گفته وتو وجودشون هست پس با چیزی که در ذات مردان هست خسادت نکنید اگه ناراحتیت میتونید برید چرا عذاب میکشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی توی قرن بیست و یک با قوانین پونزده قرن پیش زندگی میکنه بهتره انسانیت رو زیر اعتقادات پنهان نکنیم آقایی که محترم نمیتونه پسوندت باشه

    • مشاور

      با سلام خدمت دوستان عزیز بنده در حد مشاوره هر کسی خواست میتونم کمک کنم

      پاسخ ها

      • بی نام

        شوهرمنم بهم خیانت کرده از زندگی باهاش سیرم میتونید کمکم کنید

    • سنگ،اهن

      دیگه خسته شدم از این زندگی .نمیدونم چرا خدا فک میکنه از آهنیم ما.من ازدواج دومم و ۷سال ازدواج کردم و مطمئنم شوهرم بهم خیانت میکنه تا سال دوم ازدواجمون سه دفعه مچشا گرفتم .بعدش دیگه جونی برام نمونده که بخوام باهاش درگیر بشم و جدال کنم یعنی دیگه سعی نکردم مچشا بگیرم و و تو یه شهر کوچیکیم و من به خاطر حرف مردم و پدر و مادر پیرم نمیتونم دوباره جدا بشم دیگه برام مهم نیست دیگه شدم مثل یه سنگ نه دیگه دل دارم و نه احساس.ازدواج دومم هم آگاهانه بود هم عاشقانه اما آخر اینطوری شد.شوهرم مثل ریگ برام پول خرج میکنه ام من هیچ حسی بهش ندارم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقيقا منم

    • اراكي

      سلام
      كسي ميدونه اين پسرايي كه دائم دوس دختر
      داشتن و همه كار هم كردن ( حتي با زن هاي
      هرجايي) بعد ازدواج ممكنه درست بشن ؟
      اگه تجربه اي دارين لطفا راهنمايي كنين

    • بدون نام

      پس با اين تفاسير و گفته شما دوستان بنظر نمياد مردها آدم باشن گويي يك مشت موجود ابتدايي هستن مثل جلبك و پلانكتون فاقد مغز و عقل موجودي كاملا بيشعورز چقد مسخره ان موجوداتي بي مسئول و تن پرور كه فقط فكر عياشي و بوالهوسي ان

    • بدون نام

      بنظر من مردا رو نه بايد مطرح كرد و نه بايد ادم حسابشون كرد

    • ندا

      شوهرمن هیئت علمی بود با ی زن مطلقه که ایشون از اساتید دانشگاه بود رابطه داشتن باهم خیلی راحت رفت وآمد میکردن چنان یقیه دوتاشونو گرفتم دادم دادگاه ارشاد هر دوتاشون شلاق محکوم شدن وحکم اجرا شد
      اونایی که فکرمیکننن خانم عقل کم دارند قانون یه نفع مرد هست اشتباه هست

    • فاطمه

      شوهرمن هم بهم خيانت كرده درست موقعي كه بهش نيازداشتم سرحاملگي اولم يك سال طول كشيد تاتونستم ازهم جداشون كنم حالاكه بچم دوساله هس ناخواسته حامله شدم بازم دارم ميبينم كه داره بهم خيانت ميكنه البته الان هنوزنگفتم بايداول مدارك جمع كنم ولي دارم ديوونه ميشم نميتونم جدابشم چون يه باردردوران عقدطلاق گرفتم شوهرمم مطلقه بود نه راه پيش دارم نه راه پس چيكاركنم

    • زهرا

      سلام من چندروزه خیلی به شوهرم شک دارم ما تقدیم و خودش خیلی میگه دوستم داره و بهم خیانت نمیکنه اما نمیدونم چرا من حس میکنم داره بهم خیانت میکنه

    • تنها

      منم سه ساله خیانتهای شوهرم پنهان نماندروشداماازرونرفت منم تحمل میکنم بخاطردخترم که هفت سال منتظرش بودم بغلم کنم شوهرمم واگذارکردم به خودخداخانوادش خبردارن ولی خودش نمیدونه من به اوناگفتم بامدرک نشون دادم میگه تموم کردم ولی اعتمادندادم بهش خداجواب کارشوبده

    • سارینا

      من که شوهرم از اول تا یه ماه پیش همینجوری بود حالا من تحویلش نمیگیرم جذبم بیخیال شدم

    • یه عاشق بیچاره

      ۴سال تموم زندگیم وگذاشتم براطرفم تهش فهمیدم کلی دروغ بهم گفته قبلا بایه مرد رابطه داشته الانم نامزدکرده بعضیها خاءن به دنیامیان نمیدونم اصلا معتقدبه دنیای دیگه ای هستن یانه

    • بی نام

      خداکمکمون کنه

    • بدون نام

      خوب مگه زنها نمیگن شوهرمون خیانت میکنن خوب پس اگه جنس مونث یعنی زن خیانت نکنه مرد که نمیتونه خیانت بکنه .قابل توجه زنها خودتنو قول نزنید

    • مهلا

      منم شوهرم خیانت میکنه ولی قسم رو قران خورد ک خیانت نمیکنم ولی بازم گوشیشو قایم میکنه .خیلی دوسش دارم ولی ازش متنفر سدم بابت هنه کاراش من ب خاطر اون از خانوادمم گذشتم...

    • دریا

      هیهات....

    • مریم

      سلام شوهرم خیانت میکنه منو هم میزنه

    • بدون نام

      شوهرمن راننده ی تاکسی هست ...همه کس سوار میشن شماره ی خانوم هم تو گوشیش هستـ البته خانوم مسافر بود ک من یبار دیدمش میانسال بود...میترسم ....

    • هلنا

      بخاطر ابروی پدرومادرا باید سوخت وساخت

    • ...

      مردی ک به عشق اولش نرسیده باشه خیانت میکنه.هر چقدرم بگه دوستون داره فایده ندارهچون ذهنش پیش ی نفر دیگه اس

    • نازنین

      سلام من مجردم و پستهاتونو خوندم البته منم تویه رابطه قبل ازدواجم که یکم به طرفم شک کردم.اولین راه حل حفظ خون سردی خودتونه .وقتی خون سرد باشی حوصله داری به خودت برسی و همیشه مرتب باشی.دومین راه حل اینه که خودتو متعاقد کنی اون مال توئه و یه روز برمیگرده.
      خودتونو شیک کنین ولی زیاد بهش محل ندین .ولی پروفایلتونو و...اینارو یکم عاشقانه بزارین .وقتی اومد سمتتون تحویل بگیرین وقتی دور شد محل ندین به اصطلاح شرطیش کنین

      پاسخ ها

      • مهر

        تنوع طلب شیک تر از تو پیدا میکنه

    • ..ن..

      مردی که خیانت کنه روباید دورکنی از خودت وزندگیت،هرچندکه این اتفاق برای من افتاد ولی خانواده اجازه جدایی ندادن میشه گفت راه برگشتی نبود..یا بسپاربه خدا یاتلافی کن ولی مردکه نمیره با مرد،،زن که باید قبل شروع رابطه با یه مردمتعهل ب این فکر کنه که شایدروزی برااونم این اتفاق بیفته..ولی بهترین کار اول جدایی؛؛اگرنشد دومین کار بیخیال باشی سردنشی که خودتون ببازی نسبت ب اون بیخیال بشی ..ومدادم اشتباهشو بش بگی که به خودش بیاد

    • مهندس مکانیک و پولدار

      سلام . من یک مردم . خانومم اومده اینجا این مطلب بی سر و ته رو خونده‌ . مثل تمام این خانما . همتون علاقه دارین این مطالب رو بخونیین . شنیده بودیم بیماری نشونه داره اونم با ازمایش . خیانت رو دیگه با این نشانه ها پیدا کردن کمی عجیب بود . باید نشانه ا رو در خودمون جستجو کنیم .اهای خانوم هایی که چشمتون دنبال خونه و ماشین دیگرونه .... اره با شما بودم .. خانمی که به خودت نمی رسی . اخرین بار کی پیشنهاد رابطه جنسی دادی به شوهرت ؟ چرا دوسش نداری . چرا گیر میدی بهش . چرا آویزونش نمیشی ؟ چرا عاشقانه دوسش نداری ؟ چرا چپ و راست قربان صدقه ش نمی ری ؟
      بعد میای اینجا این مطالب رو می خونی می گی جدا میشم . اره ؟
      خب جدا شدی چی میشه ؟ روزی صد نفر به امار خائنین اضافه می کنی تو
      با یکی دیگه ازدواج می کنی اره . خب اونم از همون خاینای سابقه داره که .
      پس بیا یه کاری کن . بشدت دوسش داشته باش.
      اگر علت خیانت رابطه جنسیه . خوب کلید مشکلش دستته .
      چرا اینهمه اظهار ناتوانی می کنی .. ادامه بده با عشق .
      راه توبه هم بازه
      با عشق زندگی کنید حتی اگه یه روز از زندگی تون مونده باشه
      من حرف دلمو زدم

      پاسخ ها

      • مهر

        اهای اقای محترم من از اون دسته بودم که برای رابطه همش اویزون شوهرم بودم دوستش داشتم از هیچ نظر مالی و عاطفی کم نزاشتم .انقدر اذیت و خیانت کرد تا جدا شدیم .هیچ کدومتون لیاقت احساس زنو ندارید

    • طیبا

      سلام همسایه مون چهل سال با شوهرش زندگی می کنه د و تا بچه داره رفتن سر زندگیشون زنه با شوهرش زندگی می کنه شت سالشه همیشه با بیوه زنهاست زنش خیلی نا راحت وپریشانه میگه نه پد دارم برم پیشش نه درآمد مجبور پیر مرد کثیف رو تحمل کنه پیر مرد خری که فقط زنهای دیگه فقط برای سو استفاده باهاش می پرن اینقد ر دلم برای زنش می سوزه پس خدا چرا حق پیر زنو نمی گیره چرااااااااااااااا؟

    • پناه

      منم یه بچه دوماهه دارم دوران نامزدی و عقد شوهرم بهم خیانت میکرد چندبار مچشو با گوشی گرفتم اخریش ارتباطش با یه زن متاهل دوبچه ای بود که زد رو قران که دیگه خیانت نمیکنم اما من هنوزم بهش شک دارم شاید با این زن نباشه ولی داره خیانت میکنه حسم دروغ نمیگه....

    • یک زن

      یعنی میفرمایید مردی که زن سرد مزاج و بداخلاقی داره که خودمحور و مغروره برای اینکه یهو خیانت نشه عمر و جوونیشو بسوزونه و خوشحال باشه خیانت نکرده؟ همه چیز دو طرفه است.

    • ارزو

      خبانت کارکثیفیه و شاید غیر قابل تحمل ولی خانما هشدارباشین جامعه به حدی کثیف شده که اگه الان مجبوری شوهر خیاناکارتو تحمل کنی طلاق بگیری و ارد دنیایی میشی پرازمردان خیانتکار که قطعا احترامی برا وجود تو نخواهند داشت و شاید صد پله ازهمسر تو کثیف ترباشن پی حداقل درکنارهمسرت بمونی و مادربچت باشی و مادری کنی بهتراز رها شدن دروضعیت اسفناکه چه بسا شاید با این گذشت شما همسرت متوجه اشتباه خودش بشه پس مواطب باشین گاهی طلاق توافقی به معنای بدبختیه

    • سولی

      لها

    • دلشکسته

      عزیزان من چند تا از نظرات رو خوندم فک کنم درد من از همتون بزرگترو دردناک تر باشه تو هیجده سالگی با یه پسری ازدواج کردم بعد یه سال زندگی مشترک متوجه خیانتش شدم و کارم به طلاق کشید اونم بعد سه چارسالی تو دادگاهها زجر کشیدن بعد از سه سال از طلاقم که گذشت بایه مردی که یه طلاق تو زندگیش داش ازدواج کردم الان به یه سال از زندگی مشترکمون نرسیده متوجه خیانتش شدم اونم نه با یکی چن تا... بخدا مونم چیکار کنم طلاقم نمیتونم بگیرم دیگه نمیکشم

    • رها

      سلام کمکم کنید

    • بدون نام

      سلام من عاشق شوهرم شدم باهم ازدواج کردیم اما اون منو هیچ وقت دوست نداشت چون به خاطر مادزش ازدواج کرد اینو بعد از نامزدی فهمیدم الان چهارده سال از ازدواجمون میگذره خیانت که دیگه چه عرض کنم حالا شما بگید گناه من چیه

    • سام

      ۱۰موردخیانت مردان هههه بیا تا ۱۰۰۰۰مورد خیانت زنا رو بگم

    • چشمها را باید شست جور دیگر باید دید

      چرا وقتی صحبت از خیانت میشه فکر همه به سمت همسرش میره و میخوان بگن همسرش کم گذاشته . چطوری میتونین زندگی قبل از ازدواج ،عقده ها ،کمبود ها ،اخبار جامعه و آمارهای بد رو نادیده بگیرید ؟ من با وجود دوتا بچه 11 سال زندگی با عشق رو تجربه کردم . اما الان می بینم زندگیم شکل دیگه ای گرفته و مثل اکثر خانمها باید بخاطر بچه هام زندگی کنم . مشکلیه که واسه بیشتر خانواده ها پیش اومده . پس یه معظل اجتماعیه . مگه قدیم همه خانمها و مردها تابع و همه چی تمام بودن که آمار خیانت کم بود؟ شکل زندگی ها تغییر کرده و باید از کارهای هیجانزده جدا خودداری کرد .بنظرم ازدواج کردن تو این سونامی خیانت کار جالبی نیست .

    • sorena

      منم ۱۲ ساله ازدواج کردم با عشق شروع شد هیچوقت بهش کم محبتی و بی توجهی نکردم همیشه بهش احترام گذاشتم اما از سال اول زندگیم خیانتش واسم رو شد هر دفعه معذرت خواست اما بازم تکرار شد،نمیدونم چی کار کنم با دو تا بچه ،مغزم دیگه نمیکشه الان هم با یه زنی که ۱۵ سال از خودش کوچیکتره و شوهرش مرده رابطه داره،عکسشو دیدم گفتم ای خدا چرا با این اخه نه قیافه ای نه تیپی،!.!خیلی دلم شکسته ادمی هم نیست بره مشاور به روش نیاوردم که پررو نشه،نمیدونم چی کار کنم،فقط دعا میکنم آدم بشه من دیگه تحمل این زندگی رو ندارم و دوست دارم قید زندگی رو بزنم اما بخاطر بچه هام ادامه میدم،همه زنایی که به همجنساشون خیانت میکنن نفرین میکنم متاسفم براشون‌ سر خودشون میومد خوب بود؟صبر خدا زیاده،وگرنه جامعه طوری شده که باید عذاب الهی بیاد همه برن به درک

    • شاینی

      اوقات بیکاریم میام وبگردی... یه جا دختر پسرا از مجردی و نبود جفت مناسب ناراحتن یه جای دیگه یه عده ازدواج کردن ولی از نبود بچه ناراحتن....جای دیگه هم متاهلن هم بچه دارن ولی پول ندارن...اینجام ک اکثرا هم متاهل هم پولدار هم بچه دارن ولی میگن کاش مجرد بودیم و این چرخه همچنان تکرار میشه... چیکار کنیم پ؟؟؟

    • شاینی

      اوقات بیکاریم میام وبگردی... یه جا دختر پسرا از مجردی و نبود جفت مناسب ناراحتن یه جای دیگه یه عده ازدواج کردن ولی از نبود بچه ناراحتن....جای دیگه هم متاهلن هم بچه دارن ولی پول ندارن...اینجام ک اکثرا هم متاهل هم پولدار هم بچه دارن ولی میگن کاش مجرد بودیم و این چرخه همچنان تکرار میشه... چیکار کنیم پ؟؟؟

    • رعنا

      بنظرم چه خانم هاوچه آقایون بایدبامحبت کردن به همدیگه عشق وتوزندگیشون پایدارکنن تاهبچ وقت خیانت برازندگیشون اتفاق نیفته.

    • باید saharr

      مردخوب هم هست

    • 787876

      من يه دختر19سالم هرجاميرم سرکار کارفرماي اقابهم ابرازعلاقه ميکنه
      من نيازمالي دارم ومجبورم کارکنم امااين پيشنهاداشرايطوبشدت برام سخت کرده همچنان دارم راه خودموميرم امامنکه فرشته نيسم انسانم يروزي استانه صبرم تموم خواهدشد...

    • بدون نام

      همه مردا خیانت کارن عقلشون تو فلان جاشونه تا دلت بخواد تنوع طلبن عشق و عاشقی همش کشک مردار و باید با پنبه سر برید

    • تنهاا

      شوهر من هم با ی زنه مطلقه رابطه نا مشروع داره.دوتا هن دختر دارم دیگه دیوونه شدم نمیدونم چیکار کنم

    • یاسمین

      من متوجه خیانت همسرم شدم که بهم خیانت میکند من چهارماه میگذره که ازدواج کردم من همسرمو خیلی دوست دارم واقعا اذیت میشم لطفا کمکم کنید من باید چیکارکنم ایا به خانواده همسرم بگم

    • بدون نام

      مردشور هر چی مرده خیانتکارو بشوره

    • M

      لعنت به هرررچی مرده

    • راضیه

      سلام نمیدونم چی بگم ولا با این شرایط نمیشه به مردا اعتماد کرد راستش من بیست و یک سالمه و دانشجوم یکی از کارمندای دانشگاه خیلی بهم پیله است نمیدونم چیکار کنم میدونم متاهله بیچاره زنش

    • فاطمه

      به نظر من مرد ذاتش چند همسری حتما حکمتی هست تو این مسئله خانما کمک کنید قانون تعدد زوجات در جامعه اجرا بشه خداوند در قران گفته و قرآن برای همه زمان هاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچم این مزخرفات تو قرآن گفته نشده...بیش از این جامعه رو به گند نکشین! اعراب که قرآن مال اوناست از بعضی ایرونیایی مثل شما با فرهنگ تر شدن! !!!!

      • مريم

        ريدم تو اون كتاب و تو مغز معلول تو-حتما با زناي ديگه تو يه تختخواب هم ميخوابين-يدفعه بگين فيلم پورن بازي كنن

      • بدون نام

        گمونم تو از همون زنایی هستی که مردای متاهلو به دام میکشونن ، برات متاسفم ، بهتره این طرز تفکر مسخره رو برا خودت نگه داری خانم قرآن شناس...

    • M16

      واقعا شما این چقد کوته فکرید کی گفته هر مردی که سرده و محبتش کم شده داره خیانت میکنه الکی به خاطر چهارتا نشونه بیخود خودتونو توجیع نکنین

    • الهام

      شوهر منم بهم خیانت کرد وقتی که حامله بودم فهمیدم بچم بارم رفت بهش دوباره اعتماد کردم اما باز ازش خطای بدتر دیدم وقتی خواهرم خونمون خواب بود رفت سمتش ولی ترسید و زد زیرش حالا بعد چند سال برا من شده راهب نه تلوزیون میبینه نه نگاه زنای دیگه میکنه نه غذا خونه کسی میخوره,تا بود با بی ایمانیش اذیتم کرد حالا هم با ایمان مسخرش اازش متنفرم

    • سال وادور

      به نظرمن اگه زن ساده وبا خدا باشه خیانت کار نباشه خداجواب خیانتی که بهش شده را دیر یا زودمیده و دسش رومیشه ورسوا میشه چوب خدابی صداس شک نکن عزیزم دکن دکا دنیا دارمکافاته این راجب همه چی صدق میکنه

    • f

      شوهرم منم همینطور ه بهم خیانت میکنه تمام این ویژگی داره ولی زیر بار نمیره

    • Fff

      اوه چقدر مردا خائنن

    • هانی

      همه مردها آشقال عوضی کثیف هستن متنفرم ازشون

    • معصومه

      سلام منم همسرم بعداز سی سال زندگی به چند طریق به من خیانت کرد وپول زیادی خرج این گارها کرد درحالی که یک پسر بیکار ودو دختردم بخت داره من هیچ عیبی کهدلیل خیانتش باشه نداشتم همه جوره دلسوز خودشو زندگیش بودم الانم حفظ ابرو می کنم ولی داغونم برام دعا کنید من زن معتقدی هستم

      پاسخ ها

      • سوگل

        سلام من و شوهرم ده سال عاشق هم بودیم وخانوادم مخالف بودن وباهزاربدبختی بهم رسیدیم امیدوارم هرباراشتباهی میکرد که چندبارنامزدیمون بهم خوردوهمش بعدش التماس وگریه که دیگه بالاخره واین حرفاامااون موقع ها اصلا خیانت ندیدم ازش ودلم به همین خوش بودکه فقط پاکه تااینکه ازدواج کردیم وازش خیانت دیدم دیونه شدم خواستم برم با گریه و التماس و قسم و شرمنده ام واین حرفانگهم داشت اما وقتی امتحانش کردم دیدم بازم لغزیدومیدونستم درست بشو نیست و الان میخوام جدا بشم بااینکه واسم سخته و الانم همش داره التماس میکنه اما نمیخوام بهش فرصت بدم چون فهمیدم که این مریضی تووجودشه وخودشم اعتراف کرده که هیچی واسش کم نذاشتم و خودش بی لیاقت بوده

    • Sogol

      سلام

    • en

      سلام شوهرمن همیشه مادرشابه من ترجیح میدادفکرمیکردم چون مادرشاخیلی دوست داره هرگزخیانت نمیکنه ولی چندماهی میشه خیانت کرده ومنم دیگه حاضرنیستم ازحق طبیعی که همه زنادارن ازش استفاده میکنن رابه خاطرمادرشون کناربزارم واین موجب اختلاف ماشده همیشه میگه هرکی به مادرش برسه به زنش خیانت نمیکنه فکرکنم برادراش که اهمیت زیادی به مادرشون نمیدن وفادارترن به زناشون

    • مهر

      دقیقا شوهر سابقم که چند روزه جدا شدیم تمام این ویژگی ها رو داشت .متاسفم برای خودم و ای کاش این مقاله رو سالها پیش میخوندم و آنقدر خودمو گول نمیزدم

    • نگین

      سلام من 15سالگی ازدواج کردم ولی همیشه باشوهرم قهربودم سهسال نامزد موندیمولی قهری،همش ب خانوادم میگفتم ازش خوشم نمیاد میگفتن ن نمیزاریم طلاق بگیری عیب،حالا هم ی دوسال عروسی کردیم ی ماه از عروسیم نگذشته بود ک سر هیچی کتکم زد وپرده گوشم پاره شد ولی ب

    • بدون نام

      سلام ای کاش اگر کمبودی در زندگی داشتیم به یک دیگر می گفتیم و طرف مقابل هر که بود سعی میکرد خودش را تغیر دهد من فکر میکنم همه خیانت ها از این است که حرف نمی زنیم غرور بی جا را کنار بگزاریم ودر مقابل همسر خود بشینیم و احساس خود را در مورد او بگوئیم و ازش بخواهیم کمکتان کند در زندگی تمام کمبود ها را جبران کنیم

    • بدون نام

      سلام به شیر زنانی که درتمام شرایط با مردان تنوع طلب ویا هرزه زندگی میکنن عزیزان فقر فساد جامعه میاره وبدونیین مقصر زنان کثیفی هستن که خودشونه صد قلم بزک وپوزک میکنن وحامعه را به فسادمیکشن خدا لعنت کنه این قشر زنان کثیف رو که جلدی از شیطانن ولی خودتون و نجات بدین برین شرافتمندانه زندگی کنیین کار این زندگی نکبت بار راحت بشین یا تا ابد بسوزید لعنت به هرچی زنه هرزه است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج