۱۱۵۳۹۱
۲ نظر
۵۱۲۵
۲ نظر
۵۱۲۵
پ

کجا چی بپوشم؟

پاسخ استالیست‌های لونالون به پرسش‌های شما برای اینکه ظاهری مناسب و ایده‌آل داشته باشید.

کجا چی بپوشم؟
مجله زندگی ایده آل:

مناسب برای حضور در ر ستوران

سلام من مریم هستم از کرمان. ورزشکارم و در رشته والیبال فعالیت می‌کنم. هنوز دانشجو هستم اما در شرکتی به عنوان نماینده بیمه مشغول به کارم. به زودی قرار است در مراسم شامی که روسای شعبه مرکزی تدارک دیده‌اند شرکت کنم. از استالیست‌های لونالون می‌خواهم من را برای انتخاب لباس مناسب راهنمایی کنند. البته با توضیح اینکه رنگ پوست من روشن است. قدم ۸۶/۱ و وزنم ۶۵ کیلوگرم. ممنون از راهنمایی شما...

کجا چی بپوشم؟

مریم عزیز نکته مهم در پیشنهاد استایل مناسب به شما در نظر گرفتن قواعد پوشش برای حاضر شدن در یک قرار رسمی است. همراه با فاکتورهايي که توضیح دادید بهترین پیشنهاد برای شما باتوجه به قد بلند و اندام متناسب‌تان یک مانتوی راسته است با بلندی زیر زانو. بهتر است برای رسمی‌تر شدن ماجرا این مانتو را با یک شلوار راسته بپوشید. در مورد رنگ هم باتوجه به اینکه پای یک قرار رسمی درمیان است، بهتر است به رنگ‌های سنگین فکر کنید. باتوجه به روشن بودن رنگ پوست‌تان می‌توانید رنگ آبی را برای مانتو و رنگ مشکی را برای شلوار در نظر بگیرید. برای رسمی‌تر شدن ظاهرتان بهتر است سراغ یک شال ساده اما ترجیحا کار شده بروید. اگر با رنگ‌های پیشنهادی ما موافق هستید به شال مشکی فکر کنید. در مورد کیف هم بهتر است به یک کیف چرمی کوچک فکر کنید ترجیحا بدون دسته که با حال و هوای رسمی ظاهرتان جور دربیاید. در مورد کفش هم یک کفش چرم مشکی با بلندی پاشنه دسته کم ۵ سانت می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

تصویری که می‌بینید نمونه‌ای است از درخواست‌های قبلی خوانندگان با سوژه‌ای مشابه. صرفا برای اینکه تصویر روشنی از گفته‌های ما داشته باشید.

لباسی که به من اعتماد به نفس بدهد

ل. ضیایی هستم ازمازندران.لطفا در طراحی ظاهری کاملا رسمی برای ملاقات‌های کاری مرا راهنمایی کنید. من مهندس هستم و به تازگی در شرکت معتبری مشغول به کار شدم، حالا به ظاهری نیاز دارم که در درجه اول به من اعتماد به نفس بدهد و اینکه با فضای کارم هماهنگ باشد. این را هم بگویم که من جثه نسبتا ظریف و سرشانه‌های کوچکی دارم.

کجا چی بپوشم؟

خانم ضیایی عزيز، شما در درجه اول به ظاهری نیاز دارید که کاملا رسمی و موقر باشد و در درجه دوم به لباسی که خودتان در آن احساس راحتی کنید. وقتی در لباسی احساس راحتی کنید اعتماد به نفس هم دارید. نکته اول اینکه باتوجه به اینکه سرشانه‌های ظریفی دارید حتما باید بروید سراغ مانتویی که سرشانه‌های برش‌دار یا طراحی‌هایی مثل تصویر پیشنهادی دارند. چنین سرشانه‌هایی نه‌تنها کوچکی عرض شانه شما را در خودش پنهان می‌کند بلکه شما را چهارشانه‌تر هم نشان می‌دهد. مطمئن باشید در این حالت ناخودآگاه مصم‌تر و با اطمینان بیشتری قدم بر می‌دارید تا وقتی که سرشانه‌هایی خموده دارد. برای حاضر شدن در محیط کاری که توضیح دادید بهتر است به جای طرح‌های فانتزی سراغ مدل‌های کلاسیک و رنگ‌های پخته و سنگین بروید. به کیفی که دست می‌گیرید هم دقت کنید؛ هرچه کیف شما شق‌و‌رق‌تر و با چارچوب‌‌تر باشد شخصیت محکم‌ و تاثیرگذاری‌تری از شما ارائه می‌شود. در مورد کفش هم فقط مجازید به کفش‌های پاشنه‌بلند البته با پاشنه‌ای معقول فکر کنید تا ظاهر رسمی و با وقار شما تکمیل شود.

قد بلندتر، بدون پاشنه‌های ‌بلند!

سلام من شیدا هستم از تهران. جثه ریزیی دارم، قدم زیاد بلند نیست و اتفاقا هیچ علاقه‌ای هم به پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند ندارم. لطفا من را راهنمایی کنید که بتوانم بدون نیاز به کفش پاشنه بلند و صرفا با استفاده از نوع پوششی که دارم کشیده و قد بلندتر به نظر بیایم.

کجا چی بپوشم؟
شیدای عزیز تو به راحتی می‌توانید با استفاده از شگردهای ساده‌ لباس پوشیدن قد بلندتر به نظر بیایید. مثلا اینکه شال برای تو انتخاب مناسب‌تری است تا روسری. روسری به دلیل گرهی که روی گردن می‌خورد ناخودآگاه گردن را کوتاه‌تر نشان می‌دهد در صورتی که وقتی شال سر می‌کنید، کافی است یک بلوز یا حتی مانتوی یقه ایستاده را با آن هماهنگ کنید تا وقتی شال دور گردن‌ قرار می‌گیرد- البته به صورت آزاد- گردن کشیده‌تر به نظر بیاید. حتی می‌توانید از ترفندهای ساده‌ و متداولی مثل بستن موها بالای سر استفاده کنید.در مورد انتخاب لباس یا مانتو هم بهتر است تا جایی که می‌تواند به مدل‌های بلند فکر کنید. یک مانتوی بلند با خطوط عمودی پهن، هم به بلندتر شدن قد شما کمک می‌کند و هم به درشت‌‌تر به نظر آمدن جثه‌ات. هرچه طرح‌های عمودی روی مانتویی که انتخاب می‌کنید بیشتر باشد به‌خاطر خطای دید ایجادشده هم قد بلندتر به نظر می‌آیید. مانتوی پیشنهادی به خانم ساناز کاشمری از اعضای گروه آریان به تو کمک می‌کند تا تصویر روشن‌تری از گفته‌های ما داشته باشید.

می‌خواهم بزرگ‌تر به‌نظر بیایم

سلام، رئوف هستم از کرج. 22 ساله و دانشجوی رشته مکانیک. مشکل اصلی من این است که جثه بسیار لاغری دارم، علاوه بر آن چهره‌ام خیلی کوچک‌تر از سنم به نظر می‌آید و این موضوع به‌خصوص در محیط دانشگاه اصلا برایم خوشایند نیست. لطفا مرا راهنمایی کنید که چطور لباس بپوشم تا این مشکل به نظر نیاید البته این را هم بگویم که من تیپ‌های اسپرت را به تیپ‌های مردانه ترجیح می‌دهم.

کجا چی بپوشم؟

رئوف عزیز این نکته را به یاد داشته باشید که ته‌ریش مشروط بر اینکه حساب‌شده (آنکادرشده و مرتب) باشد چهره را کمی جدی‌تر و حتی کمی تا قسمتی بزرگ‌تر نشان می‌دهد. بنابراین قدم اول این است که به ته‌ریش فکر کنید، در قدم بعدی باید به یک پیراهن کتان البته کاملا ظریف و به رنگ روشن فکر کنید. برای تاکید روی ظاهر اسپرت هم می‌توانید آستین‌ها را بالا بزنید. حالا می‌ماند یک شال ظریف که بازهم روی ظاهر اسپرت مورد نظر تو تاکید می‌کند. یادت باشد باتوجه به اینکه جثه ظریفی دارد تیشرت انتخاب مناسبی برای‌ تو نیست. یک پیراهن کتان به خاطر برش‌هایی که در قسمت سرشانه دارد باعث می‌شود چهارشانه‌تر به نظر برسد. در مورد شلوار هم بهترین انتخاب برای تو شلوار جین است. فقط به این نکته دقت کنید که شلوار انتخابی‌حتما راسته باشد و به رنگ تیره. این ویژگی‌ها کمک می‌کند تا لاغر بودن جثه‌ات به چشم نیاید. این هم یک تصویر، البته بدون در نظر گرفتن فاکتور فصل برای آنکه شما دوست عزیز از گفته‌های ما تصویر روشن‌تری در ذهن‌ داشته باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم چه مشکلاتی دارن...........

    • سحر

      با سلام من جسه ای ریز و لاغر دارم و قدم کوتاهه و به تیپ اسپرت علاقه دارم و قراره دانشگاه تدریس کنم ولی اعتماد به نفس ندارم میشه لطفا راهنماییم کنید که چی بپوشم.ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج