۱۱۵۴۰۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

۶ جایزه مهم در مسابقات جام جهانی +عکس

برای افرادی که علاقمند به فوتبال و جام جهانی هستند جوایز مسابقات را آماده کرده ایم که می توانند با ما همراه باشند تا در انتهای با مهمترین جوایز جام جهانی آشنا شوند.

باشگاه خبرنگاران: جام جهانی آغاز می شود و تمام نگاه ها به سمت این رویداد بزرگ می چرخد. در این مسابقات ۳۲ کشور مختلف از جمله کشور ایران شرکت دارند و در طی ۶۴ بازی قهرمان را مشخص خواهند کرد. در این مسابقات اما مهمترین قسمت جوایزی است که اهدا می شود و شاید با برخی از آن ها کمتر آشنایی داشته باشید. برای افرادی که علاقمند به فوتبال و جام جهانی هستند جوایز مسابقات را آماده کرده ایم که در ادامه آن را مشاهده می کنید.

مرد بازی

6 جایزه مهم در مسابقات جام جهانی +عکس

اولین جایزه ای که باید با آن آشنا شوید "مرد بازی" است. این جایزه را مردم به بازیکنان اهدا می کنند بدین صورت که نظر سنجی هایی در حین هر بازی در سایت فیفا برگزار می شود که از ابتدای نیمه دوم می توان به بازیکن مورد نظر رای داد. این جایزه سپس در انتهای بازی به بازیکنی که بیشتری رای را آورده است اهدا خواهد شد.

توپ طلایی آدیداس

6 جایزه مهم در مسابقات جام جهانی +عکس

این جایزه در آخرین روز بازی ها به بهترین بازیکن کل رقابت ها اهدا می شود. در مرحله نیمه نهایی لیستی از ۱۰ بازیکن برتر جام به دست گروه متخصص می رسد و آن ها پس از چند روز بررسی بالاخره در بازی فینال بهترین بازیکن جام جهانی را انتخاب می کنند. این جایزه به صورت توپ نقره و توپ برنزی به بازیکن های دوم و سوم نیز اهدا می شود. دیگو فورلان آخرین بازیکنی است که این جایزه را به خاطر بازی های تاثیرگذارش در سال ۲۰۱۰ دریافت کرده است.

دستکش طلایی آدیداس

6 جایزه مهم در مسابقات جام جهانی +عکس

این جایزه همانطور که از نامش پیداست به بهترین دروازبان جام اهدا می شود. گروه متخصصین از ابتدای بازی ها تمامی دروازبان ها را تحت نظر می گیرند اما معمولا دروازبان برتر از میان افرادی انتخاب می شود که به مرحله های پایانی رسیده اند.این جایزه تا سال ۲۰۰۶ به عنوان جایزه "یاشین" شناخته می شد. آخرین دروازبانی که این جایزه را به خانه برده است، "ایکر کاسیاس" اسپانیایی است.

آقای گل

6 جایزه مهم در مسابقات جام جهانی +عکس

به ثمر رساندن گل یکی از سخت ترین کارهایی است که یک بازیکن می تواند در جام جهانی انجام دهد چرا که بهترین های دنیا روبروی هم صف کشیده اند و مشخص شدن بهترین گلزن بسیار سخت است. پاداش کسی که بتوند بیشترین گل را در طول مسابقات به ثمر برساند، کفش طلایی است که در بازی فینال به بازیکن برتر اهدا می شود. توماس مولر از آلمان با به ثمر رساندن ۵ گل در بازی های سال ۲۰۱۰ این جایزه را به دست آورد.

بازی جوانمردانه

6 جایزه مهم در مسابقات جام جهانی +عکس

این جایزه به تیمی خواهد رسید که بهترین از نظر اخلاقی باشد. تیمی که در زمین فوتبال بازی جوانمردانه را رعایت می کند کاندیدای این جایزه خواهد شد اما تنها تیمی که به مرحله حذفی برسد در لیست کاندیداها قرار خواهد گرفت. در دوره گذشته این جایزه به تیم ملی اسپانیا رسید.

بهترین بازیکن جوان

6 جایزه مهم در مسابقات جام جهانی +عکس

یکی از جوایزی که می تواند آینده فوتبال دنیا را مشخص کند، بهترین بازیکن جوان است. این جایزه به بهترین بازیکنی خواهد رسید که در طول مسابقات شرکت داشته است و تاریخ تولدش پس از سال ۱۹۹۳ باشد. امسال ۲۳ بازیکن کاندیدای این جایزه شده اند که یکی از آن ها علیرضا جهانبخش از تیم ملی ایران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج