جاباما
۱۱۵۵۴۶۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تبلت جدید پرچمدار و زیبای لنوو

پس از اینکه مقامات رسمی شرکت لنوو به طور رسمی اعلام کردند که در حال کار بر روی جدیدترین تبلت پرچمدار خود هستند، افشاکنندگان مطرح دنیای فناوری نیز اخیراً برخی مشخصات اصلی این دستگاه را که Lenovo Xiaoxin Pad Pro ۱۲.۶ نامیده می‌شود، افشا کردند.

فرارو: پس از اینکه مقامات رسمی شرکت لنوو به طور رسمی اعلام کردند که در حال کار بر روی جدیدترین تبلت پرچمدار خود هستند، افشاکنندگان مطرح دنیای فناوری نیز اخیراً برخی مشخصات اصلی این دستگاه را که Lenovo Xiaoxin Pad Pro ۱۲.۶ نامیده می شود، افشا کردند.

تبلت جدید پرچمدار و زیبای لنوو

تا پیش از این ما مطلع بودیم که شرکت لنوو Lenovo در حال کار بر روی یک تبلت پرچمدار است اما مشخصات کلی آن در دسترس نبود، ولی اکنون افشاکنندگان مطرح دنیای فناوری اطلاعاتی را به بیرون درز داده اند که نشان می دهد این دستگاه با نام Lenovo Xiaoxin Pad Pro 12.6 از نمایشگر 120 هرتزی OLED و چیپست Snapdragon 870 بهره می برد.

در اوایل ماه جاری میلادی، یکی از مدیران شرکت لنوو ورود یک تبلت جدید به چین پرده برداشت اما این محصول از روز گذشته به یکباره در مرکز توجه خبرهای فناوری قرار گرفت. روز گذشته (دوشنبه 29 شهریور ماه) حساب رسمی Xiaoxin Weibo نام این محصول را فاش کرد. در همین زمان، یکی از مدیران شرکت لنوو مشخصات صفحه نمایش تبلت جدید را منتشر کرد و سپس Digital Chat Station، یک افشاگر مشهور، چند ساعت پیش مشخصات کلیدی دستگاه را به اشتراک گذاشت.

تبلت جدید پرچمدار و زیبای لنوو

با کنار هم قرار دادن این اطلاعات که در فاصله زمانی ۲۴ ساعت منتشر شده، اکنون می دانیم که این تبلت جدید Lenovo Lenovo Xiaoxin Pad Pro ۱۲.۶ نام دارد. بنابراین، همانطور که از نامش مشخص است، این نسخه را باید بالاتر از تبلت Lenovo Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۱ موجود دانست که دارای صفحه نمایش ۱۱.۵ اینچی است. در این میان یک تصویر تیزر رسمی از این دستگاه نیز وجود دارد که این تبلت زیبا را مجهز به قلم نشان می دهد و در توضیح اشاره دارد که دستگاه سیستم عامل ZUI ۱۳ را اجرا می کند.

علاوه بر این، مدیر لنوو که در ابتدا راه اندازی این محصول را اطلاع رسانی کرده بود، تأیید می کند که تبلت آینده دارای صفحه نمایش OLED با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. در واقع باید اشاره کرد که این پنل از جمله صفحه نمایش های پیشرو ساخت شرکت Samsung Display است. طبق گزارش Digital Chat station تبلت Lenovo Xiaoxin Pad Pro ۱۲.۶ که هنوز عرضه نشده است، از چیپست قدرتمند Qualcomm Snapdragon ۸۷۰ پشتیبانی می کند. همچنین این دستگاه دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل، بعلاوه یک لنز ۵ مگاپیکسل در پشت و یک دوربین دوگانه دیگر با سنسور ۸ مگاپیکسل به همراه یک لنز ToF در جلو خواهد بود.

تبلت جدید پرچمدار و زیبای لنوو

طبق گزارش های موجود ضخامت این تبلت تنها 5.63 میلی متر و وزن آن 565 گرم است. با وجود این، دارای حسگر اثر انگشت جانبی، پورت USB 3.1 (Type-C) و باتری 10200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات است، اما با شارژر 30 واتی به بازار عرضه می شود. آخرین و مهمترین نکته ای که Digital Chat station در مورد این دستگاه اشاره می کند این است که تبلت مورد نظر یک محصول پرچمدار خواهد بود اما شرکت سازنده هنوز تاریخ رسمی برای عرضه آن اعلام نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج