۱۱۶۰۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آخرین آمار ثبت‌ نام کنندگان بیمه سلامت

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی گفت: تا به امروز ۴ میلیون و ۹۹۵ هزار نفر برای دریافت دفاتر بیمه سلامت همگانی در کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: سید مهدی میرشاه‌ولد با اشاره به آخرین افراد فاقد بیمه در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی، اظهارداشت: تا به امروز ۴ میلیون و ۹۹۵ هزار نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: چاپ و توزیع دفاتر بیمه سلامت همگانی طبق برنامه‌ریزی انجام شده در حال انجام است به طوریکه ۲ میلیون و ۶۷۰ هزار دفترچه تا به امروز چاپ شده است.

میرشاه‌ولد در خصوص ثبت‌نام شهروندان تهرانی در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی گفت: ۸۴۵ هزار نفر در تهران در این سامانه ثبت نام کرده‌اند ضمن اینکه ۳۵۵ هزار دفترچه نیز در استان تهران چاپ شده است.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی خاطرنشان کرد: از ۳۵۵ هزار دفترچه چاپ شده در تهران، ۲۰۰ هزار دفترچه بیمه سلامت در اختیار شهروندان تهرانی قرار گرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی از شهروندان در تهران هنوز نتوانسته‌اند دفترچه خود را دریافت کنند، چه باید بکنند، گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده از طریق دفاتر پیشخوان دولت پیامکی به آنها می‌توانند پس از دریافت این پیامک به نزدیکترین پیشخوان برای دریافت دفترچه اقدام کنند.

میرشاه‌ولد افزود: احتمال دارد برخی از شهروندان در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی و در زمان ثبت‌نام شماره تلفن همراه خود را دقیق ثبت نکرده‌اند که از این افراد می‌خواهیم ابتدا به سامانه الکترونیکی بیمه همگانی مراجعه و پس از پیگیری به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده چاپ و توزیع دفاتر بیمه سلامت همگانی در تمامی استان‌ها بجز استان تهران تا پایان خرداد به اتمام می‌رسد.

میرشاه‌ولد گفت: در استان تهران نیز بنا داریم چاپ و توزیع دفاتر بیمه سلامت همگانی را تا ۱۵ تیر به پایان برسانیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج