جاباما
۱۱۶۵۱
۳ نظر
۵۱۴۰
۳ نظر
۵۱۴۰
پ

راز موفقیت شما در نقطه ضعف های شوهرتان است!

نقش حمایت زنان در موفقیت مردان

یکی از ضرب المثل هایی که همه ما بارها شنیده ایم این است: پشت سر هر مرد موفقی، یک زن موفق قرار دارد. گذشته از حقیقت موجود در این گفته، اطراف خود می بینیم که هر مرد همسری دارد که حمایتش می کند. اما این که این حمایت به چه معناست، مقوله ای است بسیار گسترده که نیاز به بررسی عمیق تر دارد.

یکی از ضرب المثل هایی که همه ما بارها شنیده ایم این است: پشت سر هر مرد موفقی، یک زن موفق قرار دارد. گذشته از حقیقت موجود در این گفته، اطراف خود می بینیم که هر مرد همسری دارد که حمایتش می کند. اما این که این حمایت به چه معناست، مقوله ای است بسیار گسترده که نیاز به بررسی عمیق تر دارد. محققین روابط خانواده معتقدند که در صورت شناخت مراتب این حمایت و همراهی از سوی زن، دست یابی به این هدف آسان تر خواهد بود. در سطرهای آینده سعی می کنم تا چند گامن کوتاه برای تحقق آن را پیش چشم تان قرار دهم.

نقش حمایت زنان در موفقیت مردان

گام اول: بفهمید شوهرتان به چه نوع حمایتی نیاز دارد
اصلی ترین نیاز مردان حمایت خانوادگی است. اما مهم آن است که تفسیر هر مردی از حمایت مختص خود اوست. بعضی ها شام سر ساعت، نظم خانه و... را حمایت می دانند و عده ای دیگر تحمل زیاد همسر در هنگام بروز مشکلات. حتی اگر این مشکلات همیشگی باشند (اتفاقی که در زندگی اغلب کارآفرینان می افتد). پس لازم است همسر تفسیر مردش را از حمایت بفهمد و بداند که شوهرش در چه صورت احساس می کند همسرش از او حمایت کرده است.

گام دوم: برنامه ریزی کنید
برای اجرای آن چه در مورد شوهرتان فهمیده اید، نیاز به برنامه ریزی دارید. ابتدا فهرستی از انواع حمایت خانوادگی که باعث شادی شوهرتان می شود، تهیه کنید. سپس برای اجرای این فهرست برنامه ریزی کنید. برای آماده کردن شام به هنگام ورود همسر، نظم خانه، آراستگی خودتان، تحمل مسایل و مشکلات جاری و... در زندگی تان برنامه ریزی کنید. این کار باعث می شود شوهرتان احساس کند شما به او اهمیت می دهید.

درواقع زن و شوهر، هر دو نیاز دارند که احساس کنند بالاترین اولویت یکدیگر هستند.

گام سوم: برنامه تان مرا عملی کنید
آن چه را برای حمایت از شوهرتان برنامه ریزی کرده اید، عملی کنید. گاهی لازم است بعضی از فعالیت ها را با اولویت پایین تر حذف کنید یا میزان آن را کاهش دهید.


نکته بسیار مهم
اجرای این سه گام، قدمی بسیار پراهمیت در روابط شما با شوهرتان است. اما همه مردان یک نقطه ضعف جالب دارند که استفاده از آن برای هر زنی لازم است.

زنی که مهارت استفاده درست از این نقطه ضعف را پیدا کند، بدون شک همسری دوست داشتنی خواهد بود. شما می توانید برای تکمیل پروژه حمایتی خود از این کاتالیزور استفاده کنید.

«تحسین مرد»
براساس تحقیقات آن چه اعتماد به نفس مرد را برای پیشرفت زیاد می کند، مورد تحسین همسر قرار گرفتن است و مساله این است که این یکی از کارهای سخت برای خانم هاست. معمولا زن ها از شرایط خود راضی نیستند (و هم چنین از شوهرشان). برای زنی که شرایط کار خارج از منزل، کارهای منزل، بچه داری و... فشار روانی فراوانی بر او وارد می کند، تحسین مردی که از صبح سر کار بوده و حالا که به خانه آمده، پاهایش را دراز می کند و انتظار پذیرایی شدن دارد، کاری بسیار دشوار است. اما نکته این جاست که تاثیر این روش به قدری زیاد است که مرد بدون آن که خودش بفهمد چنان انرژی می گیرد که همراهی اش با همسر زیاد می شود.

بررسی زندیگ مردان بزرگ و موفق ثابت می کند که مردان به تحسین زنان نیاز دارند و از آن لذت می برند. در مجموع مردان موفق همواره از حمایت و همراهی همسران فهیم و آگاه شان برخوردارند و به قولی زن باید آشیانه پروازی برای شوهر خود باشد.

به امید موفقیت تمام زوج های ایران زمین...

منبع: مجله خلاقیت

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

نقش حمایت زنان در موفقیت مردان



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمیرا

      اصلا موافق نیستم زنی که شاغل باشه و این همه فشار کار و زندگی رو به تنهایی تحمل میکنه دیگه حالی براش نمیمونه که بخواد شوهرش رو هم تحسین کنه!اونهم شوهری که باحالت طلب کاری از سر کار برمیگرده و فکر میکنه فقط خودش شاغله و کار زنشو بی ارزش میدونه

      پاسخ ها

      • ندارم

        خوشبحالتون که یک شیفت کار میکنید و اینطور طلبکارید .پس آقاتون که دیرتر از شما میاد منزل حق داره طلبکارتون باشه :)

    • matin

      in mozu haton kheily khoban,khosham miad aliii bud!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج