۱۱۶۸۱۵۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آلودگی هوا در این پنج استان

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده در جنوب کشور و آلودگی هوای پنج استان خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده در جنوب کشور و آلودگی هوای پنج استان خبرداد.

صادق ضیاییان افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی طی ۲۴ ساعت آینده در کرمان، جنوب و شرق فارس، جنوب بوشهر، هرمزگان، جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز، جنوب خراسان جنوبی و شمال سیستان وبلوچستان بارش پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار انتظار می‌رود.

وی در ادامه گفت: چهارشنبه (۱۹ آبان ماه) به‌تدریج با گذر موج تراز میانی از نوار شمالی کشور در بعدازظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش باران آغاز می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: پنجشنبه (۲۰ آبان ماه) گستره بارش شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استانهای قزوین، البرز و تهران و غرب استان مرکزی را در بر خواهد گرفت و دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان جمعه (۲۱ آبان ماه) بارش در شمال غرب کاهش می‌یابد و به مناطقی از خوزستان، چهار محال وبختیاری، سمنان و خراسان شمالی گسترش می‌یابد. شنبه (۲۲ آبان ماه) به‌تدریج با گذر شرق‌سوی موج فقط در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی تاکید کرد: طی روزهای سه‌شنبه تا چهارشنبه (۱۸ و ۱۹ آبان ماه) در مناطق صنعتی و پرجمعیت به‌ویژه در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا ( ۱۹ آبان ماه) صاف و غبار محلی و در بعداز ظهر وزش باد و اوایل شب نیمه‌ابری با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه ( ۲۰ آبان ماه) نیمه‌ابری و وزش باد به‌تدریج ابری و بارش باران با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا(۱۸ و ۱۹ آبان ماه) بندرعباس با دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد و کرمان با دمای ۱۲ و ۱۴ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج