۱۱۷۶۰۵
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

یک اتاق خواب خاص چه شکلیه؟!

شاید فکر کنید، برای تزئین و دکوره کردن فضای خواب نمی‌توان خیلی مانور داد. نهایتش این است که تختخواب شیک و کمد و میزآرایش زیبا انتخاب کنید و در و دیوارش را هم با رنگ دلخواه نقاشی یا کاغذدیواری کنید.

یک اتاق خواب خاص چه شکلیه؟!

برترین ها: شاید فکر کنید، برای تزئین و دکوره کردن فضای خواب نمی‌توان خیلی مانور داد. نهایتش این است که تختخواب شیک و کمد و میزآرایش زیبا انتخاب کنید و در و دیوارش را هم با رنگ دلخواه نقاشی یا کاغذدیواری کنید. اما همه تزئینات به این‌ها محدود نمی‌شوند. خیلی کارهای دیگری هم می‌توان انجام داد. می‌توان از انواع گلدان و چراغ‌خواب و لوستر و فرش و پرده و .... برای زیباسازی فضا کمک گرفت.

در ادامه این مطلب، اتاق خواب‌هایی را به عنوان نمونه برایتان انتخاب کرده‌ایم که بدانید در این فضا چه کارهای تزئیناتی می‌توان انجام داد.

۱. نخستین موردی که در این اتاق خواب دیده می‌شود، دیوارهایی با جنس چوب هستند که حالتی از راحتی و زیبایی را به بیننده منتقل می‌کنند. این ورقه‌های چوبی به طور سراسری همه اتاق را پوشانده‌اند و روی آنها انواع کمد، طبقه و قفسه‌های متنوع کار شده است. کابینت‌های دیواری با نورپردازی در زیر تاقچه‌ها به زیبایی بیشتر فضای بالای تاج تخت، کمک شایانی کرده‌اند.

یک اتاق خواب خاص چه شکلیه؟!

۲. تاقچه ساده‌ای میان دو کابینت، برای قرار دادن انواع وسایل تزئینی و کتاب فضای خوبی است.

یک اتاق خواب خاص چه شکلیه؟!

۳. دیوارهای چوبی در منطقه‌ای که تلویزیون قرار است روی دیوار نصب شود، تمام می‌شود تا تفاوت رنگ و جنس، زیبایی بیشتری را نمایش دهد.

یک اتاق خواب خاص چه شکلیه؟!

۴. پتویی که برای تخت انتخاب شده است نیز بافتی شبیه دیوارهای چوبی دارد که به تناسب بیشتر آنها کمک می‌کند. صندلی سبزی که زیر میز آرایش قرار دارد نیز نمایشی از رنگ‌های طبیعت است.

یک اتاق خواب خاص چه شکلیه؟!

۵. در این اتاق ‌می‌بینید که برای زیبایی دیوار از کاغذدیواری استفاده شده است. تاج تخت کوتاه انتخاب شده است، اما در پشت آن نورپردازی زیبایی انجام شده است که به روشنایی بیشتر اتاق و انعکاس نور سفید کمک بسیاری می‌کند. استفاده از رنگ سبز در بخش‌های مختلف اتاق از جمله، پتو و قالی و صندلی، نیز حس خوشایندتری به اتاق بخشیده است.

یک اتاق خواب خاص چه شکلیه؟!

۶. استفاده از آثار هنری، نقاشی، عکس و حتی تاقچه‌های مدرن که مملو از آثار تزئینی هستند، برای زیبایی بیشتر فضای بالای تخت گزینه‌های خوبی به‌شمار می‌روند. استفاده از آینه برای در کمد دیواری به بزرگ‌تر دیده شده اتاق و انعکاس نور بیشتر کمک می‌کند.

یک اتاق خواب خاص چه شکلیه؟!

۷. این اتاق شبیه اتاق هتل‌های گران‌قیمت تزئین شده است. بیشتر تاکید دکوراسیون آن روی نورپردازی بوده است. از سقف و دیوار گرفته تا کنار تختخواب از انواع وسایل نورپردازی استفاده شده است تا فضایی آرام، شیک و رمانتیک برای خواب ساخته شود.

یک اتاق خواب خاص چه شکلیه؟!

۸. ساعتی که روی دیوار بالای تختخواب کار شده است نیز بر خاص بودن این اتاق تاکید ویژه‌ای دارد. میزآرایش و تلویزیون در دیوار روبه‌رو در ردیفی باریک کار شده‌اند. در میان رنگ‌های خنثی استفاده شده در اتاق، رنگ مشکی وسایل چوبی، موجب شیک‌تر دیده شدن شده‌اند.

یک اتاق خواب خاص چه شکلیه؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج