۱۱۷۶۲۴
۵۰۲۹
۵۰۲۹
پ

ایده‌های کاربردی برای انبار وسایل در خانه

برای اینکه فضای کم و محدود انباری را جبران کنید، می‌توانید در داخل خانه از وسایل ساده اما کاربردی بهره بگیرید.

ایده‌های کاربردی برای انبار وسایل در خانه

برترین ها: در خانه‌های اجاره‌‎ای که نمی‌توانید در طراحی خانه دستی ببرید و تغییراتی در آن ایجاد کنید، برای اینکه فضای کم و محدود انباری را جبران کنید، می‌توانید در داخل خانه از وسایل ساده اما کاربردی بهره بگیرید. به طور مثال، کابینت‌های قدیمی یا کتابخانه می‌توانند به عنوان فضایی برای انبار وسایل کوچک مورد استفاده قرار گیرند.

کابینت

در قسمت ورودی خانه می‌توانید کابینتی چوبی قرار دهید و انواع وسایل اضافه را درون آن جای دهید. حتی از این کابینت ها می توانید در داخل اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری هم استفاده کنید. با توجه به دکور و چیدمان موجود در اتاقی که قرار است از این کابینت ها بهره بگیرد، شکل و اندازه آنها را انتخاب کنید. این باعث می شود تا به عنوان یک وسیله دکوری هم جلب توجه کند. این نوع کابینت ها در طرح ها، شکل ها، رنگ ها و اندازه های مختلف در بازار موجود هستند. حتی می توانید رنگ و شکل مورد نظر خود را انتخاب کنید و به کارشناس این کار، سفارش دهید.

ایده‌های کاربردی برای انبار وسایل در خانه

قفسه

از قفسه‌های عمودی و پیش‌ساخته می توانید برای قرار دادن انواع وسایل خانه استفاده کنید. می توانید ظروف اضافه را به حالت دکوری در آنها بچینید. یا می توانید سبدها و جعبه هایی را در طبقه های آن قرار دهید و داخل آنها وسایل ریز و کوچک را بگذارید. این قفسه ها برای تفکیک فضای اتاق ها نیز مورد استفاده دارند. این قفسه ها در انواع مختلف فلزی و چوبی موجود هستند. انتخاب شکل و جنس آن به سلیقه و دکوراسیون و البته بودجه شما بستگی دارد.

ایده‌های کاربردی برای انبار وسایل در خانه

میز

شاید به نظر عجیب باشد که از میز به عنوان منبعی برای انبار وسایل نام برده ایم. اما در زیر این میز می توان صندق یا چهارپایه ای قرار داد و داخل آنها را با وسایل ریز پر کرد. یا حتی می توان سبدی زیر میز گذاشت. می تواند از سطح رویی آن برای قرار دادن وسایل مختلف بهره گرفت. میز، جای محدودی برای انبار دارد. اما می توان از آن به این مقصود استفاده کرد.

ایده‌های کاربردی برای انبار وسایل در خانه

رخت آویز

رخت‌آویزهای کوچک در پشت در اتاق، روی دیوار یا فضای انباری می‌توانند چاره‌ساز باشد. از این قلاب ها می توانید برای آویزان کردن انواع کلید، ژاکت، کمربند، کیف و .... استفاده کنید. حتی در آشپزخانه هم این قلاب ها بسیار کاربرد دارند. می توانید از انواع قلاب ها چسبی برای دیوارهای آشپزخانه استفاده کنید.

ایده‌های کاربردی برای انبار وسایل در خانه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج