جاباما
۱۱۸۴۷۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

کوسن‌ها هم نشان دهنده شخصیت شما هستند

تقریبا همه در انتخاب کوسن به دنبال تناسب رنگ و شکل آن با مبلمان خود هستند. اما همین انتخاب ها با هم فرق دارند و انسان های مختلف، به روش های متفاوت این کار را انجام می دهند.

کوسن‌ها هم نشان دهنده شخصیت شما هستند

برترین ها: جالب است بدانید با انتخاب کوسن هم می توانید بخشی از شخصیت واقعی خود را به دیگران لو بدهید. تقریبا همه در انتخاب کوسن به دنبال تناسب رنگ و شکل آن با مبلمان خود هستند. اما همین انتخاب ها با هم فرق دارند و انسان های مختلف، به روش های متفاوت این کار را انجام می دهند.

کوسن‌ها هم نشان دهنده شخصیت شما هستند

استفاده از کوسن روی مبل و کاناپه به زیبایی بیشتر آنها کمک می کند. در مجله های طراحی و دکوراسیون انواع و اقسام طرح ها و مدل های کوسن وجود دارد که با کمک آنها می توانید به طور حرفه ای نمونه مورد نظر خود را انتخاب و در خانه استفاده کنید.

طرح گستاخانه

کوسن‌ها هم نشان دهنده شخصیت شما هستند

معنی نوشته روی کوسن: ازدواج به شما کمک می کند تا یک فرد خاص را تا آخر عمر آزار بدهید.

فردی که از طرح گستاخانه استفاده می کند، چه شخصیتی دارد؟

شخصیت این افراد را می توان از روی همین نام به خوبی درک کرد. فرد گستاخ، کسی است که بدون توجه به نظر دیگران، ایده های خود را پیاده‌سازی و اصولا هم از انواع رنگ های شاد و طرح های بسیار جالب استفاده می کند. این افراد با زیرکی ذاتی خود بهترین طرح ها و وسایل را به قیمت ها مناسب از بازار پیدا می کنند و با سلیقه بسیار خوب آنها را در کنار یکدیگر می چینند. افراد گستاخ از خطر کردن هراسی ندارند و شاید موارد کاملا بی ربط را در کنار هم قرار دهند و اتفاقا بسیار هم جالب یا زیبا از آب در بیاید.

چگونه از طرح گستاخانه بهره بگیریم؟

در قدم اول، اتاق روشن و سفید انتخاب کنید. انواع رنگ و طرح های جیغ و خاص را در قرار دهید. برای پرده ها طرح های غیر نرمال انتخاب کنید که رنگ های شادی نیز داشته باشند. میز، چهارپایه یا ... را نیز با رنگ های متنوع نقاشی کنید تا کاملا جسورانه به نظر برسند.

بهترین هدیه برای این تیپ شخصیت ها چیست؟

می توانید قاب عکس های چوبی با رنگ و طرح های متنوع و شاد خریداری کنید. این هدیه برای آنها ارزش بسیاری دارد.

طرح دریایی

کوسن‌ها هم نشان دهنده شخصیت شما هستند

فردی که از طرح دریایی استفاده می کند، چه شخصیتی دارد؟

فردی که از این طرح استفاده می کند، روح لطیف و آرامی دارد. در خانه ای با این زمینه، همیشه از انواع رنگ های آرامش‌بخش آبی استفاده می شود. در گوشه و کنار خانه نیز می توانید انواع وسایل دکوری مرتبط با دریا را پیدا کنید.

چگونه از طرح دریایی بهره بگیریم؟

صندلی های راحتی، دکوری هایی با طرح دریا و اقیانوس، وسایل تزئینی طبیعی، قالیچه ها و سبدهای های حصیری از جمله مواردی هستند که می توان برای این دکور در خانه استفاده کرد. رنگ های سبز، آبی، سفید و حتی ترکیبی از زرد برای این طرح کاملا مناسب هستند.

بهترین هدیه برای این تیپ شخصیت ها چیست؟

بطری های رنگی که با ریسمان های نمدی و کتان تزئین شده اند، بهترین گزینه برای هدیه به این افراد به شمار می روند.

طرح سنت‌شکن

کوسن‌ها هم نشان دهنده شخصیت شما هستند

فردی که از طرح سنت‌شکن استفاده می کند، چه شخصیتی دارد؟

فرد سنت‌شکن با بقیه فرق دارد. این افراد بدون توجه به نظرات دیگران راهی را می روند که بقیه نرفته اند. کاری می کنند که دیگران شاید شهامت انجام آن را ندارند. این افراد اصولا از وسایل استفاده های غیرنرمال دارند. حتی شاید از وسایل دورریز استفاده های نوینی داشته باشند که بسیار جالب و زیبا است. ایده های این افراد اصولا ترکیبی و مملو از رنگ ها و طرح های زیبا است.

چگونه از طرح سنت‌شکن بهره بگیریم؟

برای استفاده از این طرح، باید از انواع رنگ ها و طرح ها در خانه استفاده کنید. نباید از شدت یا پررنگی رنگ ها هراسی داشته باشید و با خیال راحت و البته سلیقه خوب، مثلا زرد و نارنجی و قرمز رادر کنار یکدیگر قرار دهید و موجب شادابی فضا بشوید.

بهترین هدیه برای این تیپ شخصیت ها چیست؟

آلبوم عکسی که به صورت دستی درست شده باشد یکی از بهترین هدیه ها برای این افراد است. آلبوم های هنری زیبا را در شهر کتاب ها یا فروشگاه های وسایل هنری می توانید پیدا کنید.

طرح ترکیب شهری

کوسن‌ها هم نشان دهنده شخصیت شما هستند

فردی که از طرح ترکیب شهری استفاده می کند، چه شخصیتی دارد؟

فردی که از این طرح برای دکوراسیون خانه خود استفاده می کند، علاوه بر راحتی، به مدرن و صنعتی بودن نیز می اندیشد. در خانه این افراد انواع آثار هنری و گرافیکی را می توانید ببینید که در گوشه و کنار خانه جای خوش کرده اند.

چگونه از طرح ترکیب شهری بهره بگیریم؟

برای داشتن چنین چیدمانی باید از انواع مبلمان دیواری و آثار گرافیکی استفاده کنید. لوازم دکوری کوچک اما شیک و مدرن خریداری کنید و در گوشه و کنار سالن آنها را به نمایش بگذارید.

بهترین هدیه برای این تیپ شخصیت ها چیست؟

بهترین هدیه ای که می توانید برای این افراد خریداری کنید، دستگاه اسپرسوساز رنگی است.

طرح ییلاقی ۱

کوسن‌ها هم نشان دهنده شخصیت شما هستند

فردی که از طرح ییلاقی استفاده می کند، چه شخصیتی دارد؟

فردی که سلیقه ییلاقی دارد به خوبی می داند چگونه می توان آرامش را به خانه آورد. او زیبایی طلوع و غروب خورشید را به خوبی درک می کند و بسیار هوشمندانه می تواند از گرمای آفتاب در خانه بهره بگیرد. این افراد از المان های روستایی با نگاه مدرن استفاده می کنند و طبیعت را به قلب خانه به ارمغان می آورند.

چگونه از طرح ییلاقی بهره بگیریم؟

در خانه هایی که با طرح ییلاقی دکور شده اند، انواع تزئینی های طبیعی حرف اول را می زنند. وسایل چوبی با رنگ های گرم در گوشه و کنار اتاق، نمادی از این دکوراسیون هستند.

بهترین هدیه برای این تیپ شخصیت ها چیست؟

یک کاسه بزرگ چوبی که طرح مشبک دارد می تواند گزینه مناسبی باشد. این کاسه علاوه بر اینکه از جنس چوب است، طراحی ویژه ای نیز دارد که بسیار مورد توجه این افراد قرار خواهد گرفت.

ییلاقی ۲

کوسن‌ها هم نشان دهنده شخصیت شما هستند

از نظر شما این ترکیب چه نامی دارد؟

کوسن‌ها هم نشان دهنده شخصیت شما هستند

این کوسن ها از گوشه و کنار خانه جمع شده و روی این مبل جا خوش کرده اند. رنگ و شکل و ترکیب هیچ کدام از آنها با یکدیگر تناسب ندارد. اما در کنار هم زیبا و جالب به نظر می رسند. بنابراین، از اینکه طرح های مختلف و بی ربط را در کنار یکدیگر قرار دهید هیچ هراسی نداشته باشید.

مخمل راه‌راه / گل‌دار

کوسن‌ها هم نشان دهنده شخصیت شما هستند

این کوسن ها برای اتاق خواب نوجوانان مناسب هستند. کوسن های مخمل با طرح های راه‌راه یا گل‌دار در کنار یکدیگر ترکیب جالبی می سازند. حتی بی ارتباط بودن ترکیب رنگ های آنها می تواند به زیبایی بیشتر آن کمک کند.

رنگ های شاد

کوسن‌ها هم نشان دهنده شخصیت شما هستند

استفاده از رنگ های سرخابی و زرد و سفید و ... بیشتر برای اتاق دخترها کاربرد دارد. می توانید انواع طرح و شکل های مختلف کوسن را با رنگ های شاد انتخاب کنید و در کنار یکدیگر قرار دهید. بیشتر کوسن ها را از رنگ های ملایم و یک یا دو عدد را با رنگ بسیار بارز انتخاب کنید تا بیش از همه خودنمایی کند.

استفاده از تکه‌پارچه های موجود

کوسن‌ها هم نشان دهنده شخصیت شما هستند

در خانه بیشتر خانم ها پارچه های بی استفاده ای وجود دارند که می توانید از آنها برای روکش کوسن ها استفاده کنید. از انواع نوار و حاشیه های منگوله یا طرح‌دار نیز می توانید برای اطراف بالشتک بهره بگیرید تا شکل زیبایی به خود بگیرد. البته این کوسن ها برای کاناپه، تا تخت های فلزی که در گوشه خانه قرار دارند بیشتر کاربرد دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته تو ایران بیشتر نشان دنده وضع جیب شماست تا شخصیتتون چون تو ایران خیلی محتمله که مبلمانی که نه طراحی هیچ کمپانی خاصی هم نیست با چنان قیمتی ارائه میشه که حقوق چند ماه یه آدم عادی رو یه جا کامل باید بابتش بدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج