جاباما
۱۱۹۴۹۳۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تاریخ جدید بایدن برای حمله روسیه به اوکراین

جو بایدن رییس جمهور آمریکا گفت: روسیه طی روزهای آینده به اوکراین حمله می‌کند. جو بایدن همچنین گفته که قصد ندارد با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه گفت‌وگو کند. او گفته که «خطر بسیار بالایی» برای حمله روسیه به اوکراین وجود دارد که ممکن است ظرف «چند روز آینده» رخ دهد.

خبرگزاری فارس: «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز پنجشنبه (۲۸ بهمن/ ۱۷ فوریه) بار دیگر مدعی شد روسیه طی چند روز آینده به اوکراین حمله خواهد کرد.

جو بایدن همچنین گفته که قصد ندارد با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه گفت‌وگو کند. او گفته که «خطر بسیار بالایی» برای حمله روسیه به اوکراین وجود دارد که ممکن است ظرف «چند روز آینده» رخ دهد.

تاریخ جدید بایدن برای حمله روسیه به اوکراین

این در حالی است که روز گذشته همزمان با اعلام روسیه مبنی بر بازگشت نظامیان این کشور از مرز با اوکراین پس از اتمام تمرین‌های نظامی سخنگوی وزارت خارجه روسیه تصریح کرد که پروپاگاندای کشورهای غربی درباره جنگ شکست خورده است. وزارت دفاع روسیه روز سه‌شنبه (۱۵ فوریه/۲۶ بهمن) اعلام کرده که تمرین‌های نظامی شماری از نیروهای روسیه در بلاروس به اتمام رسیده و روند بازگشت آنها آغاز شده است.

با وجود این، ناتو و آمریکا ادعای روسیه را رد کرده‌اند. یک مقام آمریکایی بامداد پنجشنبه مدعی شد ارتش روسیه نه تنها از مرز اوکراین عقب‌نشینی نکرده بلکه هفت هزار نیروی جدید طی روزهای اخیر به منطقه اضافه کرده است.پیش از آن هم «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو مدعی شده بود که روسیه نه تنها نظامیان خودش را از مرز اوکراین به عقب نرانده بلکه در حال اعزام نیروهای بیشتری به منطقه است.

سرویس اطلاعات خارجی استونی نیز بامداد پنجشنبه با ادعای اینکه اعزام نیروهای روسی به مرز اوکراین ادامه دارد، مدعی شد مسکو احتمالا تهاجمی محدود را علیه این کشور انجام می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج