۱۲۰۴۵۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

اصلاح طرح مجازات برای جلوگیری از بارداری

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از اصلاح طرح دو تا ۵ سال حبس برای روشهای عملی برای پیشگیری دائمی از بارداری خبر داد و گفت: این طرح با توجه به اشکالاتی که داشت با در نظر گرفتن فوریت برای اصلاح به کمیسیون بهداشت بازگردانده شده و هنوز مورد تأیید نهایی قرار نگرفته است.

خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از اصلاح طرح دو تا ۵ سال حبس برای روشهای عملی برای پیشگیری دائمی از بارداری خبر داد و گفت: این طرح با توجه به اشکالاتی که داشت با در نظر گرفتن فوریت برای اصلاح به کمیسیون بهداشت بازگردانده شده و هنوز مورد تأیید نهایی قرار نگرفته است.

محمد اسماعیل سعیدی با اعلام مخالفت با طرح پیشگیری از بارداری و تعیین مجازات برای افراد افزود: سیاستهای افزایش جمعیت که مد نظر مقام معظم رهبری بوده با طرح پیشگیری از بارداری متفاوت است و باید این طرح منطبق با سیاستهای رهبری اصلاح و تنظیم شود.

وی با اشاره به اینکه با روشهای سلبی نمی توان در خصوص افزایش جمعیت اقدام کرد گفت : باید سیاستهای افزایش جمعیت را طوری برنامه ریزی و اجرا کرد که عوامل و موانع اصلی بروز مشکل در آن مشخص و سپس برای رفع آن راهکار های وِیژه ای اندیشیده شود بنابرالین اعمال سیاستهای حبس امکان اجرا شدن در جامعه را ندارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به انتقادات کارشناسان از طرح مجازات حبس تأکید کرد: این طرح به منظور اصلاح و تطبیق با سیاستهای جمعیتی به کمیسیون بهداشت بازگردانده شده و پس از انجام کار کارشناسی دقیق و گسترده و همچنین در نظر گرفتن بازتابهای داخلی و بین المللی و تبعاتی که در جامعه به همراه خواهد داشت مجددا تصویب می شود.

به گفته سعیدی، چنانچه بتوانیم موانع اصلی افزایش جمعیت را بر طرف کنیم در این صورت مردم تشویق به فرزندآوری می شوند و نیاز به اعمال محدودیت و مجازات نیست.

وی با اشاره به اینکه در سیاستهای کلی جمعیت تمامی جوانب برای افزایش جمعیت در آن در نظر گرفته شده است اظهار داشت: به منظور افزایش جمعیت باید راهکارهای اساسی برای اجرایی شدن این سیاستها که در ۱۴ ماده تنظیم شده است از سوی دستگاههای مرتبط را تدوین کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      عجب نمایندگانی ! اول قانونی رو تصویب می کنن و بعدا در موردش فکر می کنن ! و جالبتر اینکه هر کدومشونم یه نظری دارن !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج