جاباما
۱۲۱۰۹۷
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

اکرمی: برخی از زنان آرایشگاه سیار شده اند

اکرمی گفت: برخی از خانم ها آرایشگاه سیار شده اند و مصرف لوازم آرایش در کشور ما ۷ برابر استاندارد دنیاست، یعنی ما ارزشمندی خودمان را رعایت نمی کنیم، لذا باید با زبان منطق، استدلال، آموزش و امر به معروف و نهی از منکر حجاب و عفاف را در جامعه تعمیم دهیم.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام اکرمی با اشاره به نشست مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌ جمهوری در خصوص عفاف و حجاب گفت: موضوع عفاف و حجاب اخیرا بیشتر از گذشته مورد توجه صاحبنظران و دلسوزان قرار گرفته است و یکی از علت های این نگرانی شروع فصل تابستان و توسعه پیدا کردن بی حجابی ها در جامعه است؛ بطوریکه برخی از ناهنجاری ها دارد تبدیل به عرف می شود.

وی با اشاره به نامه ۱۹۵ نفر از نمایندگان مجلس به رئیس جمهور، گفت: ۱۹۵ نفر از نمایندگان مجلس طی نامه ای از رئیس جمهور خواستار رسیدگی به موضوع حجاب و عفاف شدند، لذا رئیس جمهور نیز این موضوع را به زیر مجموعه مربوطه ارجاع دادند و نشستی در این خصوص با حضور برخی از صاحبنظران برگزار شد.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: قانون حجاب و عفاف در سال ۸۳ تصویب و سپس به وزارت ارشاد، وزارت کشور و ۲۰ دستگاه مرتبط ابلاغ شد اما هنوز اراده جدی در دستگاهها برای اجرایی کردن این قانون دیده نمی شود و متاسفانه این اراده امروز هم وجود ندارد.

اکرمی گفت: برخی از خانم ها آرایشگاه سیار شده اند و مصرف لوازم آرایش در کشور ما ۷ برابر استاندارد دنیاست، یعنی ما ارزشمندی خودمان را رعایت نمی کنیم، لذا باید با زبان منطق، استدلال، آموزش و امر به معروف و نهی از منکر حجاب و عفاف را در جامعه تعمیم دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که در این نشست اخیر آیا راهکارهای خاصی در خصوص عملیاتی کردن قانون حجاب و عفاف درنظر گرفته شد؟ افزود: هنوز اعلام نشده است؛ اما برای حجاب و عفاف نیاز به قانون نداریم، چراکه راهکارها را قانون مشخص کرده و تنها باید اراده برای اجرایی کردن آن به وجود آید.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری بیان داشت: مثلا داروخانه محیطی برای تهیه دارو است، اما امروز شاهدیم به فروشگاه لوازم آرایش تبدیل شده است و من این موضوع را حتی در زمان وزارت خانم دستجردی به وی تذکر داده بودم.

اکرمی خاطرنشان کرد: یکی از راههای موثر برای گسترش و تعمیم ارزشهای حجاب در جامعه امر به معروف و نهی از منکر است که این امر نیز تنها متوجه دولت نیست و وظیفه دینی تک تک افراد جامعه است که آنرا عملیاتی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      چقدر با دقت خانمها را رویت !!! میکنن که اینقدر دقیق از میزان ارایش انان با خبرند !!!

    • میلاد طاهرنژاد

      ما باید همگی بسیج شویم و جلوی این بی بند و باری ها را بگیریم.
      ما باید تمام نیروهای تکاور را با باتوم و گاز اشک آور به سر میادین شهر و خیابان بیاوریم
      و با نیروهای بسیجی که در کشور داریم هر نفر را سر یک کوچه قرار بدهیم تا هیچ دختر و زن بی بند و باری بی حجاب از خانه خارج نشوند.
      ما میتواینم.
      ما میتوانیم تمام سربازان ارتش که خیلیهاشون تو پادگان بیکارن را بر در تک تک خانه ها بگذاریم که حتی صدای یک زن نامحرم هم کسی نشوند.
      این نیازمند عزم راسخ ملی و نظامی است و باید با خشن ترین برخورد صورت بگیرند.
      ما میتوانیم یک قانون تصویب کنیم که اگه یک زن بی حجاب دیدیم حکمش اعدام است.این بار درس عبرتی میشه برای بی بند وبارها تا اینطور به خیابان نیایند و جوانان ما را به فساد نکشند.
      ما می توانیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج