جاباما
۱۲۲۵۸۴
۵۰۴۴
۵۰۴۴
پ

۷ فيلم نفرين شده سينما

در اين گزارش ۷ فيلم را معرفي مي كنيم كه به فيلمهاي نفرين شده معروف هستند و در طول فيلمبرداي عوامل و بازيگران آن با انواع مشكلات همچون صدمات و آسيب هاي بدني، مرگ، كمبود بودجه و ... مواجه مي شوند.

سینما خبر: بسياري از فيلمهاي موفق سينما از طريق روند توليد مناسب مي توانند به فيلمهاي پرفروش گيشه تبديل شوند ولي در اين ميان فيلمهايي هستند كه علي رغم گروه بازيگري،‌ كارگرداني و فيلمنامه، حين توليد خوش شانس نبوده و با مشكلات متعددي در لوكيشن و يا براي عوامل فيلمها مواجه مي شوند.

در اين گزارش ۷ فيلم را معرفي مي كنيم كه به فيلمهاي نفرين شده معروف هستند و در طول فيلمبرداي عوامل و بازيگران آن با انواع مشكلات همچون صدمات و آسيب هاي بدني، مرگ، كمبود بودجه و ... مواجه مي شوند.

بنظرمي رسد فيلم«جنگ ستارگان۷» نيز به زودي در اين گروه قراربگيرند چراكه هريسون فورداولين بازيگراين فيلم است كه در صحنه فيلمبرداري دچار حادثه شده و۸ هفته توليدفيلم را به تاخير انداخته است.

«مصائب مسيح»

«مصائب مسيح» (The passion ofchrist) به كارگرداني مل گيبسون و بازي جيم كاويزل در نقش مسيح يكي از اين فيلمهاي نفرين شده است. زماني كه سكانس هاي پاياني اين فيلم و مصلوب شدن مسيح مقابل دوربين رفته بود، كاويزل كه به گونه اي به صليب كشيده شده بود با برق صاعقه راهي بيمارستان شد.

7 فيلم نفرين شده سينما

«ماتريكس»

«ماتريكس» از جمله فيلمهايي بود كه بالاترين اتفاقات ناگوار را به همراه داشت. در طول فيلمبرداري قسمت اول چندين نفر از عوامل پشت صحنه از جمله همسر سابق كيانور يوز كشته شدند. بيشتر قربانيان اين فيلم در سانحه رانندگي كشته شدند. خواهر «ريوز» نيز همزمان با اين پروژه سينمايي از بيماري لوكمي درگذشت.

7 فيلم نفرين شده سينما

«اينك آخرالزمان»

اين فيلم «كوپولا» يكي از بدشانس ترين فيلمهاي او بود. چرا كه بيماري در ميان عوامل توليد شيوع پيدا كرد و تعدادي از عوامل نيز با حمله قلبي راهي بيمارستان شدند. تدوين اين فيلم يكي از مشكل ترين كارهاي كوپولا بود.

7 فيلم نفرين شده سينما

«شهر و حومه»

كمدي شهر و حومه با بازي «وارن بيتي» و «دايان كيتون» نقصهايي در فيلمنامه داشت و همين موجب متوقف شدن پروژه شد. براساس قرارداد منعقد شده استوديو با بازيگران، ستارگان اين فيلم مجاز بودند براي بازگشت به نقش خود، دستمزد خود رادو برابر كنند كه در نهايت اين فيلم با كمبود بودجه مواجه شد.

7 فيلم نفرين شده سينما

«طالع نحس»

«گريگوري پك» بازيگر اين فيلم و همچنين «ديويد سلتزر» نويسنده آن كه هريك پرواز جداگانه‌اي به لندن داشتند،‌ با برق صاعقه مواجه شدند. كارگردان اين فيلم «ريچارد وانر» نيز با حمله پرندگان در هتل خود مواجه شد و خودروي او صاعقه خورد.

7 فيلم نفرين شده سينما

«مردي كه دون كيشوت را كشت»

اتفاقات عجيب در زمان توليد اين فيلم به حدي بود كه توليد آن متوقف شد. نمونه آن آسيب جدي به كمر كارگردان بود؛ همچنين لوكيشن فيلم نزديك مقر ناتو بود و اجازه فيلمبرداري دريافت نكرد. بودجه فيلم اندك و حق بيمه آن بالا بود.

7 فيلم نفرين شده سينما

«دنياي آبها»

اين فيلم علاوه بر كاهش بودجه ۵ ميليوني،‌ مشكلات متعددي را براي بدل كوين كاستنر ايجاد كرد و در نهايت با گزش موجودات دريايي كشته شد.

7 فيلم نفرين شده سينما
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج