۱۲۲۶۱۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ماهواره‌ها هدفی جز ضربه به ارزش‌ها ندارند

نماینده‌ی ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه‌ی شیراز گفت: معنویت اساس رشد و بالندگی کشور است و اگر کشور از بعد معنویت افت کند، مشکلات فراوانی دامن جامعه را می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا: آیت‌الله «اسدالله ایمانی» امروز(پنج‌شنبه ۱۹ تیرماه) در جمع روحانیون و نخبگان مدارس علمیه‌ی استان فارس در محل مدرسه‌ی علمیه‌ی مولی‌الموحدین شیراز، گفت: امنیت فکری، ‌اجتماعی و اخلاقی جامعه به‌عنوان سرمایه به روحانیون سپرده شده و ماه مبارک رمضان نیز فرصت مناسبی برای طرح مسائل و موضع‌گیری‌ها، بیش از پیش است.

آیت‌الله ایمانی با اشاره به تلاش دشمنان برای کم‌رنگ کردن عفاف و حجاب و هدف گرفتن عفاف و حیا در جامعه، تصریح کرد: این مشکلات با برنامه‌ریزی دنبال می‌شود و دشمن با تجربه‌ی چند باره شکست نظامی در برخورد با نظام جمهوری اسلامی، با برنامه‌ریزی، هجمه به ارزش‌ها و هنجارها را دنبال می‌کند.

ماهواره‌ها هدفی جز ضربه به ارزش‌ها ندارند

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس با تأکید بر توجه بیشتر به مسأله‌ی عفاف و حجاب، افزود: امروز ماهواره خطری است که جامعه را تهدید می‌کند و مسائلی را به انواع و اشکال مختلف مطرح می‌کند که نتیجه آن شکست ارزش‌ها در جامعه است.

آیت‌الله ایمانی با اشاره به فعالیت‌های پیچیده و برنامه‌ریزی شده، ۱۵۰ شبکه‌ی فارسی زبان ماهواره‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران و افزایش قابل ملاحظه این تعداد شبکه نسبت به سه شبکه فارسی زبان در ۲۰ سال گذشته، خاطرنشان کرد: ‌بحث عفاف و حجاب، موضوعی کارشناسی است و باید بصورت مستقیم از آحاد مردم خواسته شود که آثار ماهواره را از خود دور کنند.

وی با بیان اینکه باید افراد بیشتری را به سمت دین هدایت کرد، گفت: این انتظار اهل بیت(ع) از ماست که همراهان آنها را توسعه دهیم و اگر کسی بی‌تفاوت است به سمت دین بیاوریم، اگر معاند است به مخالف، اگر مخالف است به خاکستری و اگر خاکستری است به همراه تبدیل کنیم.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه باید وحدت و هم‌دلی را در جامعه تشویق کنیم، خاطرنشان کرد: وحدت و هم‌دلی سرمایه‌ی جامعه است و نماد وحدت نیز مقام معظم رهبری است و این وحدت را باید به عنوان‌های مختلف در قالب وحدت اقشار و طیف‌های گوناگون تشویق کرد، چون حسناتی رقم می‌زند و در روز قیامت در دست راست و در نتیجه منجر به قرار گرفتن در اصحاب یمین می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات صریح و روشن مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت، اظهار کرد: باید فضایی دنبال شود که از سرمایه‌گذاری پاک، حلال و مثبت حمایت شود و آن را تشویق کنیم و فضای هم‌دلی را توسعه دهیم و توصیه کنیم.

چگونگی بیان نقدها از سوی روحانیون

آیت‌الله ایمانی با اشاره به چگونگی بیان نقدها از سوی روحانیون نیز گفت: اگر نقدهایی نسبت به دولت یا وزرا وجود دارد باید منصفانه و با بیان نکات مثبت، ارزشمند و خدماتی باشد که انجام شده است چون کار اجرا دشوار است و ابعاد مختلفی دارد و اگر اشتباهی از سوی فردی سر می‌زند نباید به‌قدری بزرگ شود که کار مثبت نیز تحت‌الشعاع قرار گیرد.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در فارس با توصیه به پرهیز از برخوردهای صفر و ۱۰۰ با جامعه، خاطرنشان کرد: خداوند متعال نیز این گونه با بنده برخورد نمی‌کند و مقایسه می‌کند و این چنین نیست که اگر بدی از کسی سر زد، خدا او از حیز انتفاع بیندازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر ماهواره .خراب بشه این ماهواره که ارزشها رو از کشور ما برده چرا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج