۱۲۲۹۳۰
۲۱ نظر
۵۰۳۹
۲۱ نظر
۵۰۳۹
پ

«احسان» جدیدِ «ماه‌ عسل» همچنان خبرساز

با گذشت چندشب از برنامه خبرساز ماه عسل در سه شنبه شب گذشته،واکنش‌های مثبت مردم همچنان ادامه دارد. «احسان» و «سولماز» زوج مهمان ماه عسل با شرکت در این برنامه طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

مجله مهر: با گذشت چندشب از برنامه خبرساز ماه عسل در سه شنبه شب گذشته،واکنش‌های مثبت مردم همچنان ادامه دارد. «احسان» و «سولماز» زوج مهمان ماه عسل با شرکت در این برنامه طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

حالا ماجرای این زوج جوان و عاشق، یکی از بحث‌های پرطرفدار در شبکه‌های اجتماعی است. حتی بعضی از مردم در فضای مجازی دنبالشان می گردند تا از حال و روز زندگیشان بعد از برنامه خبردار شوند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

غوغای شبکه های اجتماعی برای «احسان» جدید ماه عسل. اتفاقی که حتی پیروزی ۷بر۱ و حیرت‌آور آلمان مقابل برزیل هم نتوانست آن را در سایه خود قرار دهد.

«احسان» جدیدِ «ماه‌ عسل» همچنان خبرساز

عصر سه‌شنبه گذشته وقتی پخش برنامه آن‌شب ماه عسل شروع شد، هیچ‌کس فکر نمی‌کرد زوج مهمان این برنامه، به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های شبکه‌های اجتماعی در ایران تبدیل شوند و صحبت از آن‌ها نقل محافل جمعی و خانوادگی شود. مهمان اول این برنامه یک صادق ۲۳ ساله و همسر جوانش بودند که فقط چند روز قبل از مراسم عروسی، صورت صادق با اسید به طرز وحشتناکی سوخته بود.

صادق با گذشت چند هفته از این اتفاق هنوز جلوی آینه نرفته و از دیدن خودش وحشت دارد. اما همسرش همچنان او را با صورت سابقش می بیند. باتوجه به اصرار صادق برای جدایی، همسرش همچنان به عهد ازدواجشان وفادار بود و قصد برنامه ریزی برای مراسم عروسی داشت.

اما اتفاق ویژه، وقتی افتاد که زوج دوم مهمان برنامه روبه‌روی احسان علیخانی نشستند.

زن و شوهر جوانی که در روزهای پیش از برگزاری مراسم عروسی، گرفتار یک فاجعه به تمام معنا شده‌بودند. خانم (سولماز) در یک سفر همراه خانواده اش در اتوبان قزوین تصادف سنگینی می‌کندکه زندگی این زوج ( سولماز و احسان) را وارد فصل جدیدی می کند. فصل جدیدی که با ۴۰ روز کما رفتن سولماز و فوت پدر و مادرش آغاز و با ابتلایش به عارضه نخاعی و فلج شدن عضلات گردن به پایین سولماز و نداشتن صدا به مدت دو سال ادامه می یابد.

قصه سولماز و احسان و وفاداری ستودنی احسان به همسرش که سولماز آن را در برنامه سه‌شنبه شب ماه عسل روایت کرد تاثیر بسیاری بر عواطف و احساسات بینندگان این برنامه گذاشت. آن‌قدر که بلافاصله صفحه‌های فیس بوک و وبلاگ‌هایی با نام و عکس این مرد وفادار و همسرش، ساخته شد. صفحه ای که یکی از کاربران با نام «عاشق یعنی احسان» در فیسبوک ایجاد کرد، تنها ۳ساعت بعد از این برنامه، بیش از ۴هزار بار پسندیده شد.

«احسان» جدیدِ «ماه‌ عسل» همچنان خبرساز

امروز شنبه نیز این صفحه ۲۰ هزارتایی شد و همچنان با استقبال کاربران این شبکه اجتماعی روبرو است. کاربران این صفحه در نوشته های خود این کار را نوعی تشکر از احسان می دانند و صحبت های احسان و سولماز را به عنوان دیالوگ های عاشقانه منتشر می کنند.

بعد از بازتاب زیاد برنامه ماه عسل با حضور احسان و سولماز در رسانه های مجازی، چهارشنبه ۱۸ تیر علیخانی در برنامه اش گفت این زوج جوان شب گذشته با استقبال عجیب و غریب مردم در خیابان روبرو شدند و از قول آنان گفت که در زمان برگشت از برنامه مجبور شده‌اند چندین بار از ماشین پیاده شوند تا به استقبال و محبت مردم پاسخ بدهند.

حالا سولماز و احسان شناخته‌شده‌تر از همیشه هستند. احسان با حرف‌ها و عشقش، ماه عسل امسال را روی سرش گذاشت و سولماز هم دعایی کرد که به یادماندنی شد: «دعا می‌کنم هرکس یک احسان در زندگی‌اش داشته باشد»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هم وطن

      واقعا افرين به اين همه عشق

    • بدون نام

      عزيزاي دلم واقعا نه اينكه دلم به حالشون نسوخت بلكه حسرت عشق اين دو تا ديوونه ام كرده اون مادر شوهر فداكارش ، اخه مگه هنوزم همچين كسايي تو اين دنياي بد وجود دارن اگه نمي ديدم باور نمي كردم

    • بدون نام

      هزار الله اکبر

    • یارینا

      هنوز بعد چند روز حرفا و نگاهای سولماز و عشق احسان هر لحظه یادم میاد

    • فاطمه

      تو این دوره ای که ملاک انتخاب همسرفقط ظاهر و قدو هیکل وسایز شده دیدن چنین آدمی یکم به خواب و رویا شباهت داره، اون مرد با خدا معامله کرده و بس ،خوش بحالش که هم تواین دنیا و هم اون دنیا سربلنده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادر من مگه خدا کاسبه که بشه با اون معامله کرد!!!!!!!!!!

    • کاربر

      هرچند کم نیستن زنهایی که سالها به پای همسران جانباز و معلول و قطع نخاع خود موندن باوجود همه سختیها دم نزدن تحمل کردن ولی چیزی که باعث شگفتی همه شده این بوده که این دفعه یک مرد این کارو انجام داده تا نشون بده مردها هم میتونن وفادار باشن.

      پاسخ ها

      • رضا

        عزیزم، همه مردا دارن شمازنا رو تحمل میکنن، غرغراتون رو، چشم و هم چشمیهاتون رو، عقل کمتون رو و هزار تا چیز دیگه؛ اینم یک نمونه اش.

      • بدون نام

        رضا کاربر راست میگه شما چرا ناراحت میشی و ناسزا میگی خیلی زشته همین الان معذرت خواهی کن .....

      • بدون نام

        رضا خان زیادی تند رفتی..........
        بی ادب
        والا با این صحبتهات فک کنم زنت حق داره

    • ستاره

      از بس که بدی و بی معرفتی در آدم های اطرافمون دیدیم،باورش سخته که یه آدم چقدر میتونه خوب باشه.
      «دعا می‌کنم هرکس یک احسان در زندگی‌اش داشته باشد»...
      دمت گرم احسان قصه ی سولماز...

    • چیستا

      عزیزممممم چه دعای قشنگی کرد آخر برنامه... خدا برای هم حفظشون کنه و به سولماز عزیز سلامتی اش رو برگردونه

      پاسخ ها

      • طُرفه

        انشاءاله... همسر من هم مثل احسانه، البته با این تفاوت که من سالم هستم و شاغل. خداوند همه زوج های خوبو مهربانو متحد را برای هم حفظ کنه... آمییییین

    • بدون نام

      آرزوی سولمازو اشتبا نوشتی مجله: آرزو میکنم هر کس تو شرایط منه و احسان نداره شفا پیدا کنه

    • علی

      مطمئنم خدا جواب خوبی بهشون میده مطمئنم.

    • زهره

      با سلام و خسته نباشید به آقای احسان علیخانی با این برنامه واقعاً زیبا و ستودنی
      برنامه احسان و سولماز واقعاً اشک را در چشمان حلقه می زند ولی باید گفت آفرین و هزاران آفرین به آن پدر و مادر مهربان و با گذشت که چنین پسری تربیت کردند و نمی توان گفت که فقط احسان مهم است. در زندگی مشترک پدر و مادر هر دو طرف از مهمترین افراد در زندگی هستند که احسان خود بهترین آنها را دارد و بخاطر همین خود نیز بهترین بهترینها شده است. با امید داشتن زندگی و سلامت خوب و عالی در کنار هم. از خدای منان می خواهم که به عشق زیبا و پاک این دو به سولماز سلامتی بدهد.

    • وفا

      توی انستاگرام هم پیج خودشو ترکوندن. فن پیجم دارن .عاااااااااااالی بودن

    • حسن

      باسلام.خواهش میکنم بااطلاع قبلی دوباره پخش کنید.

    • ارشیدا

      من که فکر می کنم پسره یه چندتا دوست و رفیق داره و خودشو مشغول می کنه . اخه مردهای این دور و زمونه قد این حرفها نیستند

    • ستاره جنوب

      کاربر ارشیدا قیاس به نفس میکنی؟

    • سایه

      من این برنامه رو ندیدم.میشه یکی بگه الان چند سال از ازدواجشون میگزره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج