جاباما
۱۲۲۹۳۲
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

دسیسه هولناک یک زن برای قتل‌ عام خانواده‌

عامل مرگ کودک ۲ ساله که پس از خوردن غذای مسموم جانش را از دست داده بود، کسی نبود جز مادرش.

همشهری آنلاین: عامل مرگ کودک ۲ ساله که پس از خوردن غذای مسموم جانش را از دست داده بود، کسی نبود جز مادرش.

اين زن پس از طراحي نقشه‌اي وحشتناك سعي كرد اعضاي خانواده‌اش را به قتل برساند و اين جنايت را به گردن همسايه‌شان بيندازد اما تحقيقات پليس دست او را رو كرد.

عصر ۲۰خردادماه، زماني كه مرد جوان مغازه‌اش در شهرستان گرگان را تعطيل كرد و راهي خانه‌شان شد، خبر نداشت كه همسرش دام هولناكي براي او و ۲فرزندشان پهن كرده است. مرد جوان وقتي وارد خانه شد، همسرش را ديد كه سفره شام را پهن كرده است.

يك ظرف غذا روي سفره بود و مرد پيش از صرف شام تصميم گرفت دوش بگيرد. دقايقي بعد وقتي او از حمام خارج شد، متوجه بوي عجيبي شد كه خانه را پر كرده بود. بو از ظرف غذايي مي‌آمد كه وسط سفره بود؛ همان ظرفي كه سارينا و سيدحمزه، ۲فرزند ۵و ۲ساله خانواده سرگرم خوردن غذاي داخل آن بودند. زن جوان مي‌گفت كه اين ظرف را يكي از همسايه‌ها آورده است و مرد كه به ماجرا مشكوك بود، آن را برداشت و كمي از غذاي داخلش را مزه كرد و فهميد كه غذا مسموم است.

در همين هنگام بود كه بچه‌ها حالشان بد شد و مرد فريادزنان از همسرش خواست آنها را سوار ماشين كند و به بيمارستان بروند. آنها با عجله راهي بيمارستان شدند اما دقايقي پس از حضور آنها، سيدحمزه ۲ساله به‌دليل شدت مسموميت جانش را از دست داد. پس از آن پدر خانواده تصميم گرفت دخترش سارينا را به بيمارستان بوعلي ساري كه مجهزتر بود ببرد. خوشبختانه سارينا به‌موقع تحت درمان قرار گرفت و از خطر مرگ نجات يافت و پس از آن مشخص شد غذايي كه آن روز در اختيار اين خانواده قرار گرفته بود، آغشته به قرص برنج بوده و همين باعث شده كه پسربچه ۲ساله جانش را از دست بدهد.

يك مظنون

با مرگ سيدحمزه، پليس نيز در جريان ماجرا قرار گرفت و تحقيقات براي شناسايي عامل اين جنايت هولناك آغاز شد. زن جوان مدعي بود كه ظرف غذا را پسر ناشناسي كه مدعي بود همسايه‌ جديد آنهاست آورده بود.

اظهارات اين زن نشان مي‌‌داد كه عامل اين جنايت احتمالا با انگيزه انتقام‌جويي غذاي مسموم را در اختيار اين خانواده قرار داده است.

بررسي‌ها نشان مي‌‌داد كه حدود ۴روز پيش از اين حادثه، پدر حمزه با يكي از همسايه‌هايش بر سر جاي پارك خودرو درگير و حتي از سوي او تهديد به قتل شده بود. پس اين احتمال وجود داشت كه جنايت از سوي همسايه صورت گرفته و درواقع وي تهديدش را عملي كرده باشد.

با توجه به شكايت خانواده مقتول، مرد همسايه دستگير شد اما او اظهار بي‌گناهي كرد و گفت كه در اين حادثه نقشي نداشته است.

نقشه تمام حرفه‌اي

درحالي‌كه بازجويي از تنها مظنون جنايت ادامه داشت، پليس متوجه نكته مهمي شد؛ اينكه پدر و مادر سيدحمزه(‌مقتول) از مدتي قبل با هم اختلاف داشتند و زن جوان ديگر تمايلي به ادامه زندگي با شوهرش نداشت.

سرهنگ اكبري، رئيس پليس آگاهي استان گلستان در گفت‌وگو با همشهري مي‌گويد: درحالي‌كه همه تصور مي‌كردند جنايت از سوي مرد همسايه صورت گرفته است، كارآگاهان در ادامه تحقيقات سرنخ‌هايي به‌دست آوردند كه ظن آنها را به مادر مقتول بيشتر كرد.

همه‌‌چيز از اين حكايت داشت كه اين زن رازي را مخفي مي‌كند و حقيقت را نمي‌گويد. به همين دليل وي بازداشت شد و در جريان بازجويي‌هاي انجام شده پرده از دسيسه‌ هولناك خود براي قتل اعضاي خانواده‌اش برداشت.

اين زن ۲۴ساله گفت: از زماني كه با شوهرم اختلاف پيدا كرده بودم، از او كينه به دل داشتم. مي‌خواستم هر طوري شده به اين زندگي پايان دهم و زندگي تازه‌اي را شروع كنم.

براي انجام اين كار بايد كاري مي‌كردم كه شوهر و فرزندانم از بين مي‌رفتند. از آنجا كه شوهرم به تازگي با يكي از همسايه‌هايش درگير و تهديد به قتل شده بود، نقشه‌ كشيدم كه اعضاي خانواده‌ام را مسموم كنم و گناه اين كار را به گردن همان مرد همسايه بيندازم.

اين بود كه در ظرف غذايي كه پخته بودم قرص برنج ريختم و منتظر ماندم تا همه اعضاي خانواده‌ام از آن بخورند. اما درست زماني كه سفره را پهن كرده بودم و بچه‌هايم سرگرم خوردن شده بودند، شوهرم تصميم گرفت دوش بگيرد و غذا نخورد. او وقتي از حمام بيرون آمد متوجه بوي قرص‌هاي برنج شد و نقشه‌ام ناكام ماند.

سرهنگ اكبري ادامه مي‌دهد: با اعترافات زن جنايتكار، براي او قرار بازداشت صادر شد و وي در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر پدر مادرا سنگ دل شدن واقعا آخر الزمان شده
      دیروز هم تو شهر ما یه مردی اول دوتا دخترشو کشت بعدم خودشو حلق اویز کرد........

    • محسن

      هر جور فکر می کنم مغزم نمی کشه

    • بدون نام

      چه طوری تونستی بچه هایی که از گوشت و پوست و خون خود هستنو اینجوری کنی..........
      کثافت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج