۱۲۲۹۸۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از آغاز ساماندهی نیروی انسانی خبر داد و گفت: این برنامه بر اساس دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی انجام و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از آغاز ساماندهی نیروی انسانی خبر داد و گفت: این برنامه بر اساس دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی انجام و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت.

علی زرافشان با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه مهر شش ماهی است آغاز و دستورالعمل آن به استانها ابلاغ شده است، اظهار کرد: در همین راستا دستورالعمل ثبت نام مدارس نیز به عنوان بخشی از پروژه مهر به مدارس ارسال و امر ثبت نام از اول خرداد آغاز شد.

وی افزود: اکنون استانها پس از اتمام امتحانات و اعلام نتایج در حال اجرای سایر بندهای این طرح هستند که تعمیر و بازسازی مدارس از جمله این اقدامات است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پایان ثبت نام دانش آموزان در سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان (سناد)، از آغاز ساماندهی نیروهای انسانی خبر داد و گفت: این برنامه بر اساس دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی انجام و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت.

زرافشان با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار واحد آموزشی داریم که همه آن‌ها باید آمادگی لازم را برای آغاز سال تحصیلی کسب کنند گفت: آماده‌سازی فضای فیزیکی، تجهیز آزمایشگاه‌ها، ایجاد نشاط در مدارس و آماد‌ه‌سازی امکانات بهداشتی از جمله ابعاد مطرح در پروژه مهر هستند.

وی افزود: امیدواریم در سالی که تحت عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شده است، شاهد آغاز سال تحصیلی پرشکوه‌تری باشیم و مدارس با آمادگی کامل به استقبال بهار تعلیم و تربیت بروند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج