۱۲۳۱۸۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

غارت نمک دریاچه ارومیه!

رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: خشک شدن دریاچه ارومیه یک چالش ملی است و باید برای احیاء این دریاچه عزم و اراده ملی داشته باشیم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: برداشت نمک از دریاچه ارومیه باید مدیریت شود چرا که برخی از افراد سودجو در منطقه اقدام به غارت نمک دریاچه می‌کنند.

احتشام حاجی‌پور در همایش استانی ستاد احیاء دریاچه ارومیه در محل سالن اجتماعات پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی شمالغرب و غرب کشور در تبریز با اعلام این مطلب افزود: برای احیاء دریاچه ارومیه باید از تمام توان مردم استفاده کنیم چرا که متاسفانه مردم آذربایجان از اثرات طوفان نمک آگاهی ندارند و باید برای مقابله با این بحران مردم نیز در کنار مسئولان تمام تلاش خود را برای احیاء دریاچه به کار گیرند.

رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: خشک شدن دریاچه ارومیه یک چالش ملی است و باید برای احیاء این دریاچه عزم و اراده ملی داشته باشیم.

حاجی‌پور به نیاز مالی احیاء دریاچه ارومیه اشاره و تصریح کرد: بر اساس اظهارات کارشناسان برای احیاء دریاچه ارومیه حدود ۱۵۰ هزار میلیارد ریال بودجه مورد نیاز است.

رئیس آب و منابع طبیعی شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: در تابستان سال ۷۵ جلسه‌ای در بندر شرفخانه تشکیل شد که در آن زمان دریاچه ارومیه پرآب‌ترین دریاچه دنیا به شمار می‌رفت اما در همان زمان متخصصان خطر خشک شدن دریاچه ارومیه را به مسئولان گوشزد کردند که متاسفانه هیچ مسئولی نظرات کارشناسان را قبول نکرد.

وی افزود: در نخستین کنگره احیاء دریاچه ارومیه مقاله‌ای را برای مسئولان ارائه دادیم که متاسفانه در آن زمان نیز گوش شنوایی نبود اما با انتخاب دکتر عیسی کلانتری به عنوان رئیس ستاد احیاء دریاچه ارومیه که خود نیز از فرزندان خطه آذربایجان است، امیدواریم شاهد احیاء هر چه سریع‌تر دریاچه ارومیه باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saber

      این همه نفت و معادن و .. این هم روش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج