۱۲۴۰۹۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

درهایی که سلیقه شما را رو می کنند!

درست است كه شما هیچ‌وقت تمام قسمت‌های خانه یك فرد را نمی‌بینید اما اگر نگاهی زیرچشمی به آشپزخانه خانه او بیاندازید متوجه سلیقه و ذائقه او خواهید شد. درکابینت آشپزخانه نقش مهمی در این زمینه بازی می‌كند، روح آشپزخانه را در خود جمع می‌كند.

چیدانه: درست است كه شما هیچ‌وقت تمام قسمت‌های خانه یك فرد را نمی‌بینید اما اگر نگاهی زیرچشمی به آشپزخانه خانه او بیاندازید متوجه سلیقه و ذائقه او خواهید شد. درکابینت آشپزخانه نقش مهمی در این زمینه بازی می‌كند، روح آشپزخانه را در خود جمع می‌كند، و فرصتی برای خلاقیت را فراهم می‌كند. در این مطلب ۱۱ در گنجه آشپزخانه را به شما نشان می‌دهیم.

سنتی

این در کابینت كه گویی در بیرون خود فضایی جادویی دارد نمونه كامل یك طراحی سنتی است.

درهایی که سلیقه شما را رو می کنند!

این در از سیم‌های برنزی آنتیك كه پشت آن‌ها شیشه قرار گرفته است ساخته شده است. دیگر فضای این آشپزخانه دارای سطوح برنزی براق هستند تا جلوه آشپزخانه یك‌دست و زیبا به نظر برسد.

كابینت‌های یك آشپزخانه سنتی تركیبی از چوب و درهای شیشه‌ای مات هستند. وجود شیشه‌های بزرگ بر روی دیواره‌های کابینت این آشپزخانه كه در سمت راست قرار گرفته فضایی جذاب و رنگی به وجود آورده است.

درهایی که سلیقه شما را رو می کنند!

در دیگر اجزای آشپزخانه نیز از این تم طراحی استفاده شده است.

مزرعه‌ای

این آشپزخانه به سبك مزرعه‌ای خود می‌بالد. در شیشه‌ای گنجه دارای چارچوبی زردرنگ است. اگرچه رنگ این چارچوب با دیگر اجزای این آشپزخانه هماهنگی ندارد اما تركیب فوق‌العاده زیبایی با وسایل الكترونیكی و اشیای تزئینی ایجاد كرده است.

درهایی که سلیقه شما را رو می کنند!

در کابینت این آشپزخانه با عناصر معماری این خانه در هماهنگی كامل است و اصلا به چشم نمی‌آید. این در سفیدرنگ كاملا با فضای تمام‌سفید آشپزخانه در هماهنگی است.

میله بالای در پشت چارچوب چوبی این در كه به رنگ سفید درآمده است پنهان شده است.

درهایی که سلیقه شما را رو می کنند!

مدرن

درهای متحرك کابینت های جذاب این آشپزخانه توسط شركت معماری ۲form طراحی شده است. پنل‌های رزینی این در دارای روكش‌های فلزی بسیار ظریف هستند و به همین دلیل دارای سطحی مات هستند و با دیوارهای آشپزخانه هماهنگی خوبی پیدا كرده‌اند.

درهایی که سلیقه شما را رو می کنند!

به زیبایی و سبك كابینت‌های این آشپزخانه معاصر توجه كنید. در گنجه از جنس چوب درخت بلوط است و هر كس آن را ببیند دوست دارد بفهمد پشت آن چه خبر است.

درهایی که سلیقه شما را رو می کنند!

این آشپزخانه دارای قفسه‌ها و کابینتی مرتفع و سرتاسری است. این سادگی در طراحی در باعث شده است تا كل آشپزخانه از طراحی یك‌پارچه‌ای بهره ببرد.

انتقالی

در گنجه این آشپزخانه در كنار كابینت‌های چوبی آن كه از جنس درخت فان هستند كاملا به چشم می‌آید. پنل شیشه‌ای این در از مجموعه‌‌ای از مستطیل‌هایی با ابعاد مختلف ساخته شده است و با دیوار بالای سینك كه دارای چیدمان افقی است كنتراست زیبایی خلق كرده است.

درهایی که سلیقه شما را رو می کنند!

تلفیقی

در گنجه این آشپزخانه همانند دیگر اجزای آن نامتعارف است. این در ازسه قطعه پلكسی‌ و یك چارچوب فلزی ساخته شده است.

درهایی که سلیقه شما را رو می کنند!

آسیایی

درکابینت این آشپزخانه از صفحه‌هایی سفید رنگ تشكیل شده و دستگاه‌های لباس‌شویی را احاطه كرده است. این درها دارای دستگیره‌های آلومینیومی هستند و چارچوب چوبی درها از همان چوبی است كه دیگر كابینت‌های آشپزخانه از آن ساخته شده‌اند.

درهایی که سلیقه شما را رو می کنند!

سبك فرانسوی

در کابینت این آشپزخانه به‌گونه‌ای طراحی شده است كه با دیگر اجزای آشپزخانه هماهنگ باشد. رنگ آن شبیه رنگ جزیره است و پارچه‌های آن همان پارچه‌هایی هستند كه در پرده‌های پنجره مورد استفاده قرار گرفته‌اند. جزئیات فلزی و چوبی این در با دیگر اجزای آشپزخانه نیز كاملا در هماهنگی است.

درهایی که سلیقه شما را رو می کنند!

به ما نشان دهید: آیا درکابینت آشپزخانه شما بازتابی از دیگر اجزای آشپزخانه است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج