۱۲۴۱۳۰
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

ایده های فوق العاده در طراحی فضای ورودی خانه

وقتی به دنبال منبع الهامی برای تزئین ورودی خانه خود هستید نتایجی كه به دست می‌آید خیلی به واژه‌ای كه استفاده می‌كنید بستگی دارد. راهروی ورودی به عنوان سالن یا فضایی تعریف می‌شود كه پس از ورود از در جلویی خانه با آن مواجه می‌شویم.

چیدانه: وقتی به دنبال منبع الهامی برای تزئین ورودی خانه خود هستید نتایجی كه به دست می‌آید خیلی به واژه‌ای كه استفاده می‌كنید بستگی دارد. راهروی ورودی به عنوان سالن یا فضایی تعریف می‌شود كه پس از ورود از در جلویی خانه با آن مواجه می‌شویم. در این مطلب ۸ ایده طراحی در راهروها و فضاهای ورودی را به شما معرفی می‌كنیم و از شما می‌خواهیم كه به ما بگویید از كدام یك از این ۸ ایده خوشتان می‌آید.

۱. چیدمان دوباره مبلمان. از یك وسیله كه در اتاق دیگری از خانه شما بی‌استفاده افتاده است در فضای دیگری از خانه استفاده كنید. چوب‌های گرم و وسایل چوبی قدیمی به فضای ورودی خانه شما شخصیت می‌دهند و تبدیل به نقطه كانونی می‌شوند.

ایده های فوق العاده در طراحی فضای ورودی خانه

۲. دیوارها را روشن كنید. جایی برای چراغ وجود ندارد؟ از چراغ‌های دیواركوب استفاده كنید. این نوع چراغ‌ها در قیمت‌های مختلفی در بازار وجود دارند و نه تنها یك نور بسیار زیبا را در اتاق ایجاد می‌كنند بلكه فضای کمتری نیز اشغال می‌كنند.

ایده های فوق العاده در طراحی فضای ورودی خانه

۳. تزئین با رنگ. پاگرد این راه‌پله ایده دیگری در طراحی را به ما نشان می‌دهد. پنل‌های چوبی عنصر اصلی این فضا هستند اما در درون این پنل بزرگ یك فضای سفید رنگ وجود دارد كه در درون آن چند قاب عكس آویزان شده است. این كار را در كم‌تر از دو ساعت می‌توان انجام داد.

ایده های فوق العاده در طراحی فضای ورودی خانه

۴. اضافه كردن روكوب‌های چوبی. عناصری مانند روكوب‌های چوبی، تخته‌ها، و توفال‌ها به یك فضای ساده و بی‌حال جذابیت اضافه می‌كنند. برای تكمیل كار به این عناصر وسایل تزئینی جذاب و ساده اضافه كنید.

ایده های فوق العاده در طراحی فضای ورودی خانه

۵. خلاق باشید. این كمد قدیمی اكنون تبدیل به جایی شده است كه روی آن وسایل تزئینی و هنری قرار گرفته‌اند. اشكال هندسی با رنگ‌های متنوع این فضا را تبدیل به فضایی جذاب و زیبا كرده‌اند.

ایده های فوق العاده در طراحی فضای ورودی خانه

۶. از هر گوشه‌ای استفاده كنید. وقتی سطح شما محدود است از دیوارها استفاده كنید. همانطور كه در عكس بالا می‌بینید از این فرورفتگی داخل دیوار بهترین استفاده شده است.

ایده های فوق العاده در طراحی فضای ورودی خانه

۷. مینی‌مالیسم را تجربه كنید. اثر هنری را كه می‌خواهید از آن در فضای ورودی خانه خود استفاده كنید به دقت انتخاب كنید چراكه این اثر هنری مبنایی برای كل خانه شما می‌شود. البته باید حواستان باشد این اثر هنری تبدیل به عنصر اصلی فضای شما نشود.

ایده های فوق العاده در طراحی فضای ورودی خانه

۸. دیوار پنجم را فراموش نكنید. وقتی سرانجام از سقف سفیدرنگ خانه خود خسته شدید جهان سقف‌های چوبی را كشف می‌كنید. چنین سقف‌هایی ذهن را از چهار دیوار خانه منحرف كرده و ما را با دیوار پنجم آشنا می‌كنند.

ایده های فوق العاده در طراحی فضای ورودی خانه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج