۱۲۴۱۷۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

بررسی مجدد قیمت خودرو در شورای رقابت

مددی افزود: قرار بود افزایش قیمت پس از تحقق شرایط اولیه خودروسازان برای ارتقای کیفی خودروها انجام شود اما هنوز هیچ کدام از این شرایط تحقق پیدا نکرده در حالی که آقای شیوا بدون در نظر گرفتن نظر اعضای شورا افزایش ۵.۵ درصدی قیمت خودرو را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: عضو شورای رقابت با بیان اینکه تغییری در قیمت خودرو در جلسه این شورا صورت نگرفت، از بررسی قیمت خودرو در جلسه آتی شورای رقابت خبر داد.

محمدعلی مددی با بیان اینکه دستور جلسه امروز درباره قیمت خودرو و همچنین خدمات مخابرات و برق بود اظهارکرد: برخی از دستور جلسه امروز در رابطه با قیمت خودرو بود و با عنایت به اینکه جلسات متعددی با خودروسازان و قطعه‌سازان داشته‌ایم و کارشناسان نیز نظرشان بر این بود که قیمت خودروهای داخلی نباید افزایش پیدا کند اما متاسفانه در جلسه قبل رییس شورا افزایش ۵.۵ درصدی قیمت خودروهای داخلی را اعلام کرد.

وی افزود: قرار بود افزایش قیمت پس از تحقق شرایط اولیه خودروسازان برای ارتقای کیفی خودروها انجام شود اما هنوز هیچ کدام از این شرایط تحقق پیدا نکرده در حالی که آقای شیوا بدون در نظر گرفتن نظر اعضای شورا افزایش ۵.۵ درصدی قیمت خودرو را اعلام کرد.

عضو مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعدادی از اعضای ناظر در شورای رقابت از مجلس شورای اسلامی به افزایش قیمت خودرو اعتراض کردند گفت: در این جلسه به آقای شیوا تذکر دادیم و او را ملزم کردیم که جوانب کار را بررسی کرده و در جلسه‌ی آینده شورای رقابت درباره قیمت خودروهای داخلی تصمیم‌گیری شود.

وی همچنین با اشاره به خصوصی‌سازی شرکت مخابرات در سال اخیر تصریح کرد: در حالی که مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده است به جای اینکه خدمات بیشتر و بهینه‌تری ارائه کند، متاسفانه از لحاظ کیفی و کمی روز به روز بدتر شده است و مخابرات بخش خصوصی برای خود نوعی انحصار تولید کرده است.

مددی گفت: بنابراین قرار شد تجدید نظری روی فعالیت مخابرات انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حاج علی با عشق

      از اول هم معلوم بود مردم را مسخره کردن. تا بوده همین بوده هیچ دولتی تو ایران حامی مردم نبوده. شعار زیاد میدن اما عمل وجود نداره. اینا حامی ثروتمندان هستند. مردم ضعیف باید بمیرن!!
      اینا تعرفه خودرو را هم که بر میدارن خودروهای لوکس و گرون را برمیدارن که به نفع ثروتمندانه!! به بهانه حمایت از تولید ملی خون مردم را کردن شیشه!!
      یعنی هفتاد و اندی میلیون نفر مردم ایران باید فدای چند هزار نفر کارگر صنعت خودرو بشن؟!! تازه این کارگرا هم بهانه ان!! هر جای دنیا را میشنویم دولت حامی حقوق مردمه و برای رفاه مردم هر کاری میکنه. ما به اندازه مردم گری گوری هند هم نیستیم که با مبلغی به اندازه پول پراید کشور ما میره یه ماشین توپ شاسی بلند میخره!!

    • حسین

      قیمت خودرو باید با سطح درآمد اقشار مرفه متوسط و ضعیف همخوانی داشته باشد. بزودی تولید کنندگان داخلی با واقعیات موجود در باره وضعیات اقتصادی اکثریت مردم روبرو شده و با از دست دادن بیش از ۶۰% از فروش خود بیدار خواهند شد و یا به خواب ابدی خواهند رفت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج